عمومی

تا 2 میلیون دلار کمک هزینه در دسترس برای مشاغل لبنی، مراکز مراقبت از کودک، و بیشتر

تا ۲ میلیون دلار کمک هزینه در دسترس برای مشاغل لبنی،
مراکز مراقبت از کودک، و بیشتر

برخی برنامه های کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک برای انواع مختلفی از شرکت ها در یک منطقه خاص در دسترس هستند. برخی دیگر کسب و کارها را در یک صنعت خاص هدف قرار می دهند. این هفته، فرصت‌های اعطایی به طور خاص برای کمک به مشاغل لبنی و ارائه‌دهندگان مراقبت از کودکان راه‌اندازی شد. و حتی برنامه های بیشتری برای حمایت از مشاغل هر صنعتی موجود است. درباره این به‌روزرسانی‌های اخیر کمک هزینه کسب‌وکار کوچک در زیر بخوانید.

فرسنو کمک های مالی دولتی لبنیات

ایالت فرسنو ارائه کمک های مالی به کارخانه های لبنی و خامه فروشی در سراسر کالیفرنیای مرکزی. این برنامه بخشی از ابتکار اخیری است که مدرسه پس از دریافت ۲۳ میلیون دلار بودجه از USDA آغاز کرده است. حدود نیمی از این بودجه باید به عنوان کمک هزینه توزیع شود و نیمی دیگر می تواند برای ارائه مشاوره و آموزش به مشاغل لبنی استفاده شود. هدف این است که با ایجاد گزینه‌های جدید مانند انتخاب و ماست، به کارخانه‌های لبنی و خامه‌ای کمک کنیم تا محصولات خود را متنوع کنند. کمک های مالی می تواند حداکثر تا ۲ میلیون دلار باشد و ۲۸ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

svg%3E - تا 2 میلیون دلار کمک هزینه در دسترس برای مشاغل لبنی،
مراکز مراقبت از کودک، و بیشتر

کمک هزینه های راه اندازی نوآوری مراقبت از کودکان میسوری

میسوری است ارائه کمک هزینه به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان و کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار مهدکودک هستند sses در سراسر ایالت کسب و کارها و مراکز مراقبت از کودک باید با شرکای جامعه همکاری کنند تا دسترسی به مراقبت از کودک را در سراسر جامعه افزایش دهند. کمک‌های بلاعوض همچنین مستلزم وجوه مشابه یا کمک‌های غیرنقدی از منابع دیگر است. سه مشخصات مجوز دولتی نیز مورد نیاز است، از جمله تکمیل یک بازرسی اولیه، مجوز مراقبت از کودک، و بازرسی پس از صدور مجوز. ۳۱ مه آخرین مهلت درخواست است.

برنامه کوچک کمک مالی اتاق بازرگانی اشلند

اتاق اشلند تجارت در شهرستان اشلند، اوهایو راه اندازی یک برنامه جدید برای ارائه کمک های مالی کوچک به اعضا. این فرصت برای مشاغل اتاقی که کمتر از دو سال فعالیت داشته اند و ۲۵ کارمند یا کمتر دارند باز است. کمک های بلاعوض می تواند تا ۲۵۰۰ دلار در وجوه منطبق برای کمک به پوشش بهبودهای مختلف داخلی یا خارجی فراهم کند. مشاغل علاقه مند تا ۲۸ فوریه فرصت دارند درخواست دهند. سپس یک کمیته درخواست ها را بررسی می کند و مشاغل را برای مصاحبه انتخاب می کند. گیرندگان باید تا ۳۱ مارس اعلان دریافت کنند.

برنامه کمک هزینه گاز طبیعی کسب و کار کوچک PECO

شرکت انرژی PECO در فیلادلفیا به مشتریان کسب و کارهای کوچک کمک های مالی ارائه می دهد تا پوشش بخشی از قبوض گاز طبیعی خود را. این برنامه در مجموع شامل ۴۵۰۰۰۰ دلار است که با افزایش ۵۰۰ دلاری به ۹۰۰ مشتری کسب و کار کوچک محلی با مانده های سررسید گذشته تعلق می گیرد. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید بر اساس نرخ تجاری گاز PECO باشند و در مجموع کمتر از ۲۵ کارمند داشته باشند. کمک‌های بلاعوض بر اساس اولویت اول اعطا می‌شود و مستقیماً به صورت‌حساب هر مشتری اعمال می‌شود.

Nye برنامه کمک مالی کسب و کار کوچک ARPA شهرستان

شهر نای، نوادا درباره به برنامه های کاربردی برای برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک قانون طرح نجات آمریکا. تا کنون، بیش از ده ها کسب و کار در حال حاضر قرار است وجوه بازپرداخت هزینه های مربوط به کووید را دریافت کنند. و دور بعدی بودجه قرار است از ۱ مارس آغاز شود و تا ۱۴ آوریل ادامه یابد. اگر پس از آن دوره همچنان بودجه موجود باشد، شهرستان می گوید که دوره سوم درخواست پس از آن در دسترس خواهد بود.

برنامه قهرمانان کسب و کار جدید شهرستان چستر

شهرستان چستر، پنسیلوانیا اخیرا باز دوره درخواست برای کسب و کار جدید Champi سالانه خود را باز کرد. برنامه ons این برنامه تا ۲۵۰۰ دلار خدمات حرفه ای را برای مشاغل محلی ارائه می دهد. گزینه ها ممکن است شامل توسعه طرح کسب و کار، حسابداری، و آموزش منابع انسانی باشد. کسب و کارها می توانند به صورت آنلاین درخواست دهند یا حتی مشاغل دیگری را در سراسر شهرستان معرفی کنند. آخرین مهلت درخواست برای این برنامه ۲۸ فوریه است.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های تجاری نوادا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، هزینه های کسب و کار کوچک – اوهایو، هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی