عمومیمقالات

زمان خود را با دن مارتل برگردانید

زمان خود را با دن مارتل برگردانید

کلاس 95 Dan Martell s.com  1024x682 - زمان خود را با دن مارتل برگردانید

دن مارتل، کارآفرین و مربی کسب‌وکار با رتبه بالا، از شما می‌خواهد که امپراتوری خود را بسازید با گیر افتادن، بازپس گیری آزادی و بازخرید زمان خود. او معتقد است که با رشد تجارت شما، زندگی شما نیز رشد می کند.

امروز، او با تریستان آهومادا مجری Brilliant Thoughts در مورد پر کردن تقویم شما فقط با چیزهایی صحبت می کند که به زندگی شما انرژی می بخشد و درآمد برای شما. او حلقه خرید را توضیح می‌دهد: فرآیندی که شامل بررسی تقویم شما و انتقال ارزش کم و کارهای مکش انرژی به شخص دیگر، سپس آن زمان جدید را با فعالیت های سطح بالاتر پر کنید.

هفته عالی باید هفته ای باشد که با ریتمی طراحی شده باشد که برای شما مناسب باشد، که به شما امکان می دهد با انرژی به انواع خاصی از کارها نزدیک شوید. مارتل هر رویداد تقویم را با رنگ سبز برای انرژی دادن یا قرمز برای مکیدن انرژی علامت گذاری می کند. سپس یک علامت دلار قرار می دهد تا نشان دهد که پرداخت به شخص دیگری برای انجام این کار چقدر گران است.

مارتل همچنین درباره مدیریت معاملاتی در مقابل رهبری تحول‌آفرین صحبت می‌کند— ساختن افرادی که کسب و کار را می سازند.

دن مارتل نویسنده زمان خود را پس بگیرید. درباره او در https://www.danmartell.com/ بیشتر بیاموزید ، او را در < دنبال کنیداینستاگرام و در danmartell@ و YouTube و TikTok @danvmartell.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=100&d=mp&r=g - زمان خود را با دن مارتل برگردانید

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

← کشف معنای متغیر توانمندسازی۴ اشتباه مرگبار سرمایه گذاری (و نحوه اجتناب از آنها) →
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی