عمومی

TikTok برنامه بتای خلاقیت را به ایالات متحده معرفی می کند سازندگان

TikTok برنامه بتای خلاقیت را به ایالات متحده معرفی می کند
سازندگان

TikTok معرفی کرده است بتای برنامه خلاقیت که برای کمک به سازندگان طراحی شده است تا از خلاقیت خود نهایت استفاده را ببرند و در عین حال پتانسیل درآمد بیشتری را ایجاد کنند.

برنامه خلاقیت بتا جدیدترین افزوده شده به طیف وسیعی از ابزارهای کسب درآمد TikTok است که از سازندگان هر کدام پشتیبانی می کند و به آنها پاداش می دهد. با باز کردن فرصت‌های دنیای واقعی بیشتری برای کسب درآمد از محتوای آن‌ها، سطح خود را افزایش دهید. نسخه بتا این برنامه در حال حاضر فقط در ایالات متحده، فرانسه و برزیل در دسترس است، اگرچه TikTok قصد دارد به زودی آن را به مناطق بیشتری معرفی کند.

svg%3E - TikTok برنامه بتای خلاقیت را به ایالات متحده معرفی می کند
سازندگان



TikTok برنامه بتای خلاقیت را معرفی کرد

کاربران برای واجد شرایط بودن در برنامه خلاقیت و همچنین حداقل شرایط مورد نیاز برای دنبال‌کننده و مشاهده ویدیو، باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. حساب آن‌ها نیز باید از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

هر سازندگانی که قبلاً در صندوق سازندگان TikTok ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به برنامه خلاقیت تغییر کنند، و کسانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند پس از دردسترس شدن برنامه جدید، برای آن درخواست دهند.

این برنامه برای مشاهده واجد شرایط بودن ویدیو، درآمد تخمینی، و معیارهای عملکرد ویدیو و تجزیه و تحلیل، داشبورد به‌روزرسانی شده در اختیار سازندگان قرار می‌دهد.

برنامه جدید بر اساس «آموزش‌ها»

<.در بیانیه ای در مورد TikTok Newsroom، این شرکت گفت: "برنامه خلاقیت را بر اساس آموخته‌ها و بازخوردهای سازندگان خود در مورد راه‌حل‌های سازنده‌مان، از جمله صندوق سازندگان TikTok، توسعه دادیم. بتای برنامه خلاقیت ابتدا فقط با دعوت برای سازندگان در دسترس خواهد بود و سپس در ماه‌های آینده برای همه سازندگان واجد شرایط ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

این بیانیه همچنین تعهد TikTok به سازندگان را تکرار کرد و افزود: «در TikTok ما متعهد هستیم که راه‌های جدیدی را برای سازندگان ایجاد کنیم تا احساس ارزشمندی و پاداش داشته باشند، زیرا همچنان به الهام بخشیدن و تعامل با جامعه ما ادامه می‌دهند.»

برنامه جدید خلاقیت بتا به مجموعه راه‌حل‌های کسب درآمد TikTok، از جمله اشتراک LIVE و TikTok می‌پیوندد. نبض. سازندگان می‌توانند با بازدید از پورتال سازندگان در پلتفرم TikTok درباره روش‌های مختلف دریافت پاداش در TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی