عمومیمقالات

قدرت مبتنی بر گیاه با استیل اسمایلی

قدرت مبتنی بر گیاه با استیل اسمایلی

استیل اسمایلی موسس و مالک زنجیره های رستوران های تناسب اندام و گیاهی است. سبک زندگی سالم او از ۱۰ سالگی شروع شد و ۴۰ ساعت در هفته تمرین کرد. یک ورزشکار حرفه ای بودن به دلیل نقص گفتاری بد در دوران کودکی، اسمایلی به طور استراتژیک شنا را انتخاب کرد تا مجبور نباشد زیاد معاشرت کند.

در اواسط ۳۰ سالگی، اولین میلیون خود را با فروش شرکتش به دست آورد. مدت کوتاهی بعد، او ماه ها بیمار شد و چندین بار به بیمارستان مراجعه کرد. در ۱ ژانویه ۲۰۱۴، اسمایلی یک رژیم غذایی ۱۰۰% گیاهی را اتخاذ کرد که اکنون معتقد است زندگی او را تغییر داده است. او همچنان رژیم غذایی خود را محدود می کند و تنها ۲۵ غذای مختلف می خورد.

این هفته، او درباره اهمیت تغذیه سالم برای کیفیت زندگی ما بحث می کند، از جمله بیابان های غذایی و عدم دسترسی به غذای سالم در بسیاری از مناطق کم درآمد . او همچنین با کارن آلن میزبان In the Details درباره اهمیت بازنگری در موقعیت‌های دشوار، و نحوه متمرکز کردن تجلی در زندگی روزمره‌اش . اسمایلی قول داده است که به خاطر تجارت کاری انجام ندهد. او روی کمک به افراد دیگر متمرکز است و قصد دارد ۹۰٪ از آنچه را که از شرکت‌هایش به دست می‌آورد ببخشد.

اسمایلی می‌گوید: «من فکر می‌کنم بیشتر کارآفرینان درگیر این ایده هستند که زندگی‌شان حول محور آنها می‌چرخد. “انشاءالله، من نمی گذارم این من باشم. چیزی که من در این راه یاد گرفتم، این است که آیا هر یک از منابعی که توانسته ام خوشبختانه به دست بیاورم می تواند به افراد دیگر کمک کند، راهش همین است. و ای کاش افراد بیشتری اینطور فکر می کردند.”

درباره استیل اسمایلی در steelebrands.com بیشتر بیاموزید .

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=100&d=mp&r=g - قدرت مبتنی بر گیاه با استیل اسمایلی

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی