عمومی

در اخبار: کمک های زیادی می کند، تا 25 هزار دلار برای کوچک خود دریافت کنید کسب و کار

در اخبار: کمک های زیادی می کند، تا ۲۵ هزار دلار برای کوچک خود دریافت کنید
کسب و کار

از برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر گرفته تا جوامع کوچک، شرکت های بزرگ و حتی یک فرد، تعدادی کمک هزینه برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد. مثل همیشه، این کمک‌ها به مسائل خاصی می‌پردازند و افراد و سازمان‌هایی که بودجه را فراهم می‌کنند، به دنبال کمک به حل مشکلی هستند که در جوامع یا گروهی از مردم خود می‌بینند.

 

svg%3E - در اخبار: کمک های زیادی می کند، تا 25 هزار دلار برای کوچک خود دریافت کنید
کسب و کار



اخبار کسب و کار کوچک

مجموعه این هفته همچنین شامل تصمیم SBA برای توقف جمع آوری برخی از وام های PPP است که می تواند به بسیاری از مشاغل کوچک که تحت چالش های مرتبط با تورم فعلی دست و پنجه نرم می کنند کمک کند. آنها روبرو هستند.

اعتماد به سازندگان همچنان محتاطانه افزایش می یابد

با توجه به شاخص بازار مسکن انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB) که این هفته منتشر شد، اعتماد سازندگان ۴۴ درصد اندازه گیری شده است. HMI از پایین ترین سطح ۳۱ در دسامبر ۲۰۲۲ به طور پیوسته افزایش یافته است. با این حال آینده خانه سازی به دلیل “نوسانات در نرخ های بهره” نامشخص است.

SBA در مورد تصمیم برای توقف جمع آوری برخی از وام های PPP مورد سوال قرار گرفت

به گفته راجر ویلیامز، نماینده تگزاس، نماینده کوچک اداره بازرگانی (SBA) تصمیم گرفته است که جمع آوری وام های طرح محافظت از چک با مانده کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار را متوقف کند. PPP از قانون CARES گذشته بود که در مارس ۲۰۲۰ در پاسخ به همه‌گیری کووید تصویب شد. تا آوریل ۲۰۲۰، SBA پول PPP را توزیع می کرد. این برنامه در ۳۱ مه ۲۰۲۱ به پایان رسید.

بستنی رنچ؟ فیگورهای برند Collab، چرا نه؟

صبر کنید، بستنی با طعم‌دهنده Ranch؟ بستنی Hidden Valley Ranch یکی از هفت طعم جدید بهاری Van Leeuwen است. بیشتر ترکیب‌های طعم منطقی به نظر می‌رسند، مانند نان ذرت افرای شیرین، چیپس شکلاتی پرتقال خونی، کیک هویج، کیک توت فرنگی، کراکر هانی گراهام و کیک لیمونسلو. اکثر ما می‌توانیم با مخروطی از هر یک از آن طعم‌ها زندگی کنیم.

چگونه آنچه می خورید به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند

مردم همیشه بر ورزش به عنوان کلیدی برای سالم ماندن در حین ساختن یک خانه کوچک تاکید می کنند. کسب و کار. به طور روزانه، همانطور که یکی از مربیانم همیشه می گفت، همیشه معتقد بودم که “موشن لوسیون است”. اما شما همچنین باید بدانید که آنچه به بدن خود تغذیه می کنید به اندازه میزان ورزش (و خواب) شما مهم است.

Entenmann’s بسته بندی کلاسیک را پس از شکایات شایع مشتریان برمی گرداند

Entenmann’s، یک شرکت محصولات پخته شده مستقر در نیوجرسی، پس از دریافت شکایات مشتریان در مورد تغییر در طراحی بسته‌بندی، «بسته‌بندی پنجره‌ای» نمادین خود را بازگرداند. طبق گزارش فاکس، این شرکت به طراحی بسته بندی جدیدی روی آورده بود که پنجره شفافی نداشت.

NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان می‌توانند لباس‌های فرم با آرم‌های تجاری را بخواهند

< کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور ممکن است به زودی این آزادی را داشته باشند که از لباس‌های متحدالشکل با آرم‌های تجاری درخواست کنند، در حالی که همچنان به کارمندان اجازه می‌دهند آرم اتحادیه را به روش‌های دیگر نمایش دهند. فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB) در یک پرونده اخیر در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم، خلاصه ای از دوستان را در حمایت از تسلا ارسال کرد.

فروشندگان Etsy پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی تاخیر در پرداخت را تجربه کردند

فروشندگان Etsy تحت تاثیر این سقوط قرار گرفتند بانک سیلیکون ولی به بدترین شکل ممکن. بازار تجارت الکترونیک محبوب هنرمندان دست ساز در ایمیلی به فروشندگان گفت که پردازش پرداخت به حساب های آنها ممکن است به تعویق بیفتد. NBC News گزارش می دهد که Etsy جدول زمانی برای از سرگیری پرداخت به فروشندگان ارائه نمی دهد.

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کانکتیکات، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – دلاور، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مین، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – میشیگان، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیویورک، کوچک l کمک‌های مالی کسب و کار – پنسیلوانیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – واشنگتن
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی