عمومیمقالات

آنلاین شدن آسیب پذیر با برایان فانزو

آنلاین شدن آسیب پذیر با برایان فانزو

برایان فانزو، سخنران کلیدی مجازی آینده پژوه دیجیتال، وقتی به چیزی اعتقاد داشته باشد، همه چیز را وارد عمل می کند. او به مدت ۳۶۵ روز یک پادکست روزانه انجام داد، هر روز یک NFT خرید و سکه خالق خود را راه اندازی کرد. اما او همچنین با ADHD دست و پنجه نرم می کند که در شفافیت کامل آن را به اشتراک می گذارد.

“هر چه بیشتر بتوانم باز باشم و فانزو می گوید: آسیب پذیر، حتی کمتر باید به کمال فکر کنم. “چرا باید چیزی را پنهان کنم یا چیزی را بپوشانم در حالی که مردم از قبل می دانند که این یک مبارزه برای من است یا من به این چیزها علاقه دارم؟”

در قسمت این هفته، او با مجری On Your Terms ارین کینگ درباره بازآفرینی چه کسی هستید در طرف دیگر همه گیری، و سلامت روان چگونه به یک تمرکز بزرگتر تبدیل شود در پی سال ۲۰۲۰٫ او باید به چیزی که او را شاد می کند.

فانزو اصرار دارد که اگر فیدهای رسانه‌های اجتماعی شما انرژی مثبتی به شما نمی‌دهند و به افراد و محصولاتی که از آنها لذت می‌برید خدمات ارائه نمی‌دهند، تغییر آن به عهده شماست. او هر روز افراد را بلاک، آنفالو و بی صدا می کند. فانزو می‌گوید که هیچ چیز دائمی نیست و او مردم را تشویق می‌کند که به تکامل و تغییر ادامه دهند.

درباره برایان فانزو در brianfanzo.com بیشتر بیاموزید.، به NFT365 پادکست، و او را در تمام پلتفرم های اجتماعی @brianfanzo دنبال کنید.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

Erin King AUTHOR IMAGE 100x100 - آنلاین شدن آسیب پذیر با برایان فانزو

ارین کینگ نویسنده پرفروش “شما یک نوع معامله بزرگ هستید: با باز کردن قفل جسارت خود به سطح بالا بروید” و “اقناع دیجیتال: هوشمندتر در بازار مدرن بفروشید” است. او همچنین مدیر ارشد اجتماعی در Strikepoint Media است، یک شرکت بازاریابی دیجیتال که بر جذب مشتری اجتماعی متمرکز است. اما سخت‌ترین شغل او دستیار شخصی تمام وقت توله سگ ۱۳ پوندی کاواپو به نام بتی وایت است. می‌توانید با او در اینستاگرام @mrs.erin.king 

ارتباط برقرار کنید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی