عمومیمقالات

چگونه می توانید با اضافه بار همکاری برای بهبود شرکت مبارزه کنید عملکرد و عملکرد شما

چگونه می توانید با اضافه بار همکاری برای بهبود شرکت مبارزه کنید
عملکرد و عملکرد شما

گفته شده است که “دو سر بهتر از یک سر است.” اما چهار تا چطور؟ یا حتی هشت؟ در حالی که ممکن است شما و همکارانتان اهداف مشترکی داشته باشید، همکاری بیشتر همیشه به این معنی نیست که تیم موفق خواهد بود. گاهی اوقات، آشپزهای زیاد در آشپزخانه (یا همکاری بیش از حد) می تواند روند را کند کند، کارایی را کاهش دهد و تعامل را از مسیر خارج کند.

اما کار تیمی به این زودی ها از بین نمی رود. یک ۲۰۱۶ Harvard Business Review نشان داد که طی دو دهه گذشته ، زمان صرف شده توسط رهبری و کارکنان در فعالیت های مشترک بیش از ۵۰٪ رشد کرده است. یعنی حدود ۸۰ درصد از زمان خود را صرف همکاری می‌کنند – زمانی که نمی‌توانند برای کار خود صرف کنند. علاوه بر این، نوآوری‌های فناوری و افزایش تاکید بر کار از راه دور آسان تر می شود برای همکاری متقابل از هر گوشه ای از جهان. بنابراین بسیار مهم است که دسترسی به مدیریت همکاری داشته باشید.

راب کراس، نویسنده فراتر از بار همکاری: چگونه هوشمندتر کار کنیم، پیشرفت کنیم و بهزیستی خود را بازیابی کنید، دارای بیش از ۸۰۰ مصاحبه با افراد با عملکرد بالا انجام داد. او در ابتدا معتقد بود که همکاری بیش از حد یک مسئله کاملا خارجی است. اما پس از آن مصاحبه ها، او متقاعد شد که حداقل ۵۰ درصد از مشکلات مربوط به کارمندان است.

در اینجا چند سؤال کلیدی وجود دارد که کارکنان شما باید در نظر بگیرند تا به آنها در کاهش چالش‌ها و افزایش عملکرد فردی و شرکتی کمک کنند.

چرا اضافه بار همکاری می تواند مشکل ساز باشد؟

دیدگاه‌های متنوع می‌توانند حساسیت و تخصص را هنگام طوفان فکری یا حل مسئله افزایش دهند، اما همچنین می‌توانند باعث ایجاد مشکل شوند. برای مثال، اگر ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنید، در جلسات بیش از حد بنشینید یا هزینه کنید زمان زیادی در انتظار ثبت نام، شما می توانید زمان کمی برای تکمیل وظایف خود باقی بگذارید. در نتیجه، می‌توانید کل تیم را تا حدی کند کنید که لاک‌پشت‌تر، خرگوش کمتر باشد—حتی اگر سهم شما نسبتاً جزئی باشد.

همکاری می تواند انرژی کارکنان را نیز تخلیه کند. برای مثال، شاید مدیر شما بخواهد همه اعضای تیم قبل از چاپ و نهایی شدن هر ارائه، بررسی نهایی را انجام دهند. که می‌تواند باعث فرسودگی شغلی شود برای افرادی که روزها یا آخر هفته‌های طولانی‌تری کار می‌کنند. وظایف اضافی.

اگر همکاران به من به عنوان یک بازیکن تیم ضعیف نگاه کنند چه؟

اگر به‌طور خودکار به هر درخواستی «بله» بگویید، ممکن است شب‌های زیادی دیر کار کنید و به سمت لبه پریشان پیش بروید. اگر استرس دارید و بیش از حد لاغر شده اید، در بهترین حالت خود نخواهید بود. رفع؟ با برقراری ارتباط واضح و شفاف ابتدا ماسک اکسیژن خود را قرار دهید. هنگامی که درخواستی دریافت می کنید، به درخواست کننده اطلاع دهید که چه چیزی در بشقاب خود دارید و جدول زمانی مربوطه. سپس با آنها یا رهبر خود کار کنید تا زمان خود را اولویت بندی کنید و مسئولیت ها. پاسخ به اینکه آیا می‌توانید کمک کنید و چه زمانی می‌توانید این کار را انجام دهید، خودش را نشان می‌دهد.

اگر من تنها کسی باشم که چگونه x، y یا z را انجام دهد چه؟

آیا واقعاً شما تنها فردی در شرکت خود هستید که می توانید جنبه خاصی از پروژه را مدیریت کنید؟ یا فقط در کنار گذاشتن کنترل مشکل دارید؟ همراه با از دست دادن بالقوه کنترل، میل به موفقیت و نیاز به درست بودن می تواند باعث شود افراد بی جهت خود را وارد کنند. انجام این کار می‌تواند زمان‌بندی‌ها را به تاخیر بیاندازد، کارایی را کاهش دهد و جلسات و ایمیل‌های بیشتری ایجاد کند.

بخشی از مزایای حضور در یک تیم این است که بتوانیم به دیگران وابسته باشیم. “تکلیف” کلمه کثیفی نیست – می تواند شما را آزاد کند تا روی کارهای دیگر تمرکز کنید، از فرصت های بیشتر استفاده کنید و اولویت ها را متعادل کنید. و زمانی که زمان بیشتری دارید، می توانید کارهای حیاتی خود را زودتر به پایان برسانید و از این که عامل انسداد نباشید. اگر شما تنها کسی هستید که می دانید چگونه یک کار را انجام دهید، به سایر اعضای تیم کمک کنید تا مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند. نه تنها برای انجام عملیات روزانه مهم است، بلکه تصور کنید که به دلایلی مریض یا غیر قابل دسترس هستید. فقدان آموزش متقابل می تواند بر پروژه تأثیر منفی بگذارد یا باعث وقفه در خدمات شود. منتظر نمانید تا با یک بحران احتمالی مواجه شوید تا توانایی های تیم خود را بسازید.

آیا مجبور نیستم وزن کنم؟ آیا این بخشی از مسئولیت های من نیست؟

اگر نمی دانید، بپرسید! با رهبر خود کار کنید تا مسئولیت های خود را روشن کنید و به تیم خود منتقل کنید. وقتی تیم شما بداند که چه کسی مالک چه بخشی از فرآیند است، می توانید انتظارات خود را تعیین کنید و بر اساس آن زمان خود را برنامه ریزی کنید. و اگر در جریان کار اختلالی ایجاد شود، می‌دانید چه کسی می‌تواند آن را برطرف کند.

این فرآیند برای سال ها وجود داشته است. آیا این بهترین راه برای انجام این کار نیست؟

طبق گفته راب کراس، “افرادی که به خوبی همکاری می کنند، ۱۸ تا ۲۴ درصد از زمان خود را به دست می آورند.” بنابراین اگر توصیه ای برای بهبود چیزی و کاهش بار همکاری دارید، صحبت کنید!< /p>

فرض کنید تیم شما یک جلسه هفتگی یک ساعته دارد، و متوجه می‌شوید که بیشتر ساعت را صرف پیگیری آخر هفته‌های همه می‌کنید. ممکن است پیشنهاد کنید که یک دستور کار برای جلسه داشته باشید. سپس، هنگامی که تمام نکات بحث را مرور کردید، شرکت کنندگان آزادند که آنجا را ترک کنند و روی چیز دیگری کار کنند. یا ممکن است با برنامه ریزی ۳۰ دقیقه برای جلسه آزمایش کنید. ببینید آیا می توانید بحث خود را در آن جا بیندازید یا نه و همچنان چند دقیقه برای معاشرت بگذارید.

شاید فکر می کنید افراد زیادی در جلسات شما حضور دارند. یک راه حل می تواند این باشد که همه در شروع اولیه حضور داشته باشند و تنها چند بازیکن کلیدی در هر جلسه بعد از آن شرکت کنند. سپس، بقیه اعضای تیم می توانند از طریق ایمیل مطلع شوند. با قالب بندی توصیه های خود به عنوان راهی برای بهبود کارایی، مهارت های رهبری شما و صرفه جویی در وقت ارزشمند تیم شما.

عکس توسط Ivanko80/Shutterstock

Jill McDonnell 100x100 - چگونه می توانید با اضافه بار همکاری برای بهبود شرکت مبارزه کنید
عملکرد و عملکرد شما

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی