عمومیمقالات

کشف معنای متغیر توانمندسازی

کشف معنای متغیر توانمندسازی

“رها کن و خدا را رها کن.”

“به فرآیند اعتماد کنید.”

“خدایا به من آرامش عطا کن…”

عبارات نسبتاً رایج، آنها به عنوان یادآوری ساده ای برای دست از تلاش می کنند برای کنترل چیزی که نمی توانیم. من چندین مورد از آنها را در جلسات اخیر با تیممان گفته ام – شاید با تعبیری کنایه آمیز تر.

می بینید، تغییر در SUCCESS در حال انجام است. ممکن است قبلاً برخی از چهره‌ها و صداهای جدید را در پلتفرم‌های ما دیده باشید. من برای تغییر هیجان زده هستم اما از ناشناخته ها می ترسم. رشد نیاز به تغییر دارد، اما وقتی به طور غیرمنتظره ای اتفاق می افتد، همیشه خوشایند نیست. به هر حال، همه ما روتین را دوست داریم. این به ما کمک می کند احساس امنیت و راحتی و اعتماد به نفس داشته باشیم. این باعث تعجب من می شود: آیا حتی ممکن است در میان چنین هرج و مرج یک تیم را توانمند کنید؟

توانمندسازی چیست؟

من با این ایده دست و پنجه نرم کردم زیرا توانمندسازی برای من همیشه به معنای صدا، عمل، قدرت بوده است. اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، آن چیزها همیشه نمی توانند در دنیای واقعی اتفاق بیفتند. قوانین اجتماعی وجود دارد. هنجارهای محل کار وجود دارد. پایه های سیاسی وجود دارد که نیاز به تثبیت دارد. تصورات شخصی وجود دارد که می تواند اثرات موجی داشته باشد که در نهایت باعث آسیب بیشتر از سود می شود.

شاید توانمندسازی متفاوت باشد، بزرگتر از آن چیزی که قبلا تصور می کردم. شاید برای حفظ آرامش، زبانت را نگه می دارد. شاید این یک تصمیم آرام باشد که قبل از اقدام، غبار را ببنید. شاید به عنوان یک میانجی عمل کند، حتی زمانی که احتمال وجود دارد. شاید این یک مقدار حمایت اضافی برای یادآوری به مردم باشد که در احساس هرج و مرج تنها نیستند. شاید این یک تسلیم آرام به چیزی که هست من مطمئن نیستم که بتوان این تعاریف از توانمندسازی را آموزش داد، اما فکر می‌کنم می‌توان آنها را حس کرد و دید. به هر حال، کلمات می توانند الهام بخش باشند، اما اعمال باعث ایجاد اعتماد می شود.

در هر یک از ظرفیت‌ها، هر فرد در نقش رهبری است: والدین، معلمان، مدیران، دوستان. همیشه کسی وجود خواهد داشت که برای راهنمایی به شما نگاه می کند، چه به زبان یا چه چیز دیگری. شاید توانمندسازی کسانی که به شما نگاه می کنند، کمتر در مورد نشان دادن قدرت یا صدا یا اعتماد به نفس باشد، و بیشتر در مورد صحبت با حقیقت و آسیب پذیری و سپس عمل مطابق با آن حقیقت باشد. این تغییری است که می‌توانم پشت سر بگذارم.

درباره شماره جدید یا هر چیزی که در آن می بینید فکر می کنید؟ با تماس با ۳۱۵۴۵۵۵۸۴۵۵e43714244558455 ایمیل محافظت شده است].

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS.

8a052eed66f4ee86f53cd6e6d8fb3529?s=100&d=mp&r=g - کشف معنای متغیر توانمندسازی

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی