خبر

شراکتی از جنس فناوری/ گروه انتخاب، شریک استراتژیک برگزیده دانشگاه صنعتی شریف

شراکتی از جنس فناوری/ گروه انتخاب، شریک استراتژیک برگزیده
دانشگاه صنعتی شریف

بازار: مدیر تیم ” اسنواتِک ” (مرکز نوآوری و توسعه فناوری انتخاب الکترونیک) با اشاره به تجلیل دانشگاه صنعتی شریف از گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به عنوان شریک استراتژیک برگزیده این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ گفت: دانشگاه شریف در سال های اخیر همواره با صنایع دولتی همکاری داشته و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب از معدود صنایع بخش خصوصی است که توانسته است با این دانشگاه همکاری های مشترک داشته باشد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، فاطمه قدیری اظهار کرد: تجربه شراکت فناورانه میان این دو بخش صنعتی و دانشگاهی، منجر به تجلیل دانشگاه صنعتی شریف از این گروه به عنوان شریک استراتژیک برگزیده دانشگاه در سال ۱۴۰۱ شد.

وی با اشاره به همکاری استراتژیک دانشگاه شریف با این گروه اظهار کرد: گروه انتخاب حضور خود در دانشگاه ها را در قالب تاسیس مرکز نوآوری یا همان “اسنوا تک” اجرایی می کند؛ در واقع اسنواتک یک ساختمان نیست بلکه ساختاری تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: انتخاب الکترونیک، اولین صنعت خصوصی است که به دانشگاه وارد شده است. دانشگاه بر اهمیت این مساله اشراف دارد و به دنبال اتفاقات اصولی در ساختار بخش خصوصی و صنعت است.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شراکتی از جنس فناوری/ گروه انتخاب، شریک استراتژیک برگزیده
دانشگاه صنعتی شریف

قدیری با اعلام اینکه مرکز اسنواتک هم اکنون در دانشگاه اصفهان مستقر است و به زودی در دانشگاه صنعتی شریف نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: پیشنهاداتی هم از دانشگاه های تهران، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد برای استقرار اسنواتک داشته ایم. اسنواتک هم اکنون در حال مذاکره با دانشگاه های بسیاری است تا بتواند به توسعه شبکه پژوهش از طریق شبکه نخبگانی دست پیدا کند.

به گفته وی، پس از دانشگاه اصفهان و دانشگاه شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان سومین دانشگاهی است که اسنواتک در آن مستقر خواهد شد که برنامه ریزی های آن در حال انجام است.

مدیر تیم اسنواتک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک افزود: استقرار اسنواتک یا مراکز نوآوری در دانشگاه ها می تواند گروه انتخاب الکترونیک که بزرگترین تولیدکننده کشور در حوزه لوازم خانگی است را در حوزه تحقیق و توسعه به سمت گفتمان مشترک با دانشگاه ها سوق دهد.

قدیری تصریح کرد: شراکت استراتژیک دانشگاه شریف و گروه انتخاب، محدود به امضای یک تفاهم نامه کاغذی نشده و اسنواتک با استقرار در این دانشگاه به تقویت ساختار تحقیقاتی میان صنعت لوازم خانگی و دانشگاه اقدام کرده که ماحصل آن در پیاده سازی پروژه های تجاری از دل ایده ها اجرایی خواهد شد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی