عمومی

سرکرده کلاهبرداری وام PPP از مونته نگرو مسترد شد

سرکرده کلاهبرداری وام PPP از مونته نگرو مسترد شد

یک زن کالیفرنیایی که برای جلوگیری از محکوم شدن به زندان به دلیل کلاهبرداری از COVID-19 به اروپا فرار کرد وجوه کمک به ایالات متحده مسترد شده است.

تامارا دادیان ۴۳ ساله اهل انسینو یک سال را در مونته نگرو، که در شرق ایتالیا بر فراز دریای آدریاتیک است، به عنوان فراری گذراند. او در ۲۷ فوریه وارد لس آنجلس شد و روز بعد در دادگاه منطقه حاضر شد.

ppp loan fraud extradited from montenegro - سرکرده کلاهبرداری وام PPP از مونته نگرو مسترد شدبارگیری



وام‌های کووید-۱۹ از حلقه کلاهبرداری LA

اسناد دادگاه دادیان را به عنوان یکی از اعضای یک حلقه کلاهبرداری در خارج از لس آنجلس توصیف می کند. این باند به همراه ریچارد آیوازیان و ماریتا ترابلیان طرحی را برای درخواست و دریافت بیش از ۲۰ میلیون دلار از برنامه حفاظت از چک حقوقی (PPP) و وام بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) طرح ریزی کردند.

دادیان و همکارانش. – توطئه گران از ده ها هویت جعلی و دزدیده شده برای به دست آوردن وجوه استفاده کردند که شامل هویت افراد فوت شده و افراد مسن و همچنین اسامی دانشجویان ارزی بود که تنها ارتباط آنها با ایالات متحده یک سفر کوتاه سال ها قبل از همه گیری بود. اتفاق افتاد.

در مجموع، حلقه کلاهبرداری LA حدود ۱۵۰ درخواست جعلی برای وام های PPP و EIDL ارسال کرد. آنها از درآمدهای غیرقانونی خود برای پرداخت هزینه سه خانه لوکس و یک موتور سیکلت هارلی دیویدسون و همچنین خرید سکه های طلا، الماس، کیف های دستی طراحان و ارزهای دیجیتال استفاده کردند.

Fraudster Fled Ten-Year Sentence.

بیانیه ای در مورد وزارت دادگستری وقایعی را که منجر به فرار دادیان شد، شرح داد: “در ژوئن ۲۰۲۱، دادیان به یکی از اتهامات توطئه برای ارتکاب بی سیم اعتراف کرد. کلاهبرداری و کلاهبرداری بانکی، یک فقره توطئه برای ارتکاب پولشویی و یک فقره سرقت هویت تشدید کننده. او در دسامبر ۲۰۲۱ به ۱۰ سال و ۱۰ ماه زندان محکوم شد.

دادیان سپس در ژانویه ۲۰۲۲ از ایالات متحده گریخت.

بازگرداندن باند به هم

وزارت دادگستری همچنین توضیح داد که مقامات ایالات متحده متوجه شدند که دادیان برای پیوستن به او به مونته نگرو گریخته است. همدستانی که از محکومیت های طولانی زندان نیز فرار کرده بودند. آیوازیان و ترابلیان هر دو در نوامبر ۲۰۲۲ به ایالات متحده مسترد شدند.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی