عمومی

امریکن اکسپرس یک میلیون دلار کمک مالی به رستوران‌های سراسر ایالات متحده

امریکن اکسپرس یک میلیون دلار کمک مالی به
رستوران‌های سراسر ایالات متحده

رستوران‌ها و سایر مشاغل محلی می‌توانند بخش بزرگی از جوامعی باشند که در آنها خدمت می‌کنند. به همین دلیل است که امریکن اکسپرس یک برنامه کمک هزینه در حال انجام را برای حمایت از رستوران‌های تاریخی در سراسر جهان تامین می‌کند. ایالات متحده این برنامه به تازگی قسط سوم بودجه خود را راه اندازی کرده است. جزئیات بیشتر را دریافت کنید و در مورد برنامه های کمک مالی و بودجه بیشتر کسب و کارهای کوچک در زیر بیاموزید.

برنامه کمک هزینه رستوران های امریکن اکسپرس

امریکن اکسپرس و موسسه ملی حفاظت از آثار تاریخی پذیرفتن برنامه های کاربردی برای حمایت از برنامه کمک هزینه رستوران های کوچک تاریخی. این سومین قسمت از این برنامه است که در مجموع ۱ میلیون دلار به ۲۵ کسب و کار اهدا می کند. برای واجد شرایط بودن، رستوران ها باید در یک ساختمان یا محله تاریخی باشند و به جامعه خود کمک کنند. دریافت کنندگان همچنین به مدت یک سال به نرم افزار مدیریت رستوران ResyOS دسترسی خواهند داشت. رستوران‌ها می‌توانند درخواست دهند و افراد می‌توانند رستوران‌های مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین تا ۱۲ مارس نامزد کنند.

svg%3E - امریکن اکسپرس یک میلیون دلار کمک مالی به
رستوران‌های سراسر ایالات متحده

کمک هزینه فرصت اقتصادی شهرستان لس آنجلس

شهرستان لس آنجلس ارائه بیش از ۵۴ میلیون دلار بودجه از طریق برنامه اعطای فرصت های اقتصادی خود. این شهرستان حدود ۶۸۰۰ کمک بلاعوض را از طریق چند مرحله ارائه خواهد کرد. مرحله اول تا ۲۵ مارس ادامه دارد و ۲۵۰۰ دلار کمک بلاعوض به کسب و کارهای خرد با درآمد کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار و پنج کارمند یا کمتر اعطا می کند. علاوه بر آن مدارک، کسب‌وکارها باید حداقل از اول دسامبر ۲۰۱۹ فعالیت داشته باشند و قبلاً کمک هزینه کووید-۱۹ برای کسب و کار کوچک کالیفرنیا دریافت نکرده باشند.

< /span>

LaunchNevada Student Startup Grants

LaunchNevada در حال ارائه کمک هزینه به دانشگاه نوادا است ، دانشجویان Reno به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند. مرکز اوزمن برای کارآفرینی در کالج بازرگانی این برنامه را تسهیل می کند. این مرکز علاوه بر ارائه کمک های مالی، به تیم های دانشجویی کمک می کند تا کسب و کارها و ارائه های جدید خود را برای مسابقه سالانه کارآفرینی سونتاگ آماده کنند. برای درخواست، دانشجویان کارآفرین علاقه مند باید یک پیشنهاد دو صفحه ای برای پروژه خود ارسال کنند.

کمک هزینه های بهبود ویترین فروشگاه دره استریم

Valley Stream، نیویورک راه اندازی یک برنامه کمک هزینه برای کمک به کسب و کارهای کوچک در بهبود ویترین فروشگاه. این برنامه برای مشاغل دارای ویترین فروشگاه در امتداد خیابان Rockaway بین بزرگراه Sunrise و Merrick Avenue باز است. کمک های مالی می تواند ۸۰ درصد از هزینه های بهبودهای مختلف مانند تابلوها، نورپردازی یا سایبان ها را پوشش دهد. کسب و کارهای علاقه مند می توانند با تماس با دفتر توسعه جامعه درخواست دهند.

خیابان امید پیتسبورگ

پیتسبورگ در حال حاضر

راه اندازی Greensboro Capital Connects

راه اندازی Greensboro در گرینزبورو، کارولینای شمالی میزبانی رویداد Capital Connects خود را برای ارتباط کارآفرینان با منابع مالی مختلف. مسابقات سالانه زمین بیش از ۲۰ سال است که اجرا می شود. کارآفرینان ایده های خود را در برابر قضات و سرمایه گذاران با رقابت های مختلف برای انواع مختلف کسب و کار مطرح می کنند. اگرچه این برنامه به خودی خود یک برنامه کمک هزینه نیست، اما این فرصتی قوی برای کارآفرینان است تا هر ساله پروژه های مختلف را تأمین مالی کنند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements

< hr class="clear"/>بیشتر در: کسب و کار کوچک کمک‌های مالی، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کارولینای شمالی، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی