عمومیمقالات

کارمندان بزرگ این 3 چیز را دارند

کارمندان بزرگ این ۳ چیز را دارند

تجربه به من آموخت که وقتی در حضور یک متفکر زبردست هستید، همیشه یک قلم و کاغذ در دست داشته باشید. همانطور که شروع به پرسیدن می کنید، متوجه می شوید که رودخانه ای از خرد و مثال های عملی آزادانه از کسی که بینش ارزشمندی نسبت به جهان دارد جاری می شود. این مورد در مورد J. Lennox Scott، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جان بود. L. Scott Real Estate، یک شرکت املاک و مستغلات نسل سوم مستقر در سیاتل با بیش از ۱۰۰ دفتر و ۳۰۰۰ نماینده در چهار ایالت.

در حین لذت بردن از یک شام عالی در Bull & Bear در Waldorf Astoria Orlando، از لنوکس پرسیدم، “چه چیزی باعث شده شرکت شما در این اقتصاد موفق شود؟” او به من گفت وقتی کارمندانش را به چالش کشید که با شادی راه بروند همه چیز تغییر کرد. ، به وفور راه بروید و یک زندگی الهام‌بخش داشته باشید.

اکنون، قبل از اینکه این موضوع را به عنوان یک مفهوم تخیلی بنویسید، تأثیر این تغییر نگرش را بر تجارت لنوکس در نظر بگیرید: ۴۰٪ از مشاغل جدید (یعنی ارجاعات، که مانند طلا هستند در کسب و کار املاک و مستغلات الف) از ۸۰ درصد افرادی بود که ماموران قبلاً آنها را می شناختند و ظرف ۹۰ روز با آنها تماس حضوری داشتند.

ویژگی های یک کارمند عالی

“شرکت ما فقط یک شرکت املاک و مستغلات نیست. لنوکس گفت: ما یک شرکت یادگیری هستیم. او از همه مدیران خود می خواهد که یک کتاب را بخوانند، سپس گرد هم آیند تا در مورد چگونگی به کارگیری تکنیک هایی که آموخته اند صحبت کنند. این تمرین به عوامل الهام بخشیده است تا خودشان را بهبود بخشند و اقبال به وضعیت موجود.

موفق ترین کارمندان لنوکس سه ویژگی را ایجاد کرده اند: طرز فکر مثبت، شایستگی در سطح مهارت و عمل گرا بودن.

گاهی اوقات نمایندگان می توانند طرز فکر درستی داشته باشند، اما سطح مهارت لازم برای رقابت را ندارند. در این صورت، این وظیفه رهبر یا مدیر است که به کارکنان خود کمک کند تا مهارت های خود را توسعه دهند.

وقتی یک نماینده نه طرز فکر مناسبی برای کار دارد و نه سطح مهارت مناسبی برای انجام آن دارد، احتمالاً هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد و باید سازمان را ترک کند. کسب و کار املاک و مستغلات کار سختی است، و عواملی که زنده می مانند این کار را انجام می دهند زیرا هر سه مؤلفه لازم را دارند—ذهنیت صحیح، سطح مهارت مورد نیاز برای رقابت و ابتکار عمل برای انجام اقدام از جانب خود.

ماموریت مستمر لنوکس این است که به ماموران کمک کند تا احتمالات را کشف کنند، نه تمرکز بر این که چرا کاری را انجام نمی دهند. سپس ماموران را با این سؤال که “چرا این فعالیت را انجام می دهیم” به چالش می کشد؟ و “چگونه می توانیم یک نتیجه مثبت ایجاد کنیم؟”

یک کلمه کلیدی دیگر. از لنوکس پرسیدم که منظور او از “نتیجه مثبت” چیست.

او گفت: “برای رسیدن به نتیجه مثبت، باید دریابید که چگونه نمایندگان می توانند کمک مثبتی به مشتری بالقوه یا مشتری قبلی داشته باشند. این عمل ساده به دنبال خدمت رسانی به مشتری در نهایت نتیجه می دهد. این در مورد آنچه شما از آنها دریافت می کنید نیست. این مربوط به چیزی است که شما می توانید به آنها بدهید.”

کمک به کارکنان خود در توسعه این ویژگی ها

این روش به یک نماینده اجازه می‌دهد تا «در شادی راه برود» زیرا می‌داند که تأثیر مثبتی بر زندگی مشتری خود دارد و کاری بیش از خرید یا فروش خانه انجام می‌دهد. پیاده روی فراوان زمانی اتفاق می افتد که یک نماینده بداند که با حل مشکلات و یافتن راه حل، کمک مثبتی به زندگی مشتریان خود می کند.

به عنوان یک رهبر، می‌توانید به کارکنان خود کمک کنید تا این ویژگی‌ها را توسعه دهند:

  1. ببینید که آیا اعضای تیم شما دارای طرز فکر، سطح مهارت و ابتکار مناسبی برای اقدام هستند یا خیر. اگر آنها در هر یک از این زمینه‌ها کمبود دارند، پس باید کار خود را برای انجام کاری کوتاه کنید. شما.
  2. به کارمندان خود بگویید به جای اینکه چه کار اشتباهی انجام می دهند، چه کاری را درست انجام می دهند.من دوست دارم این حکایت را به یاد بیاورم: مربی داشت سر یک فوتبالیست فریاد می زد و به او می گفت. تمام کارهایی که او در زمین انجام می داد، زمانی که بازیکن دیگری مشاهده کرد که مربی هم تیمی خود را مورد سرزنش قرار می دهد و می گوید: “سرمربی، آیا نمی خواهید به او بگویید چگونه این کار را درست انجام دهد؟”
  3. >با شادی راه بروید. هر روز باید با شادی از رختخواب بیرون بیایید، زیرا در آن روز فرصت دارید تا لحظاتی را برای اعضای تیم خود خلق کنید. از شما تشکر کنید، آنها را تشویق کنید تا مایل بیشتری را طی کنند، به آنها تکلیفی بدهید که توانایی های آنها را افزایش دهد و از سر راه خود خارج شوند.

این مقاله در سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

Simon T. Bailey 150x150 - کارمندان بزرگ این 3 چیز را دارند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی