عمومی

افزایش اعتماد سازندگان به بالاترین حد در نزدیک به 10 سال گذشته

افزایش اعتماد سازندگان به بالاترین حد در نزدیک به ۱۰ سال گذشته

در طول ژانویه، اطمینان خانه ساز بالاترین افزایش ماهانه خود را در نزدیک به ۱۰ سال گذشته داشته است.

این مطابق با انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)/شاخص بازار مسکن ولز فارگو است که در ۱۵ فوریه منتشر شد. اعتماد سازندگان به بازار برای بازارهای جدید خانه‌های یک‌خانواری ساخته‌شده با هفت امتیاز به ۴۲ افزایش یافت.

از جمله گزارش ژانویه، این دو سود ماهانه متوالی برای اعتماد سازندگان است که تا حدی با کاهش نرخ‌های وام مسکن تقویت شده است.

آلیسیا هیوی، رئیس NAHB، گفت که افزایش اعتماد سازندگان می تواند نشانه ای باشد که بازار مسکن در حال چرخش به گوشه ای است – حتی در شرایطی که سازندگان همچنان از هزینه های ساخت و ساز بالاتر و زنجیره تامین رضایت دارند. مشکلات.

«با بیشترین افزایش ماهانه برای احساسات سازنده از ژوئن ۲۰۱۳، HMI نشان می دهد که افزایش آلیسیا هیوی، رئیس NAHB، سازنده و توسعه‌دهنده خانه‌های سفارشی از بیرمنگام، آلا، می‌گوید: دستاوردهای حاصل از مقرون‌به‌صرفه بودن مسکن، این توانایی را دارد که خریداران را در بازار قیمت‌گذاری کند. با ساختن مسکن مقرون به صرفه تر و دست یافتنی تر.”



ساخت خانه با قیمت های اولیه همچنان چالش برانگیز است

هوی از سیاست گذاران خواست تا “با کاهش هزینه های توسعه بخش ها و توسعه کمک کنند. ساختن خانه ها از طریق اصلاحات نظارتی.”

Builder Confidence Level Hits Largest Increase in Nearly 10 Years - افزایش اعتماد سازندگان به بالاترین حد در نزدیک به 10 سال گذشته

نرخ های وام مسکن مورد انتظار برای صعود

طبق گفته فردی مک، متوسط ​​نرخ وام مسکن ۳۰ ساله با نرخ ثابت ۷٫۰۸ درصد در اکتبر به اوج خود رسید. اگرچه نرخ‌ها در آغاز فوریه به حدود ۶٫۱ درصد کاهش یافت، اما نرخ ۱۰ ساله خزانه‌داری بیش از ۳۰ واحد پایه در دو هفته گذشته افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش نرخ‌های وام مسکن در آینده است.

رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB گفت که پیش بینی ها نشان می دهد که بازار مسکن از اوج نرخ وام مسکن عبور کرده است. دیتز گفت که افزایش شاخص بازار مسکن دلگرم کننده است.

«در حالی که HMI زیر سطح سربه سر ۵۰ باقی می ماند، افزایش از ۳۱ به ۴۲ از دسامبر تا فوریه نشانه مثبتی برای بازار است. رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB گفت. “و در حالی که انتظار داریم نوسانات مداوم برای نرخ وام مسکن و هزینه های مسکن وجود داشته باشد، بازار ساختمان باید بتواند در ماه های آینده به ثبات برسد.

دیتز افزود که NAHB انتظار دارد “بازگشت” به سطوح ساخت و ساز خانه بازگردد بعداً در سال ۲۰۲۳ و آغاز سال ۲۰۲۴٫ او گفت که سازندگان همچنان به ارائه مشوق های متنوعی برای جذب خریداران ادامه می دهند.

 

اعداد از بازار مسکن

۳۱ درصد از سازندگان قیمت مسکن را در ماه فوریه کاهش دادند که از ۳۵ درصد در دسامبر و ۳۶ درصد در نوامبر.

میانگین کاهش قیمت در فوریه ۶ درصد بود، نسبت به ۸ درصد در دسامبر، و ۶ درصد کاهش یافت. در ماه نوامبر.

۵۷% نوعی مشوق در فوریه ارائه کردند، از ۶۲% در دسامبر و ۵۹% در نوامبر.

 

درباره شاخص بازار مسکن

برگرفته از یک نظرسنجی ماهانه که NAHB برای بیش از ۳۵ سال انجام می‌دهد، NAHB/Wells Fargo HMI درک سازنده را از خانه تک‌خانواری فعلی اندازه‌گیری می‌کند. انتظارات فروش و فروش برای شش ماه آینده به عنوان «خوب»، «عادلانه» یا «ضعیف» است. این نظرسنجی همچنین از سازندگان می‌خواهد که ترافیک خریداران احتمالی را به‌عنوان «بالا به خیلی زیاد»، «متوسط» یا «کم به خیلی کم» رتبه‌بندی کنند. سپس امتیازات برای هر جزء برای محاسبه شاخص فصلی تنظیم شده استفاده می‌شود که در آن هر عدد بیش از ۵۰ نشان می‌دهد که سازندگان بیشتر شرایط را خوب می‌دانند تا ضعیف.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-4"/>

هر سه شاخص HMI برای دومین ماه متوالی افزایش داشتند. شاخص HMI که شرایط فروش فعلی را می سنجد در فوریه با شش واحد افزایش به ۴۶ رسید، انتظارات فروش نمودار قطعات در شش ماه آینده با ۱۱ امتیاز به ۴۸ افزایش یافت و گیج اندازه گیری ترافیک خریداران احتمالی شش امتیاز به ۲۹ افزایش یافت.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی