عمومی

این یخ شکن عجیب بهترین راه برای شروع یک مجازی است جلسه، به گفته یک مجری جلسه حرفه ای

این یخ شکن عجیب بهترین راه برای شروع یک مجازی است
جلسه، به گفته یک مجری جلسه حرفه ای

مجموعه عظیمی از نظرسنجی ها دو چیز را کاملاً واضح می کند: به طور کلی، کارگران کار از راه دور را دوست دارند. اما جلسات از راه دور< /a>؟ نه چندان.

اگر می‌خواهید راه‌اندازی کنترل از راه دور یا ترکیبی را در شرکت خود نگه دارید، اما درد مسافت طولانی را از دست بدهید. در جلسات، یک تسهیل کننده حرفه ای جلسه پیشنهادی دارد. من به شما هشدار می دهم، در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد، اما ذهن خود را باز نگه دارید. علم می‌گوید دلیل خوبی وجود دارد که ممکن است به تقویت رفاقت، خلاقیت و عملکرد افرادی که از راه دور با هم کار می‌کنند کمک کند. (ناگفته نماند، این فقط سرگرم کننده به نظر می رسد.)   

چرا جلسات از راه دور می توانند بسیار ناخوشایند باشند 

“وقتی افراد این شانس را دارند که انعطاف پذیر کار کنند، ۸۷ درصد از آنها از آن استفاده می کنند.” مشاوره مک کینزی در ژوئن ۲۰۲۲ پیدا شد. FlexJobs هنگام گزارش نتایج نظرسنجی خود در تابستان گذشته به علامت تعجب متوسل شد: “۶۵% از پاسخ دهندگان گزارش دادند که می خواهند تمام وقت از راه دور کار می کنند، در حالی که ۳۲٪ خواهان یک محیط کاری ترکیبی هستند. این ۹۷٪ از کارگران که به نوعی کار از راه دور را می خواهند!”

نمی توان انکار کرد که کارمندان انعطاف پذیری و استقلال حداقل تنظیم ترکیبی. اما بسیاری از ما که کار از راه دور را امتحان کرده‌ایم، باید بپذیریم که گاهی اوقات می‌تواند … نوعی ناخوشایند باشد. از نوسانات فناوری گرفته تا سکوت‌های طولانی‌مدت گرفته تا شوخی‌های بی‌حرکت، تا به حال تقریباً هر کارمند اداری می‌تواند داستان‌هایی از تعاملات رنج‌آور و ناراحت‌کننده از راه دور را به اشتراک بگذارد.

تقصیر و خجالت شما نیست. کارشناسان توضیح می‌دهند که زبان بدن ظریف کار زیادی در ارتباطات انسانی انجام می‌دهد. همه چیز را از گردن به پایین از دست بدهید، و به طرز باورنکردنی آسان است که معانی درهم و برهم شوند و تعاملات احساس سردی کنند.

“توانایی دیدن افراد و مشاهده آنها که در حین کار ما را مشاهده می کنند، چارچوبی را برای بسیاری از بخش های مهم کار تیمی ایجاد می کند. الیزابت کیتینگ انسان شناس زبان شناس در دانشمند آمریکایی.

برای جلسات بهتر از راه دور بخندید

راه چاره برای ناهنجاری جلسات از راه دور چیست؟ برخی استدلال کرده‌اند که هر چیزی که نیازمند اعتماد به همکاران و نشانه‌های ظریف باشد، مانند جلسات طوفان فکری، احتمالاً اصلاً نباید از راه دور باشد. اما اگر به یک راه‌اندازی از راه دور پایبند هستید، یک مجری حرفه‌ای جلسه پیشنهاد دیگری دارد – سعی کنید جلسه بعدی خود را از راه دور با این یخ‌شکن عجیب اما موثر شروع کنید: “چه چیزی روی پاهایت می‌پوشی؟”

“بسیار خوب، من می دانم که این یک نوع احمقانه است، اما تحمل کنید. من به خصوص استفاده از دستور کارگاه های مجازی را دوست دارم به‌تازگی جکی کولبرن در وبلاگ خود اخیراً می‌گوید زیرا این جزئیات معمولاً هنگام شماره‌گیری از خانه یک رمز و راز است. .

نکته این نیست که به شما اجازه دهیم یک متخصص پا یا منتقد مد کفش آماتور بازی کنید. به گفته کولبرن، نکته این است که کمی شوخ طبعی و بازیگوشی را وارد تعاملی کنیم که به راحتی می تواند احساس خفه شدن و غیرانسانی بودن داشته باشد. خنده فقط سرگرم کننده نیست. همچنین یک روش معتبر علمی برای افزایش عملکرد تیم ها است.

“خنده یک سیگنال ناخودآگاه است که نشان می دهد ما در حالت آرامش و امنیت هستیم.” استاد لندن سوفی اسکات به بی بی سی در دوره یک مقاله طولانی در مورد مزایای طنز در کار. “اگر گروهی با هم می خندند، نشان می دهد که گارد محافظ ما پایین است. این مهم است زیرا تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد وقتی مغز ما آرام است، راحت تر به تداعی ایده آزاد دست پیدا می کنیم که می تواند منجر به خلاقیت شود.”

یک جفت استاد دانشگاه استنفورد یک کتاب کامل در مورد مزایا شوخ طبعی در کار، کولاکی از آمار را به هم می زند تا ادعای خود را مطرح کند. مواردی که شامل این موارد می شوند: رئیسان دارای حس شوخ طبعی ۲۷ درصد انگیزه بیشتری دارند. کارکنان آنها ۱۵ درصد بیشتر درگیر هستند. و افزودن یک شوخی بد بابا به فروش، تمایل مشتریان به پرداخت را تا ۱۸ درصد افزایش می‌دهد.

ترک کردن دمپایی‌های موز یا کروک‌های رنگارنگ همکارانتان ممکن است چیزی بیش از یک مقدمه کرکی به نظر نرسد. ملاقات جدی شما اما علم روشن است: این نوع آسیب‌پذیری سبک‌دل در واقع می‌تواند تا حد زیادی به سمت کاهش برخی از موانع برای انجام کارهای بزرگ با هم از راه دور کمک کند.

یک هشدار مهم 

کولبرن فقط یک نکته مهم را اضافه می کند: “آخرین کاری که می خواهم انجام دهم این است که یک کارمند سطح پایین تر از به اشتراک گذاشتن کفش خود در مقابل یک معاون (و بالعکس) احساس ناخوشایندی داشته باشد، بنابراین من فقط زمانی که کار می کنم از آن استفاده می کنم. با گروهی که قبلاً روابط خوبی دارند و متشکل از اعضای تیمی هستند که عناوین/سطوح مشابهی دارند.”

اگر تیم شما با یکدیگر به این آستانه راحتی رسیدند، این یخ شکن شاید ارزش امتحان را داشته باشد. نه تنها در نهایت کنجکاوی خود را در مورد لباس هایی که همکارانتان روی پای خود می پوشند برآورده می کنید، بلکه ممکن است عملکرد و خلاقیت خود را نیز افزایش دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی