عمومی

آیا کسب و کار شما از طبقه بندی شده خود محافظت می کند؟ اسناد؟

آیا کسب و کار شما از طبقه بندی شده خود محافظت می کند؟
اسناد؟

ما اخیراً افرادی را در بالاترین مناصب آمریکا با نگهداری اسناد طبقه بندی شده در مکان های امن و ایمن دیده ایم.

اکنون، در حالی که کسب و کار شما ممکن است هیچ سندی در این زمینه نداشته باشد. در اختیار داشتن آن که می‌تواند حاوی کلیدهای امنیت ملی باشد، احتمالاً دارای اسناد و مواد دیگری است که نمی‌خواهید فقط کسی ببیند.

برخی از کسب‌وکارهای کوچک چاپ شده را ذخیره می‌کنند اسناد طبقه بندی شده که می توانند حاوی اطلاعات فکری، مالی و سایر انواع اطلاعات حساس باشند.

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_first_paragraph"/>

بنابراین، برای محافظت از اسناد طبقه بندی شده کسب و کار خود چه کاری باید انجام دهید؟

چگونه از اسناد طبقه بندی شده برای کسب و کار خود محافظت کنید

در اینجا چیزی است که برخی از کارشناسان در مورد این مشکل بالقوه می گویند. و کارهایی که کسب و کارهای کوچک می توانند برای محافظت از این نوع اطلاعات مهم انجام دهند.

کریس نواک، مدیر جهانی مرکز مشاوره تحقیقات تهدید در Verizon، برخی از نتایج بالقوه عدم محافظت صحیح از این مواد را پوشش داد.

svg%3E - آیا کسب و کار شما از طبقه بندی شده خود محافظت می کند؟
اسناد؟او می نویسد: «عواقب فوری برای ریزش مشتری، هزینه های آتی برای به دست آوردن مشتریان جدید، هزینه های قابل توجه دعوی قضایی، روحیه کارکنان و موارد دیگر وجود دارد. «اگر اسناد مفقود شده حاوی اسرار تجاری قابل توجهی باشد (مانند مدل‌های قیمت‌گذاری تامین‌کننده، استراتژی‌های ادغام/اکتساب، و غیره…)، تجارت حتی ممکن است آسیب مالی جبران‌ناپذیری متحمل شود.»

نواک پیشنهاد می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند یک نمودار جریان داده ایجاد کنند که محل ایجاد داده‌ها را نشان دهد. او همچنین فناوری پیشگیری از از دست دادن داده‌ها و یک طرح طبقه‌بندی داده‌ها را برای جمع‌آوری اسناد طبقه‌بندی شده چاپ شده پیشنهاد می‌کند.

«این به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا جابه‌جایی داده‌های حساس را ردیابی کنند و همچنین دسترسی آن‌ها را به افراد دارای نیاز موجه محدود کند. to-know.”

جان مورگان  مدیر عامل است Venture Smarter و یک مشاور تجاری. او موافق است که دسترسی به اسناد طبقه بندی شده باید محدود باشد، اما چند پیشنهاد دیگر اضافه می کند.

او می گوید: “به کارمندان در مورد اهمیت امنیت آموزش دهید و ابزارهایی را که برای محافظت از داده های شرکت خود نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید.” “یک کسب و کار کوچک دیگر ممکن است از سیستم قفل فیزیکی و کلید برای محافظت از اسناد کپی سخت در یک کابینت فایل استفاده کند.”

اسناد طبقه بندی شده می تواند شامل هارد دیسک، تصاویر، نقشه ها، عکس ها، ایمیل ها و البته اسناد کاغذی باشد. .

کمیسیون تجارت فدرال اطلاعات مهمی برای کسب و کارهای کوچک دارد که به دنبال ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی طبقه بندی شده و حساس هستند. آنها پیشنهاد می کنند که یک برنامه خوب بر اساس پنج اصل کلیدی ساخته شده است.

اولین گام این است که اطلاعات طبقه بندی شده و/یا حساسی را که در رایانه دارید، بررسی کنید. آنها همچنین پیشنهاد می‌کنند که فقط چیزهایی را که برای کسب و کارتان مهم است حفظ کنید.

امنیت فیزیکی بخش بزرگی از برنامه FTC است. به عنوان مثال، آنها پیشنهاد می کنند که فایل ها و سایر اسناد کاغذی را در یک اتاق قفل شده ذخیره کنید. کنترل اینکه چه کسی کلیدی برای دریافت دارد و تعداد کلیدها نیز مهم است.

اگر نیاز دارید هر یک از این اطلاعات را با استفاده از خارج ارسال کنید. پیمانکاران یا حامل ها، باید رمزگذاری شوند. همچنین ایده خوبی است که از یک سرویس حمل و نقل آنلاین استفاده کنید که به شما امکان می دهد تحویل اطلاعات را پیگیری کنید.

توماس برگستروم مدیر مهندسی ، عملیات و امنیت در ONEiO Cloud Corporationتوصیه می کند که کوچک کسب‌وکارها باید خط‌مشی‌های واضحی ایجاد کنند که اسناد را طبقه‌بندی کند. اینها باید همه کانال‌ها و رسانه‌های توزیع مختلف را که یک کسب‌وکار استفاده می‌کند پوشش دهد و جامع باشد.

او می‌نویسد: «این خط‌مشی باید موضوعاتی را در مورد نحوه طبقه‌بندی اسناد پوشش دهد. “و بر اساس آن، قوانین انتشار، حفاظت، برچسب‌گذاری و ذخیره آنها چیست.”

این خط‌مشی‌ها می‌توانند چندین گروه‌بندی مختلف را مدیریت کنند. برای مثال، یک برچسب طبقه‌بندی محرمانه معمولاً برای مذاکرات قرارداد، مالکیت معنوی، داده‌های بهداشتی محافظت‌شده و شماره حساب‌های بانکی رزرو می‌شود.

برخی از کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند سطح دیگری را بالا ببرند و یک طبقه‌بندی مخفی اضافه کنند. بسیار محرمانه نامیده می شود. اینها می‌توانند شامل اسنادی باشند که در دعاوی، برنامه‌ریزی استراتژیک و ادغام استفاده می‌شوند.

همچنین گزینه‌ای برای استفاده تجاری وجود دارد که می‌توانید هنگام تنظیم یک خط‌مشی در نظر بگیرید. اینها به طور خاص برای پوشش اطلاعات مورد استفاده در امور روزمره تجاری طراحی شده اند. فهرست‌های تلفن شرکت و دستورالعمل‌های خط‌مشی نمونه‌هایی هستند.

جدیدترین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی