عمومی

انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

سالن‌ها و آرایشگاه‌ها به کاسه شامپو نیاز دارند و صندلی زیرا شستن موهای مشتری یکی از مهم ترین خدمات این مشاغل است. به‌دلیل اندازه، هزینه و ویژگی‌های پیشنهادی صندلی شامپو و کاسه، به‌دلیل اندازه، هزینه، و ویژگی‌های پیشنهادی صندلی شامپو و کاسه، می‌تواند یک واحد مناسب در مغازه‌تان را پیدا کند.

چه در حال توسعه فروشگاه فعلی خود باشید و چه به‌دنبال باز کردن یک فروشگاه جدید، باید این کار را انجام دهید. بسیاری از گزینه های خرید هزینه یک نگرانی بزرگ است زیرا یک کاسه و صندلی شامپو می تواند گران شود. با این حال، گزینه های مقرون به صرفه ای نیز وجود دارد.



<. span class="ez-toc-section" id="Why_Should_you_Get_a_Shampoo_Bowl_and_Chair"/>چرا باید یک کاسه و صندلی شامپو تهیه کنید؟

اینجا برخی از دلایلی هستند که وجود یک کاسه و صندلی شامپو در مغازه شما باعث بهتر شدن آن می شود.

  • راحتی بهبود یافته: آنها تجربه راحت و آرامش بخشی را برای مشتریان فراهم می کنند. که می‌تواند منجر به تکرار تجاری و بررسی‌های مثبت شود.
  • افزایش کارایی:کاسه‌ها و صندلی‌های شامپو می‌توانند فرآیند شامپو زدن را ساده‌تر کنند و شستن و حالت دادن به مو را برای آرایشگران آسان‌تر کنند.
  • بهداشت بهتر: یک کاسه و صندلی شامپوی اختصاصی می تواند با جلوگیری از آلودگی متقابل بین مشتریان، به حفظ یک محیط بهداشتی سالن کمک کند.
  • تناسب: می توان از آنها برای موارد استفاده کرد. انواع خدمات سالن، از جمله از شستشوی مو، رنگ کردن و درمان استفاده کنید.
  • ظاهر حرفه ای: آنها می توانند ظاهر حرفه ای و پیچیده تری به سالن شما بدهند که می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند.
  • >مقرون به صرفه: سرمایه گذاری در یک کاسه و صندلی شامپو با کیفیت بالا می تواند با کاهش هدر رفت آب و محصول و افزایش کارایی، در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شود.

 گزینه‌های کاسه و صندلی شامپو برای تجارت شما

از کاسه‌ها و صندلی‌های شامپوی گران‌قیمت گرفته تا مقرون‌به‌صرفه، در اینجا برخی از بهترین‌هایی که می‌توانید در آمازون پیدا کنید، آورده شده است.

شامپو بک واش سالن زیبایی DIR با سینک سرامیکی

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: انتخاب برتر در لیست کاسه شامپو ما و صندلی به DIR می رود. این صندلی دارای یک سینک سرامیکی کج، یک صندلی کشویی رو به جلو و عقب، یک پایه PVC بسیار سنگین و طراحی مدرن است که می تواند در هر سالن یا اسپا مناسب باشد. ابعاد آن ۳۸٫۴ × ۲۴٫۲ اینچ × ۲۸٫۶۷ اینچ است و وزن آن ۱۲۵ پوند است.

شامپو بک واش سالن زیبایی DIR با سینک سرامیکی

خرید در آمازون

 

شامپو دست هنرمند کاسه بک واش صندلی آرایشگری

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

نفر دوم: نفر دوم همچنین یک br جامد است و در صنعت. شما یک کاسه شامپو سرامیکی شیب دار که می توانید آن را تنظیم کنید، چسباندن زین دوتایی تقویت شده، یک تکیه گاه خوابیده و یک سمپاش کرومی با پایه سمپاش ضد نشتی دریافت می کنید. ابعاد آن ۴۳ اینچ × ۲۴ اینچ × ۳۶٫۴ اینچ است و وزن آن ۸۰٫۱ پوند است.

صندلی آرایشگاه کاسه شامپو دست هنرمند

خرید در آمازون

 

< span class="ez-toc-section" id="Ainfox_Shampoo_Barber_Backwash_Chair"/>صندلي بک واش باربر شامپو Ainfox

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: مقرون به صرفه بودن و کیفیت دلیلی است که این صندلی Ainfox بهترین ارزش را ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک کاسه سینک ABS، طراحی خوابیده، تکیه گاه گردن ژله ای، چسباندن زین دوگانه تقویت شده برای جلوگیری از پاره شدن و پارگی، یک شلنگ اسپری با نازل دوش و یک خلاء شکن است. ابعاد آن ?۴۰٫۵ اینچ × ۲۰ اینچ W x 24 اینچ و وزن آن ۷۸ پوند است.

شامپو سالن زیبایی واحد شستشوی معکوس

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

این صندلی از DIR دارای یک قاب فولادی جامد تقویت شده با فوم حافظه با چگالی بالا و چرم مصنوعی مرغوب است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پای برقی با کنترل از راه دور، سینک سرامیکی کج‌شونده، و خلاء شکن اشاره کرد. ابعاد آن ۴۸٫۷۵ اینچ x 22 اینچ x 38.75 اینچ است، وزن آن ۲۵۰ پوند است و DIR یک سال گارانتی ارائه می دهد.

واحد شستشوی شامپو سالن زیبایی

Buy در Amazon

 

صندلی بک واش شامپو سالن OmySalon با کاسه سرامیکی

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

قاب چوبی جامد، سینک سرامیکی، و چرم PVC بهبود یافته برای عایق رطوبتی بیشتر برخی از ویژگی های برجسته هستند. علاوه بر این، یک زیرپایی قابل تنظیم، طراحی راحت و مونتاژ آسان نیز دریافت می کنید. ابعاد آن ۳۱٫۵ × ۲۵٫۹ اینچ × ۳۶٫۲ اینچ است.

OmySalon Salon شامپوBackwashir با سرامیک ظرفشویی >

خرید در آمازون

 

Artist Hand Wash Bowl Bowl واحد

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

اگر فضای محدودی دارید، این طراحی جمع و جور ایده آل است. این محصول دارای یک کاسه شیب شامپو سرامیکی است که می توانید آن را به همراه چسباندن زین تقویت شده دوگانه، یک تکیه گاه خوابیده و یک اسپری کرومی با پایه سمپاش ضد نشتی تنظیم کنید. این ۴۳ اینچ × ۳۶ اینچ × ۲۰ اینچ است.

واحد شستشوی معکوس کاسه شامپو دست Artist

خرید در آمازون

کاسه شامپو سرامیکی BarberPub Backwash

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

یک قاب چوبی جامد با اسفنج با الاستیک بالا و چرم PVC تقویت شده با فایبر گلاس با کیفیت بالا برخی از ویژگی های پیشرو همچنین یک کاسه سرامیکی با آبپاش‌های استاندارد، طراحی ارگونومیک ساده و یک سال ضمانت سازنده وجود دارد. این ۶۰٫۲ اینچ x 36.2 اینچ x 26.4 اینچ است و ۹۹ پوند وزن دارد.

کاسه شامپو سرامیکی بک واش BarberPub

خرید در آمازون

 

واحد شستشوی کامل بدن شامپو سالن زیبایی دیر

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

این ورودی دیگر از DIR دارای یک سینک سرامیکی کج به همراه تجهیزات الکترونیکی کنترل از راه دور با عملکردهای ماساژ کامل پشت، صندلی و ساق پا است. . صندلی از چرم مصنوعی مرغوب با فوم حافظه با چگالی بالا و یک قاب فولادی جامد تقویت شده است. این ۷۴ اینچ × ۲۵ اینچ × ۳۹ اینچ است و وزن آن ۲۲۵ پوند است.

Dir Beauty Salon Shamp Full Body Massage

خرید در آمازون

 

تخت خواب نیمه خوابیده ReligWan، صندلی بک واش باربر

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

اگر به دنبال ظاهری لوکس و سطح بالا هستید، این صندلی ReligWan ارائه می کند. فریم آن از چوب جامد و فولاد ضد زنگ و کاسه آن از سرامیک با لعاب سبک ساخته شده است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از چرم، طراحی ارگونومیک، شلنگ دوش تحت فشار، و پشت سر لاستیکی.

تخت شامپو نیمه خوابیده ReligWan، صندلی بک واش باربر

خرید در آمازون

 

شامپو دست هنرمند کاسه های سالن با صندلی

svg%3E - انتخاب کاسه و صندلی شامپو برای کسب و کار شما

The last chair is from Artist, and it provides some great features. This includes a ceramic bowl, enhanced PVC leather, spray hose with shower nozzle, vacuum breaker, and single lever hot/cold fixtures. It is 54″D x 24″W x 34″H

Artist Hand Shampoo Bowls for Salons with Chair,

Buy on Amazon

 

What to Look for When Buying Shampoo Bowl and Chair

The good news is you won’t need that many Shampoo bowls and chairs, but no matter how many of them you get, here is what you should look out for.

Adjustable Height: The chair can be adjusted to accommodate clients of different heights, making it easier to shampoo and styl e their hair.

Reclining Capability: Some chairs can be reclined, allowing clients to lie back and relax while their hair is being washed.

Tilting Bowl: A tilting shampoo bowl can make it easier to rinse hair and ensure that all shampoo and conditioner are removed.

Drain Hose: A drain hose allows water to be easily drained from the shampoo bowl and prevents any water spillage on the floor.

Spray Hose: A spray hose allows for precise water control and targeted spraying, making it easier to rinse hair without creating a mess.

Comfortable Chair: A comfortable chair can make the shampooing experience more enjoyable for clients, especially those with longer hair.

Sturdy Base: A sturdy base ensures that the chair and shampoo bowl is stable and can support the weight of clients.

Adjustable He adrest: An adjustable headrest can provide additional comfort and support for clients during the shampooing process.

Easy to Clean: Shampoo bowls and chairs should be easy to clean and maintain to ensure a hygienic salon environment.

FAQs for Shampoo Bowls and Chairs

Do shampoo bowls and chairs come fully assembled?

Most shampoo bowls and chairs require some assembly, but the process is usually straightforward and can be done with basic tools.

How do I choose the right shampoo bowl and chair for my salon?

Consider factors such as the size of your salon, the type of services you offer, and your budget when choosing a shampoo bowl and chair.

Can shampoo bowls and chairs be used for other salon services?

Yes, shampoo bowls and chairs can be used for a variety of salon services, including hair coloring and treatments.

How often should I clean my shampoo bowl and chair?

Shampoo bowls and chairs should be cleaned and disinfected after each use to ensure a hygienic salon environment.

Can shampoo bowls and chairs be adjusted for clients of different heights?

Yes, most shampoo bowls and chairs can be adjusted in height to accommodate c lients of different sizes.

Do shampoo bowls and chairs come with a warranty?

Many shampoo bowls and chairs come with a manufacturer’s warranty, so be sure to check the product details before purchasing.

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی