عمومیمقالات

این روال 7 مرحله ای صبح به من کمک کرد تا یک میلیارد دلار بسازم نام تجاری

این روال ۷ مرحله ای صبح به من کمک کرد تا یک میلیارد دلار بسازم
نام تجاری

به حال خودم رها شده، من تنبل هستم.

در طول یک دوره از زندگی‌ام، صبح‌ها ساعت‌ها در رختخواب می‌ماندم، زیرا آنقدر سرد و تنبل بودم که نمی‌توانستم بلند شوم و یک گرمکن بپوشم.

در دوران کودکی، هیچ نشانه‌ای از قول اولیه نداشتم. مادر خودم، که همیشه بزرگترین قهرمان من بود، بی سر و صدا تصور کرد که من در زندگی شکست خواهم خورد.

اما امروز، من یک کارآفرین موفق هستم که شرکت Quest Nutrition را که بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش داشت، تأسیس کرد. من از آن زمان به طور مشترک نظریه تاثیر را پیدا کردم.

پس چگونه یک بچه تنبل که هیچ وعده زودهنگامی از خود نشان نداد، از شانس ها سرپیچی کرد و موفق شد؟

اولین قدم بازسازی هویتم با حرکت از یک به یک طرز فکر رشد ثابت بود. . زمانی که اهمیتی به درست بودن ندادم و شروع کردم به یافتن پاسخ صحیح سریعتر از دیگران، توانستم پایه ای برای رشد نامحدود ایجاد کنم. با این پایه، یکی دیگر از مؤلفه‌های کلیدی موفقیت من نحوه استفاده از وقتم بود، به‌ویژه ساعات صبح – که منجر به روال صبحگاهی میلیاردر من می شود.

روال صبحگاهی میلیاردر

عادت‌های روزانه‌ای که در آن زمان انجام می‌دادم – و هنوز هم امروز تمرین می‌کنم – برای ایجاد ذهنیت مناسب برای ورزش کارآفرینی با تماس کامل:

۱٫ خواب با کیفیت داشته باشید.

روال صبحگاهی میلیاردر من در واقع از عصر قبل شروع می شود.

بیش از یک دهه است که از زنگ برای بیدار شدن استفاده نکرده ام (به استثنای گاه به گاه). شما به مقدار مشخصی خواب و اگر متوجه نشدید، عملکرد و رفاه شما شروع به کاهش می کند.

بنابراین، مرحله شماره ۱ این است که خواب را به عنوان یکی از مهمترین کارهایی که در طول روز انجام می دهید در نظر بگیرید. اگر لازم است ساعت ۸ شب به رختخواب بروید. برای داشتن تمام خواب مورد نیاز، سپس ساعت ۸ شب به رختخواب بروید. من به طور طبیعی از ۳ صبح تا ۴ صبح بیدار می شوم، بنابراین زود بخوابید کاملاً ضروری است.

۲٫ بدن را تمرین دهید.

هنگامی که از خواب بیدار می شوم، از همان عمل به عنوان محرکی استفاده می کنم که به من یادآوری می کند که ورزش کنم.

من پنج روز در هفته ورزش می کنم، اما از آن دسته از مردانی نیستم که عاشق باشگاه رفتن هستند. با این حال، بلند می شوم، از رختخواب بیرون می روم و به هر حال مستقیم به باشگاه می روم. من خوش شانس هستم که در خانه خود یک باشگاه ورزشی دارم، بنابراین زمان از بیدار شدن از خواب تا تمرین حدود ۱۰ دقیقه است.

توسعه نظم و انضباط یکی از حیاتی ترین چیزهایی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید. موفقیت همراه با انبوهی از کارهایی است که نمی خواهید انجام دهید، اما به هر حال باید آنها را انجام دهید.

شما مجبور خواهید بود به خودتان فشار بیاورید، حتی زمانی که تمام وجودتان به شما می‌گویند که ترک کنید. وقتی ترجیح می دهید فقط در آنجا دراز بکشید، باید از رختخواب بلند شوید. شما باید در آن شنبه که دوستانتان در مهمانی هستند کار کنید. وقتی ترجیح می‌دهید بازی‌های ویدیویی انجام دهید یا نتفلیکس را تماشا کنید، باید کمی سخت باشید.

نظم و انضباط چیزی است که به شما این امکان را می‌دهد، اما شما به فضایی نیاز دارید که به شما امکان این رشته را آموزش دهید. برای من، این باشگاه است، که بخش بزرگی از دلیل ورزش کردن من است – برای تقویت نظم و انضباط و کسب اعتبار با خودم با حضور در کار و انجام کاری که هیچ لذت ذاتی به من نمی دهد.

۳٫ مدیتیشن بخشی از برنامه صبحگاهی میلیاردر من است.

ورزش بدن کافی نیست، باید ذهن را نیز ورزش دهید.

در واقع، برای من، بدن بازتابی از ذهن است. بلافاصله پس از پایان تمرین، مدیتیشن می کنم. دلیل مدیتیشن تقویت توانایی خود در تمرکز و یادگیری چگونگی آرام کردن سریع ذهنم است.

ما در دنیایی پرشتاب زندگی می‌کنیم که دارای انبوهی از اضطراب و حواس‌پرتی است. ما توانایی سرعت بخشیدن به ذهن و زندگی خود را جشن می گیریم، اما این کاملاً ضروری است که یاد بگیریم آگاهانه سرعت آنها را نیز کاهش دهیم. مطمئن شوید که برای پرورش توانایی آرام کردن خود وقت بگذارید.

مدت مدیتیشن به میزان استرس یا اضطراب من بستگی دارد، اما معمولاً حدود ۲۰ یا ۳۰ دقیقه است. من از تکنیک “فقط نفس بکش” استفاده می کنم، جایی که سعی می کنم ذهنم را آرام کنم و به سادگی نفس بکش.

وقتی برای اولین بار مدیتیشن را شروع کردم، مجبور شدم خودم را به انجام پنج یا ۱۰ دقیقه تشویق کنم. اکنون آنقدر این احساس را دوست دارم که معمولاً تا زمانی که پاهایم از روی پاهای ضربدری نشستن شروع به خوابیدن کنند، می روم.

۴٫ پس از مدیتیشن، با نام مستعار Thinkitate، به مسائل فکر کنید.

یکی از زیباترین چیزها در مورد مراقبه این است که باعث افزایش آلفا فعالیت امواج مغزی می شود. . این یک حالت مغزی آرامش‌بخش در نظر گرفته می‌شود ، و مطمئناً این احساس برای من است.

بنابراین، هنگامی که مدیتیشن را تمام کردم، قبل از اینکه حالت موج آلفا از بین برود و به زندگی عادی برگردم، دیگر سعی نمی‌کنم ذهنم را آرام کنم و در عوض آن را برای مقابله با چالش‌برانگیزترین مشکلاتم تنظیم می‌کنم.

من این فرآیند را “تفکر می نامم. ” به نظر من این یک استراتژی قدرتمند است، زیرا وقتی در این حالت ذهنی هستم، متوجه می‌شوم که ارتباطات منحصر به فرد و جدیدی برقرار می‌کنم و به من امکان می‌دهد راه‌حل‌های بسیار خلاقانه‌ای برای مشکلاتی که در غیر این صورت غیرقابل حل به نظر می‌رسند، شناسایی کنم.

۵٫ برنامه صبحگاهی میلیاردر من شامل مطالعه است.

من سعی می کنم هر روز بخوانم. من معتقدم مهمترین معادله ریاضی II = IO (Ideas In = Ideas Out) است. اما از آنجایی که تقریباً تمام وقت من هر روز به حساب می‌آید، مجبور شدم راه‌هایی برای پیدا کنم که برای خواندن وقت دارم.

یکی از این راه‌ها خواندن در آنچه من «لحظه‌های انتقالی» می‌نامم است – مسواک زدن، لباس پوشیدن، پختن غذا و غیره. یکی از مناسب‌ترین لحظات برای من زمانی است که با سگ‌هایم قدم می‌زنم. ۳۰ دقیقه زمانی است که من معمولاً با اولین وعده غذایی خود در روز آن را دنبال می‌کنم و به من ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان مطالعه بدون وقفه روزانه می‌دهد.

این علاوه بر تمام لحظات کوچک یواشکی است که هر وقت ممکن است می‌بینم. وقتی فرصت پیدا می‌کنم، دوست دارم زمانی را برای غرق شدن در آن و خواندن نیز اختصاص دهم.

۶٫ یک لیست «مهمترین چیزها» ایجاد کنید.

من فهرستی از مهم ترین چیزهایی که کسب و کارم برای رونق به آن نیاز دارد، نگه می دارم. وقتی سر کار می نشینم، اولین کاری که انجام می دهم این است که آن لیست را مرور کنم. من فوراً در مورد هر چیزی که در آن لیست می توانم اقدام می کنم. اگر سه روز متوالی چیزی را نادیده بگیرم، آن را از لیست حذف می‌کنم زیرا اقدامات من نشان می‌دهد که واقعاً مهم نیست.

به عنوان یک قاعده، من مواردی را که بیشترین تاثیر را دارند در بالای صفحه نگه می‌دارم. به این ترتیب، من در تله پرداختن به چیزی که اولویت کمتری دارد، فقط به این دلیل که در فهرست بالاتر است، نمی افتم.

۷٫ نادیده گرفتن ایمیل بخشی از روال صبحگاهی میلیاردر من است.

بررسی ایمیل شما یک سوء مدیریت مهم است زمان. به نظر من این یک بی توجهی به وظایف شما به عنوان یک کارآفرین است.

اگر ایمیل خود را قبل از پرداختن به نیازهای ضروری شرکت خود بررسی کنید، اعتراف می کنید که دیگران بهتر از شما در مورد کاری که باید انجام دهید می دانند.

من به خودم آموزش داده‌ام که ایمیلم را نادیده بگیرم تا زمانی که هر کاری که باید انجام شود انجام شود. من معمولاً بین ۵ تا ۷ ساعت کار می کنم قبل از اینکه برای اولین بار ایمیلم را چک کنم، و سعی می کنم کمتر از یک ساعت در روز برای ایمیل ها وقت بگذارم.

عادت‌های تعبیه‌شده در روتین صبحگاهی‌ام را در انجام کارها و نگه داشتن خودم در مسیر مفید یافتم. عادات به طور کلی، به نظر من، اساس موفقیت هستند.

من شدیداً توصیه می‌کنم که همه یک روال صبحگاهی را اتخاذ کنند که به سلامت روحی و جسمی توجه داشته باشد و در عین حال اطمینان حاصل شود که اقدامات لازم را برای موفقیت در هر کاری که انجام می‌دهید انجام می‌دهید. باشد که روال صبحگاهی شما همان طور که برنامه من به من خدمت کرده است به شما خدمت کند.

این مقاله در مارس ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ground Picture/Shutterstock

776629977e22325fc4e69e37fd272cfe?s=150&d=mp&r=g - این روال 7 مرحله ای صبح به من کمک کرد تا یک میلیارد دلار بسازم
نام تجاری

تام بیلیو یکی از بنیانگذاران شرکت ۵۰۰ شرکت Quest Nutrition در سال ۲۰۱۴ – یک استارت آپ تک شاخ با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار – و بنیانگذار و میزبان Impact Theory است. ماموریت تام ایجاد توانمندسازی IP مبتنی بر رسانه و تسریع کسب و کارهای مبتنی بر ماموریت است. تام که شخصاً برای کمک به افراد برای توسعه مهارت‌هایی که برای بهبود خود و جهان نیاز دارند، هدایت می‌شود، قصد دارد از تجارت برای مقابله با همه‌گیری‌های دوگانه سوء تغذیه جسمی و ذهنی استفاده کند.

تام در برخی از معتبرترین کنفرانس‌ها و سمینارها در سراسر جهان، از جمله Abundance 360، A-fest و Freedom Fast Lane، مرتباً الهام‌بخش مخاطبان کارآفرینان، ایجادکنندگان تغییر و رهبران فکری می‌شود. تام همچنین مهمان پادکست The Tony Robbins و The School of Greatness بوده است و در Forbes، Inc نیز حضور داشته است. ، موفقیت و هافینگتون پست. تام در حال حاضر در هیئت نوآوری بنیاد XPRIZE است.

منبع :
حتما بخوانید : انواع فرانشیز
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی