عمومی

نزدیک شدن به مهلت مهم IRS

نزدیک شدن به مهلت مهم IRS

سرویس درآمد داخلی (IRS) به مالیات دهندگان که مالیات تخمینی می پردازند یادآوری کرده است که مهلت ارسال پرداخت سه ماهه چهارم خود ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ است.

به طور کلی، مالیات تخمینی برای هر نوع درآمد مشمول مالیاتی اعمال می شود که معمولاً ممکن نیست مالیات هایی که توسط کارفرمایان از حقوق کارکنان کسر می شود. شامل دستمزدهای به دست آمده، سود سهام، درآمد اجاره، درآمد بهره و سود سرمایه است. IRS توصیه کرده است که با پرداخت مالیات تکلیفی، پرداخت های مالیاتی تخمینی، یا ترکیبی از این دو می تواند به مالیات دهندگان کمک کند تا از دریافت صورت حساب مالیاتی غافلگیرکننده در زمان مالیات و جریمه اغلب اعمال شده جلوگیری کنند.

svg%3E - نزدیک شدن به مهلت مهم IRS



چه کسی نیاز به پرداخت مالیات تخمینی دارد؟

مالیات های تخمینی برای افرادی اعمال می شود که خوداشتغال هستند یا از پیمانکاران مستقل درآمد دریافت می کنند که مشمول کسر مالیات نیستند. چنین افرادی ملزم به پرداخت مالیات خود به IRS به صورت سه ماهههستند. > به طور خاص، اگر مالیات دهندگان انتظار داشته باشند که حداقل ۱۰۰۰ دلار مالیات برای سال ۲۰۲۲ پس از کسر کسر مالیات و اعتبارات مالیاتی خود بدهی داشته باشند، مشمول پرداخت‌های مالیاتی تخمینی می‌شوند.

به‌علاوه، افرادی که در هنگام ارسال اظهارنامه مالیاتی خود بدهکار بودند. سال جاری اغلب زمانی که برای سال بعد تشکیل پرونده می دهند، خود را در شرایط مشابهی می بینند.

معمولاً، مالیات دهندگان در این سناریو شامل کسانی می شوند که قبلاً موارد را مشخص کرده اند اما در حال حاضر کسر استاندارد را دریافت می کنند، خانواده هایی با دو حقوق بگیر، کارگران با درآمد غیر دستمزدی مانند سود سهام، کسانی که شرایط مالیاتی پیچیده ای دارند، و/یا کسانی که از افزایش کسر مالیات خود غفلت کرده اند.

شما می توانید به یکی از دو روش از پرداخت مالیات تخمینی خودداری کنید: با انتخاب S. وضعیت شرکت اگر شما یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) هستید، که به شما امکان می دهد از شرکتی که می توان از آن کسر کرد حقوق بگیرید. یا با داشتن همسری شاغل که موافقت می کند برای پوشش تعهد شما، کسر دستمزد خود را افزایش دهد، مشروط بر اینکه اظهارنامه مشترکی ارائه کنید.

آسان ترین راه برای پرداخت مالیات تخمینی چیست؟

برای محاسبه مالیات تخمینی خود، از فرم ۱۰۴۰-ES. انجام یک پرداخت الکترونیکی مالیات برآورد شده با استفاده از پرداخت مستقیم IRS سریعترین و ساده ترین روش مالیات دهندگان می توانند مالیات خود را از طریق حساب آنلاین IRSخود پرداخت کنند. > نیز.

در آنجا، آنها می توانند سابقه پرداخت خود، هر گونه موجودی اخیراً سررسید یا پرداخت نشده و سایر داده های مالیاتی مفید را مشاهده کنند. به عنوان سیستم پرداخت الکترونیکی بایگانی مالیات ( EFTPS) گزینه عالی دیگری است. هیچ هزینه ای برای این خدمات ارائه شده توسط IRS وجود ندارد. علاوه بر این، استفاده از این یا سایر گزینه‌های پرداخت الکترونیکی اعتبار سریع پرداخت را تضمین می‌کند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی