عمومیمقالات

روایت خود را با لورن پترولو تعریف کنید

روایت خود را با لورن پترولو تعریف کنید

در سن پنج سالگی، لورن پترولو کار کارآفرینی خود را آغاز کرد و نقاشی های خود را خانه به خانه به همسایگان می فروخت. او خیلی زود فهمید که اگر روایت خودش را تعریف نکند، شخص دیگری این کار را برای او انجام خواهد داد. در حالی که مدتی در دبیرستان بی خانمان بود، او همچنین درس خواند، سه شغل کار کرد و در تیم فوتبال تمرین کرد تا یک ورزشکار حرفه ای باشد.

زمانی که نقش اصلی در شرکت والت دیزنی داشت، متوجه شد که می‌تواند مستقل‌تر با شرکت‌های کوچک‌تر کار کند. او به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کرد، توانست به شش مشتری خود کمک کند میلیونر شوید تنها در عرض یک سال از همکاری.

اکنون او یک مربی بازاریابی است، صاحب چهار شرکت و بنیانگذار و مدیر عامل Mangoose Media امروز، او با In The Details میزبان کارن آلن درباره صحبت می کند. غلبه بر ناملایمات، درک همدلی و نشان دادن قدردانی.

برای Petrullo، شکست هرگز چیز بدی نیست. او جمعه های شکست خورده را تأسیس کرده است، جایی که حداقل یک نفر از هر تیم باید در مورد چیزی صحبت کند که در آن شکست خورده است. پترولو آنها را به عنوان اولین تلاش برای یادگیری می بیند.

لورن پترولو را در اینستاگرام به آدرس @laurenpetrullo. 

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - روایت خود را با لورن پترولو تعریف کنید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی