عمومی

Vrbo چیست؟

Vrbo چیست؟

این یک بازار آنلاین است که در اجاره های مختلف تخصص دارد. اجاره تعطیلات Vrbo از سال ۱۹۹۵ وجود داشته است. این املاک اجاره ای برای تعطیلات را می توان در ۱۹۰ کشور مختلف با بیش از ۲ میلیون ملک پیدا کرد.

Vrbo مخفف چیست؟ اجاره تعطیلات توسط مالک. برخی از مالکان در این سایت از یک مدیر املاک برای مراقبت از ملک اجاره ای خود استفاده می کنند. شما می تواند در یک هتل استاندارد و یا اتاق های دیگر هتل نیز اقامت داشته باشد.

Vrbo چیست؟

این پلت فرم اجاره تعطیلات فرصت های مختلفی را فهرست می کند. آنها فقط یک خانه کامل را فهرست می کنند و هیچ فضای مشترکی مانند Airbnb وجود ندارد. این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط HomeAway خریداری شد. سپس گروه Expedia هر دو را به مبلغ ۳٫۹ میلیارد در دسامبر ۲۰۱۵ خریداری کرد.

رزرو در Vrbo چگونه کار می کند؟

می توانید یک حساب کاربری با فقط یک آدرس ایمیل و نام. قبل از اینکه به لیست املاک نگاه کنید، گزینه ای برای اضافه کردن عکس و بیوگرافی وجود دارد. فهرست‌ها را با استفاده از فیلترها برای مقصد، تعداد مهمان‌ها و تاریخ‌های ترجیحی مرتب کنید.

دو روش مختلف برای رزرو با مالک ملک وجود دارد.

  • درخواست رزرو فوری فوراً انتخاب شما را تأیید می‌کند.
  • تأیید ۲۴ ساعته به صاحبان ملک فرصت پذیرش یا رد کردن می‌دهد.

هر یک از این گزینه‌ها از طریق این شرکت اجاره تعطیلات به تاریخ ورود و خروج، تعداد مهمان‌ها و اگر حیوان خانگی می‌آورید نیاز دارد. درباره فرآیند اعلام حضور در اینجا

svg%3E - Vrbo چیست؟

یک اجاره تعطیلات Vrbo چه تفاوتی با اجاره تعطیلات Airbnb دارد؟

همه پلتفرم‌های اجاره تعطیلات یکسان ایجاد نمی‌شوند. Vrbo و Airbnb هر دو سایت های اجاره ای پیشرو در صنعت هستند. تفاوت هایی بین این اجاره تعطیلات توسط سایت های مالک وجود دارد. به عنوان مثال:

  • هر سایت دارای رزرو با یک میزبان است. کاربران Airbnb و افرادی که به دنبال رزرو از طریق Vrbo هستند، هر دو باید درخواست ارسال کنند. اما Airbnb یک گزینه رزرو فوری ارائه می‌دهد.
  • هر دو Airbnb و Vrbo به میزبان‌ها اجازه می‌دهند تا هزینه قابل‌اجرای را برای سپرده امنیتی دریافت کنند. با این حال، وب‌سایت Vrbo موارد بیشتری از این موارد را نشان می‌دهد.
  • هر دوی این هزینه‌های خدمات را دریافت می‌کنند. در اینجا یک بن بست وجود دارد زیرا قیمت های Vrbo مشابه کل هزینه خدمات Airbnb است. هر یک از این هزینه‌ها برای اجاره‌های کوتاه‌مدت و سایر هزینه‌ها حدود ۲۰ درصد نرخ پایه است.
  • Airbnb و Vrbo هر دو به میزبانان ملک اجازه می‌دهند هزینه نظافت را دریافت کنند. لیست Vrbo از این نظر ارزان تر است. همه رزروهای Vrbo کل هزینه‌های رزرو را بدون احتساب مالیات نشان می‌دهند.

در اینجا یک مزیت دیگر برای Vrbo وجود دارد. اگر یک نویسنده سفر هستید، می‌توانید از این پیوند وابسته برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. به همین ترتیب، می‌توانید به این ۲۰ رقیب Airbnb اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید، در نظر بگیرید.

قیمت سایت اجاره تعطیلات Vrbo چیست؟

اجاره‌کنندگان تعطیلات که به Vrbo علاقه دارند و کل خانه‌ها را اجاره می‌کنند، می‌خواهند قیمت‌ها را بدانند. برای این نوع ملک وقتی مکان واحد Vrbo را که می‌خواهید اجاره کنید پیدا کردید، می‌توانید از American Express، MasterCard و Visa استفاده کنید.

ممکن است میزبان نیاز به پرداخت کامل از قبل داشته باشد. آیا Vrbo ایمن است؟ پاسخ بله است. آنها حتی یک صفحه بلایای طبیعی و یک صفحه تماس برای آن دارند.

وقتی فهرست می‌کنید باید حداقل اقامت، پیوندها را در نظر بگیرید. و نرخ‌های شبانه به‌علاوه هزینه‌های اضافی.

هزینه خدمات Vrbo چیست؟

هزینه خدمات برای هاست و دو مدل هزینه وجود دارد که هاست می پردازد. یکی هزینه سالانه است که در آن شما نرخ ثابتی را برای فهرست کردن تمام املاک خود در Vrbo پرداخت می کنید. نرخ اشتراک سالانه ۴۹۹ دلار است. همچنین هزینه پرداخت به ازای رزرو وجود دارد.

هزینه خدمات مهمان بخشی از مبلغ کل رزرو است که مالیات و سایر هزینه‌های قابل استرداد را کم می‌کند. مهمانان همچنین باید درباره کتاب بدانند با ضمانت اطمینان. کل تراکنش را پوشش می‌دهد و تیم خدمات مشتری Vrbo می‌تواند به مسائلی مانند دسترسی رسیدگی کند.

کتاب با ضمانت مطمئن این عضو از گروه Expedia را متمایز می‌کند. با این حال، این با بیمه مسافرتی متفاوت است.

خط مشی لغو Vrbo برای خدمات اجاره تعطیلات چیست؟

اینها بسته به خصوصیات مختلف Vrbo متفاوت هستند. Vrbo آنهایی را که برای هاست هاست در صفحات فهرست خود فهرست می کند. سیاست‌های لغو اعلام می‌کنند که لغو باید تا ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر در منطقه زمانی فهرست انجام شود. خط مشی بازپرداخت همچنین می تواند به کل مبلغ قابل پرداخت بستگی داشته باشد.

چگونه یک ملک را در Vrbo فهرست می کنید؟

فهرست کردن املاک تعطیلات چیزی بیشتر از فهرست کردن امکانات موجود است. فرآیندی وجود دارد که شامل مراحل یکسانی برای یک یا چند ویژگی است.

  1. می‌توانید با روی پیوند کلیک کنید.
  2. فهرست شماره گذاری شده شامل بررسی سایر دارایی های اجاره ای کوتاه مدت است.
  3. شما باید قوانین محلی را مرور کنید و شش یا چند عکس مختلف را آپلود کنید تا مسافران انفرادی و دیگران بتوانند آنها را مشاهده کنند.
  4. باید اطلاعات تماس و اطلاعات حساب بانکی خود را تأیید کنید.

چند مرحله دیگر وجود دارد، از جمله بررسی موارد ارسالی شما قبل از اینکه بتوانید کل دارایی را فهرست کنید.

آیا Vrbo یا Airbnb برای میزبان ها بهتر است؟

مدیران املاک و میزبان های Vrbo آنها که مالک املاک هستند، می خواهند بدانند چه کسی می آید. با Vrbo در مقابل Airbnb. Airbnb یکی از پایین‌ترین هزینه‌های میزبان را دارد، اما Vrbo دو گزینه هزینه متفاوت را ارائه می‌کند که میزبان می‌تواند از بین آنها انتخاب کند.

Vrbo فیلتر جستجوی بهتری با قابلیت‌های بیشتر دارد. همچنین یک ویژگی تخته سفر وجود دارد که به مهمانان کمک می کند تا سفرها و برنامه سفر خود را رزرو کنند. در پایان، پاداش هایی برای هر دو سایت وجود دارد. به یاد داشته باشید، هر دو سایت علاوه بر هزینه ها، مبلغ جزئی رزرو را نیز دریافت می کنند. اما می‌توانید درباره نحوه تبدیل شدن به یک میزبان Vrbo.

آیا Vrbo یا Airbnb برای مسافران بهتر است ?

نبرد الاکلنگ بین این دو سکو برای مسافران نیز وجود دارد. با این حال، می‌توانید به نکات ایمنی فهرست‌شده نگاه کنید.

به عنوان مثال، Vrbo برای خدمات مشتری برنده است. آنها شکایات کمتری دارند حتی اگر لیست های کمتری داشته باشند. از سوی دیگر، Airbnb مجبور شده است یک مرکز حل و فصل راه اندازی کند. برای مقابله با مشکلات.

مهمانان یک سال فرصت دارند تا در Vrbo نظر خود را ارائه دهند، در حالی که مهمانان و میزبانان دو هفته فرصت دارند تا نظرات خود را در Airbnb ارسال کنند.

آیا HomeAway همان Vrbo است؟

هر دوی این شرکت ها متعلق به Expedia هستند . آنها از چند جهت متفاوت هستند. به عنوان مثال، می توانید با HomeAway در پول خود صرفه جویی کنید. Vrbo از ۶ تا ۱۲ درصد هزینه خدمات را برای مهمانانی که از آنها عبور کرده اند دریافت می کند. HomeAway 4 تا ۱۰٪ از کل هزینه رزرو را دریافت می کند.

از برخی جهات شبیه به هم هستند اما در برخی دیگر به بازارهای مختلف پاسخ می دهند. HomeAway برای مستاجران طولانی مدت خوب است. Vrbo بسیاری از اجاره های گران قیمت را رزرو می کند.

تصویر: $


بیشتر در: Vrbo
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی