عمومی

تورم “غیر عادی” عوارض خود را کم می کند کسب و کار

تورم “غیر عادی” عوارض خود را کم می کند
کسب و کار

رئیس کمیته کسب و کارهای کوچک مجلس نمایندگان، راجر ویلیامز، اخیراً بیانیه‌ای صادر کرد که در آن از سیاست‌های دولتی که به ادعای او تورم را افزایش داده است، انتقاد کرد.

بیانیه رئیس ویلیامز به دنبال آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) است که شاهد افزایش قیمت ها در تعدادی از دسته بندی ها از جمله سرپناه، بیمه وسایل نقلیه موتوری، تفریح، پوشاک و اثاثیه منزل بود. برخی از محصولات غذایی نیز دارای قیمت‌های قابل توجه بوده‌اند، از جمله تخم‌مرغ‌هایی که قیمت آن‌ها افزایش یافته است. ۱۸٫۴ درصد دیگر در ماه گذشته تا ۱۵۰ درصد گرانتر از این زمان در سال گذشته شد.

بخصوص کسب و کارهای کوچک با افزایش تورم احساس فشار می کنند و رئیس ویلیامز به کسانی که معتقد بود مسئول هستند اجازه پرواز داد. .

svg%3E - تورم "غیر عادی" عوارض خود را کم می کند
کسب و کار



بیانیه رئیس ویلیامز

جمهوری خواهان رئیس جمهور را مقصر می دانند

رئیس ویلیامز تنها جمهوری خواه نیست که مقصر تورم را به گردن بایدن بیاندازید. پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، در پاسخ به سخنرانی رئیس‌جمهور، بایدن را متهم کرد که «سیاست‌های چپ افراطی بی‌ملاحظه» دارد و «تهدیدهای جهانی مانند چین» را کنترل نمی‌کند.

با وجود لفاظی ها، تورم در ژانویه اندکی کاهش یافت، البته نه به اندازه ای که انتظار می رفت. بسیاری از ناامیدی ها به دلیل گزارش مشاغل قوی در ماه گذشته بود که انتظارات کاهش تورم را افزایش داد.

برای آخرین اطلاعات، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی