عمومی

ببینید چگونه یک پرستار با Etsy خود میلیون ها نفر به دست آورد کسب و کار

ببینید چگونه یک پرستار با Etsy خود میلیون ها نفر به دست آورد
کسب و کار

یک پرستار E.R توانسته است او را تبدیل به Etsy برای شغل تمام وقت تلاش می کند که میلیون ها دلار سود برای او به همراه داشته است.

همانطور که توسط گزارش شده است. استفانی بگز در سال ۲۰۲۰ شروع به فروش برگه‌های مطالعه خود از مدرسه پرستاری در فروشگاه RNExplained خود در پلتفرم Etsy کرد. پس از انتشار ویروسی، موفقیت کاری که با یک شلوغی ساده شروع شد باعث شد سود او در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۲ میلیون دلار برسد. تنها.

svg%3E - ببینید چگونه یک پرستار با Etsy خود میلیون ها نفر به دست آورد
کسب و کار



پرستار با کسب و کار Etsy Side میلیون‌ها نفر به دست می‌آورد

همچنین به‌عنوان خالق TikTok کار می‌کرد، بگز برگه‌های مطالعه خود را به قیمتی ارزان فروخت. نرخ ۲ دلار در هر برگ، همراه با بسته‌های برگه‌های مخصوص کلاس به قیمت ۳۰ تا ۴۰ دلار. او همچنین یک معامله ویژه به قیمت ۱۵۰ دلار داشت که در آن خریداران می‌توانستند بسته‌ای غول‌پیکر که اکثر موضوعات مدرسه پرستاری را پوشش می‌دهد، خریداری کنند.

موفقیت ناخواسته پرستار

پیوستن به Varney & Co برای یک اخیراً در مصاحبه ای با اشلی وبستر میزبان مهمان، بگز توضیح داد که چگونه موفقیت او کاملاً غیرعمدی بوده است. همانطور که توسط فاکس بیزینس، بگز گفت: “من درست در آن افتادم. خیلی ناخواسته بود وقتی از دانشکده پرستاری فارغ التحصیل شدم شروع به فروش یادداشت هایم کردم. من داشتم برای امتحان بورد می خواندم، چیزی که ما به آن N.C.L.E.X می گوییم. [آزمون مجوز شورای ملی] برای پرستاری. و زمانی که همه گیری اتفاق افتاد درست بود، بنابراین من کسی را نداشتم که با او درس بخوانم. خودم را به دیوار یاد می دادم و آن را ضبط می کردم. و سپس آن را در رسانه های اجتماعی پست کردم و مردم آن را دوست داشتند.

«آنها از من خواستند برگه های مطالعه من را بخرند. بنابراین، پس از آن، یک فروشگاه ایجاد کردم که در نهایت ویروسی شد. و بله، و بنابراین اکنون برگه های مطالعه را می فروشم. من مدت‌ها پیش این تابلوها را گذرانده‌ام و اکنون آنها را برای دانش‌آموزانی که به امتحان بورد نزدیک می‌شوند و در دانشکده پرستاری تست می‌دهند، می‌فروشم.”

شناسایی یک فرصت تجاری

موفقیت از برگه مطالعه فروشگاه Etsy ممکن است غیرعمدی بوده باشد، اما اهمیت شناسایی نیاز و ارائه راه حل به افراد را هنگام شروع یک کسب و کار نشان می دهد.

< /span>

بگز با وجود موفقیت هنوز به عنوان پرستار کار می کند، و همچنین یک کنسرت آموزشی را در دانشگاه آغاز کرده است.

برای جدیدترین موارد، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی