عمومیمقالات

مردان برای حمایت از زنان در رهبری چه کاری می توانند انجام دهند موقعیت ها؟

مردان برای حمایت از زنان در رهبری چه کاری می توانند انجام دهند
موقعیت ها؟

تعداد کارآفرینان زن و کسب و کارهای متعلق به زنان a href=”https://www.success.com/how-women-are-rising-in-business/”>در سال های اخیر افزایش یافته است، و به ما می گوید که تعداد زنان بیشتری در پست های رهبری در سراسر جهان وجود دارد. . اما در مورد آن دسته از شرکت‌هایی که مالک هستند یا مدیران اجرایی آن‌ها عمدتاً مرد هستند، چه می‌توان گفت؟ چگونه مردان در آن موقعیت‌ها از زنان در محل کار حمایت می‌کنند؟ ما از پنج مدیر اجرایی خواستیم بهترین توصیه های خود را در مورد چگونگی حمایت مردان از زنان در پست های رهبری ارائه دهند. این چیزی است که آنها گفتند:

۱٫ مردان می توانند با ایجاد یک محل کار انعطاف پذیر از زنان حمایت کنند.

مردان می‌توانند با حمایت از شیوه‌های شرکتی انعطاف‌پذیر که فرصت‌های بیشتری برای کار از راه دور فراهم می‌کند، بهتر از زنان حمایت کنند. همچنین باید یک تغییر فرهنگی فراتر از محل کار به سمت مردانی که مسئولیت های بیشتری را در خانه بر عهده می گیرند، وجود داشته باشد. وقتی تعهدات زندگی خانگی به طور مساوی تقسیم شود، زنان می توانند سبک زندگی شغلی/خانگی متعادلی داشته باشند که مردان ممکن است آن را بدیهی بدانند.

—ریچل لیپسون، بنیانگذار و مدیر عامل، مدرسه آهنگسازی بالون آبی

۲٫ مطمئن شوید که زنان بیشتری در تیم اجرایی حضور دارند.

زنان اجرایی بیشتری را استخدام کنید: هر اتاق هیئت مدیره ای که من در آن هستم به طور کلی ۹۵٪ مرد است، و همیشه مانند وارد شدن به یک مهمانی است که در آن همه یکدیگر را می شناسند و شما خارجی هستید که باید بارها و بارها خود را ثابت کنید. خسته کننده است!

—جسیکا کوگان، یکی از بنیانگذاران، Cameron Hughes Wine; یکی از بنیانگذاران و CDO، The Digital Voice

۳٫ مردان می توانند با رفتار برابر با زنان از آنها حمایت کنند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که مردان می‌توانند برای حمایت از زنان در پست‌های رهبری انجام دهند، این است که با آنها به‌عنوان همسان با آنها در تجارت رفتار کنند. ممکن است آسان به نظر برسد، اما سوگیری ناخودآگاه زیادی در دنیای تجارت، و برای غلبه بر آن به تلاشی هماهنگ نیاز است. آنها همچنین می توانند به راهنمایی و مشاوره زنان کمک کنند، درست همانطور که برای رهبران مرد انجام می دهند.

—استفانی کارتین، یکی از بنیانگذاران، Socialfly; میزبان مشترک، Entreprenista پادکست

۴٫ اجازه دهید زنان صحبت کنند – و به آنها گوش دهید.

وقتی زنان صحبت می کنند، اجازه دهید آنها صحبت کنند. در مورد آنها صحبت نکنید و آنها را قطع نکنید. به همین ترتیب، اگر مشتری را دیدید که دائماً از شما سؤالاتی می پرسد که باید به سمت زنی که با او هستید باشد، به آنها پاسخ ندهید. در عوض آن مشتری را به زن هدایت کنید.

—اریکا داگلاس، مالک مشترک و معاون بازاریابی، تعمیرات ۱Up

۵٫ مردان می توانند با دادن فرصت به زنان از آنها حمایت کنند.

من فکر می‌کنم این همان کاری است که می‌توانید برای حمایت از هر کسی که ممکن است دلیلی برای احساس بیگانه بودن یا در اقلیت در هیچ گروهی نداشته باشد انجام دهیدبه ایجاد فرصت‌هایی برای آنها توجه ویژه داشته باشید. شرکت کنید و در تصمیم گیری های مهم مشارکت کنید.

—هرج تگر، رئیس و یکی از بنیانگذاران، Triplebyte

این مقاله در اصل در تابستان ۲۰۱۹ ظاهر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس از Dragana Gordic/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - مردان برای حمایت از زنان در رهبری چه کاری می توانند انجام دهند
موقعیت ها؟

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی