عمومیمقالات

خوددرمانی درد و یافتن آرامش درونی با چارلز خاک رس

خوددرمانی درد و یافتن آرامش درونی با چارلز
خاک رس

چارلز کلی پس از آسیب فاجعه بار در طی یک سفر اسنوبورد در سال ۲۰۰۸، احساس ناامیدی کرد. بارها و بارها، پزشکان به او گفتند که باید تحت عمل جراحی قرار گیرد وگرنه ممکن است دیگر هرگز به همان شکل حرکت نکند. علیرغم این چشم انداز دلهره آور سلامتی، کلی خود را به طور طبیعی – بدون جراحی – با استفاده از چندین روش درمانی که توسط پزشکی مدرن و روش های درمانی باستانی ارائه شده بود، شفا داد.

سخنران و نویسنده کلی به میزبان کارن آلن در پادکست خود، در جزئیات می‌پیوندد تا درباره همه چیزهای شفابخش صحبت کند. در سال‌های پس از بهبودی تکان‌دهنده‌اش، کلی به دیگران کمک کرده تا دردها و دردهای خود را به طور طبیعی درک کنند و آنها را درمان کنند.

کلی و آلن با احساسات خود را تجربه می کنیم به جای فرار از آنها. ترومای ذخیره شده ما را از رویاهایمان را زندگی کنیم—تا زمانی که آنها را ملاقات کنیم، ما نمی توانیم آنها را شکست دهیم. با این حال، با ابزارهای مناسب و گوش دادن به شهود، کلی به شنوندگان توصیه می کند که “شما مجبور نیستید رنج را تداوم بخشید.”

چارلز کلی را در فیس بوک و اینستاگرام، و Freedom From Pain در وب سایت او.

می‌خواهید از پادکست در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از اپل دیدن کنید Podcasts, Google Podcasts or Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره داده و با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن استفاده کنید.

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

**نظرات و ادعاهای مطرح شده توسط مهمان پادکست کاملاً متعلق به مهمان است و بیانگر نظرات یا ادعاهای SUCCESS Enterprises نیست. هیچ اظهارات مهمان جایگزین توصیه، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست. همیشه در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا درمان و قبل از اتخاذ یک رژیم مراقبت بهداشتی جدید داشته باشید، از پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مشاوره بگیرید.

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - خوددرمانی درد و یافتن آرامش درونی با چارلز
خاک رس

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی