عمومیمقالات

چگونه مطالعه را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنیم

چگونه مطالعه را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنیم

آیا آن کتابی است که می‌خواستید بخوانید هنوز روی میز خوابتان باز نشده است؟ یا رمانی را شروع کرده اید که ماه هاست دوباره آن را انتخاب نکرده اید؟ در هر صورت، شما تنها نیستید. وقتی مشغول هستید پیدا کردن زمان برای مطالعه سخت است — اما غیرممکن نیست.

چگونه برای مطالعه وقت بگذاریم

ما از اعضای شورای کارآفرینان جوان – طبق تعریف افراد پرمشغله – پرسیدیم که چگونه برای مطالعه وقت می گذارند. در اینجا برخی از بهترین نکات آنها آورده شده است. از آنها استفاده کنید و از امروز مطالعه بیشتر را شروع کنید.

۱٫ اول و آخر انجامش بده.

با دیوانگی برنامه‌های روزانه‌مان، یافتن زمانی برای مطالعه دشوار است، اما همه ما می‌دانیم برای موفقیت ما چقدر مهم است که خواندن را به یک عادت تبدیل کنیم. دریافته‌ام که اگر ۱۵ دقیقه اول صبح و ۱۵ دقیقه قبل از خواب را به مطالعه اختصاص دهید، روز خود را با ایده‌هایی شروع می‌کنید که ذهن شما را گسترش می‌دهد و با چیزی غیر از کار به رختخواب می‌روید.

—رحیم چرانیا، سیستم های سوخت رسانی آمریکایی

۲٫ با قرار دادن آن در تقویم خود برای مطالعه وقت بگذارید.

دستیابی به مطالعه دشوارتر از تماس کنفرانس هفتگی شما نیست، اگر آن را در تقویم خود برنامه ریزی کنید و آن را به همان اندازه جدی بگیرید. من متوجه شده ام که چیزهایی که به تقویم من نمی رسند معمولاً انجام نمی شوند.

-اسکات باکستر، PlayYourCourt

۳٫ هنگام تمرین بخوانید.

یکی از تنها مواردی که برای مطالعه وقت دارم زمانی است که دارم تمرین می کنم. من دوست دارم روزی یک ساعت روی تردمیل وقت بگذارم در حالی که در حال مطالعه و یادگیری چیزی هستم. بدن خود را در حالی که مغز خود را تمرین می دهید!

—توری تایناکا، Sparkhouse

۴٫ رسانه های اجتماعی را کنار بگذارید تا برای مطالعه وقت بگذارید.

به راحتی می توانید ۳۰ دقیقه را به مرور ایمیل ها اختصاص دهید ، پاسخ دادن به پیام های متنی یا تماشای ویدیوهای سگ در فیس بوک. ذهن خود را منظم کنید تا خیره شدن به صفحه نمایش را با خواندن کتاب (یا کتاب الکترونیکی) جایگزین کند. از اینکه چگونه آن سه تا پنج دقیقه به‌روزرسانی جدول زمانی خود برای دیدن جدیدترین توییت‌ها می‌تواند باعث اتلاف وقت شود، شگفت‌زده خواهید شد. ما وقت داریم بخوانیم؛ ما فقط به اندازه کافی زمان خود را مدیریت نمی کنیم که بتوانیم آن را لحاظ کنیم. .

—رابرت دی لس سانتوس، Rentals Sky High Party

۵٫ به جای آن کتاب های صوتی را در نظر بگیرید.

برنامه ریزی زمان برای نشستن و مطالعه اغلب غیرممکن است. جایگزینی خواندن با صدا را در نظر بگیرید. چیزهایی مانند کتاب های صوتی و پادکست ها روشی بسیار کارآمد برای مصرف محتوا هستند. دفعه بعد که در حال رفت و آمد، ورزش یا تمیز کردن هستید، کتاب مورد علاقه خود را روشن کنید. زمان مرده خود را به نحو احسن پر می‌کنید و سریع‌تر از همیشه در میان کتاب‌ها پرواز می‌کنید.

—کایل گوگن، Pawstruck.com

۶٫ کتاب های الکترونیکی را روی گوشی خود قرار دهید.

تا زمانی که مطالب خواندنی همراه خود دارید، همیشه می‌توانید برای مطالعه وقت پیدا کنید—و چه راهی بهتر از تلفنتان برای انجام این کار؟ من کتاب‌هایی را در تلفنم دارم که وقتی منتظر هر چیزی هستم، مثل آپدیت جدید برای بارگذاری روی رایانه‌ام، آنها را می‌خوانم. پیدا کردن زمانی برای نشستن و مطالعه دشوار است، اما داشتن ۱۰ دقیقه مطالعه سریع در طول روز می تواند یک استراحت عالی برای ذهن باشد.

—Bryce Welker، Crush The CPA Exam

۷٫ نه گفتن را یاد بگیرید تا برای مطالعه وقت بگذارید.

خواندن باید در اولویت باشد، در غیر این صورت هرگز آن را انجام نخواهید داد. بنابراین، با «نه» گفتن به یک کار در هفته شروع کنید و از زمانی که برای خواندن آن کار صرف می‌کنید، استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دادید، به دو کار در هفته و غیره و غیره نه بگویید، تا زمانی که نه گفتن به چیزهای کافی که می‌توانید هر روز بخوانید.

—مایکل بوردیک، پارو

۸٫ زیاد به آن فکر نکنید.

اگر کسب‌وکاری دارید، بیشتر از آنچه تصور می‌کنید مطالعه می‌کنید. از گزارش‌ها گرفته تا اخبار و اخبار، همه چیز خواندنی است. به همین دلیل است که جدا کردن زمان بیشتری از یک برنامه شلوغ برای خواندن کتاب دشوار است. به جای تلاش برای تعیین زمان مطالعه، به سادگی به خود اجازه دهید از سوراخ خرگوش پایین بروید و محتوایی را بخوانید که به نظر شما جذاب ترین است، صرف نظر از خروجی.

—رایان بردلی، Koester & Bradley LLP 

این مقاله در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Prostock-studio/Shutterstock

YEC 150x150 - چگونه مطالعه را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنیم

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی