عمومی

اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

علائم LED پیمایش می‌توانند اطلاعات را به سرعت و برای برقراری ارتباط موثر پیام ها در مورد کسب و کار کوچک شما. بهتر از همه، می‌توانید پیام را هر چند وقت یکبار بدون تلاش زیاد تغییر دهید. بهترین علامت LED اسکرول اکنون می تواند فراتر از نمایش حروف و متن باشد. می‌توانید گرافیک‌های با وضوح بالا، فونت‌های خاص و لوگوی خود را همه در رنگ‌های مختلف نشان دهید.

بنابراین، اگر کسب‌وکاری دارید که باید پیام خود را مرتباً با یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه تغییر دهید، یک علامت LED اسکرول تخته راهی برای رفتن است.



علائم LED پیمایشی چیست؟

این تابلویی با لامپ های LED (دیود ساطع کننده نور) با پیکربندی های مختلف. هنگامی که پالس های الکترونیکی با مدارهای مجتمع و نرم افزار به لامپ های ال ای دی فرستاده می شوند، لامپ را فعال می کنند. تغییر بصری روی علامت با یک الگوی روشن و خاموش به دست می‌آید که وقتی آن را روشن می‌کنید به طور مداوم اجرا می‌شود.

تابلوهای LED پیمایش برای کسب و کار شما

علائم LED پیمایشی زیر در آمازون به دلیل گزینه های مختلفی که برای نمایش پیام شما ارائه می دهند انتخاب شده اند. و نصب آنها آسان است و بلافاصله شروع به استفاده از آنها می کنند تا بتوانید توجه مشتریان خود را جلب کنید.

 

DS LEDSign Full Scrolling Programmable Signs

LED Sign Programmable LED Signs Full Color Scrolling Led Display - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

انتخاب برتر: اندازه (۷۷ اینچ در ۱۴ اینچ)، فناوری دیود نصب شده روی سطح (SMD)، پشتیبانی از Wi-Fi و رنگ کامل، علامت LED DS را به بهترین انتخاب تبدیل می کند. صفحه نمایش دارای پیکربندی P10 (فاصله ۱۰ میلی متری بین نقاط) با وضوح W192 x H32 نقطه است. می‌توانید علامت را با استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند با دانلود برنامه برای نمایش متن، تصاویر و پیام‌های انیمیشن برنامه‌ریزی کنید.

نشانه های قابل برنامه ریزی کامل اسکرول DS LEDSign

خرید در آمازون

 

نشان POLAR Full LED RGB Color

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

Runner Up: فرم فاکتور ۴۰ اینچ در ۱۴ اینچ به همراه Wi -فای و نمایشگر رنگی LED RGB با وضوح P10 دلیل قرار گرفتن این واحد نور POLAR در لیست بالا است. این شرکت از SMD برای دستیابی به روشنایی بالاتر و رنگ های زنده تر استفاده می کند. با فناوری SMD، صفحه نمایش از متن با ۹۸ گزینه اسکرول، تصاویر و لوگوی شرکت پشتیبانی می کند. می‌توانید علامت را با رایانه یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

POLAR Light Full علامت رنگ LED RGB

خرید در آمازون

 

Rayhome Scr علائم LED تبلیغاتی olling

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: یک ضریب فرم انعطاف پذیر می دهد مقدار علامت LED Rayhome زیرا هنگام نصب گزینه های بیشتری را ارائه می دهد. از پنجره ها گرفته تا وسایل نقلیه، این علامت LED قابل برنامه ریزی ۲۷ اینچ ۵ اینچی می تواند متن، الگوها و انیمیشن های سفارشی را در رنگ های مختلف نمایش دهد. می‌توانید تمام عملکردها را از طریق دستگاه دارای بلوتوث خود کنترل کنید.

علائم LED تبلیغاتی پیمایش Rayhome

خرید در آمازون

FTELEDLIGHT LED Signs

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

علامت FTELEDLIGHT را می توان در داخل یا خارج از منزل به دلیل پوشش نانو ضد آب روی سطح آن نصب کرد. . در ۴۰×۱۱ اینچ از پیکربندی P7 برای زیر و بم و روشنایی بالا برای نمایش متن و انیمیشن ها استفاده می کند. می توانید از رایانه شخصی یا دستگاه Android از طریق اتصال Wi-Fi برای تغییر پیام روی برد خود استفاده کنید. این شرکت یک سال خدمات گارانتی ارائه می دهد.

علائم LED FTELEDLIGHT

Buy در آمازون /a>

 

علائم ال ای دی پیمایش تمام رنگی با وضوح بالا

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

این علامت LED تمام رنگی از فناوری SMD برای رنگ‌های روشن‌تر در یک مربع یا نقطه استفاده می‌کند. در ابعاد ۴۰ اینچ در ۸ اینچ، یک صفحه نمایش P10 MM دریافت می کنید که می توانید متن، تاریخ، زمان و آرم شرکت را با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن برنامه ریزی کنید. این یک واحد داخلی با پشتیبانی از چند زبان است.

علائم ال ای دی پیمایش تمام رنگی با وضوح بالا

خرید در آمازون

 

Leadleds LED Message Board

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

یک صفحه کلید بی سیم به علامت Leadleds این امکان را می دهد که پیام ها را بدون هیچ دستگاه دیگری وارد کند. این برد در ابعاد ۳۰×۶ اینچ، متن، تصاویر، انیمیشن، عملکرد پارتیشن و پیمایش چند رنگی را با گام ۷٫۶۲ میلی‌متری و سطح روشنایی ۱-۱۰ ارائه می‌دهد.

لود پیام LED Leadleds

خرید در آمازون

 

نمایشگر LED POLARLIGHT با Wi-Fi

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

دومین علامت LED از POLARLIGHT با وضوح ۴۰×۸ اینچ با وضوح بالا تمام رنگی و فناوری جدید صفحه نمایش SMD ارائه می شود. با استفاده از رایانه شخصی و تلفن هوشمند، LED تمام رنگی با تراکم پیکسلی P10 و اتصال Wi-Fi دریافت می کنید. از ۹۸ گزینه اسکرول برای متن، زمان، تصاویر و آرم شرکت پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر LED POLARLIGHT با WiFi

خرید در آمازون

 

نشانه LED پیمایشی GOTUS

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

این انعطاف پذیر ۱۴ x 3 اینچ پنل ماتریس LED را می توان بر روی ویترین فروشگاه شما و همچنین ماشین شرکت شما نصب کرد. یک برنامه بلوتوث به شما امکان می دهد متن، الگوها و انیمیشن های GIF را کنترل کنید. همچنین می‌توانید متن و حالت نمایش خود را برای پیام‌های سفارشی طراحی کنید.

نشانه LED پیمایشی GOTUS

خرید در آمازون

 

نشانه LED تمام رنگی P6

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

این یک صفحه نمایش P6 تمام رنگی ۴۰ اینچ ۹ اینچی با درپوش برنامه نویسی از راه دور است توانایی استفاده از رایانه شخصی و همچنین برنامه اندروید یا آیفون از طریق Wi-Fi. با فاصله ۶ میلی‌متری بین لامپ‌های ال‌ای‌دی، سرعتی عالی برای پیام‌های خوانا ارائه می‌کند. این یک واحد داخلی است.

علامت LED تمام رنگی P6

خرید در آمازون

 

نشانه پیمایش LED نمایشگر PLAN HOOT RGB

svg%3E - اسکرول تابلوهای LED برای کسب و کار شما

نمایشگر RGB 40×۲۵ اینچی با هفت رنگ راه‌های بیشتری برای سفارشی کردن پیامتان در اختیار شما قرار می‌دهد. این برد دارای قابلیت Wi-Fi به همراه اپلیکیشن موبایل و اتصال USB نیز می باشد. این واحد بسته به محل نصب آن برای نصب در فضای داخلی با قابلیت نیمه باز است.

PLAN HOOT RGB Display LED Scrolling

خرید در آمازون

 

چگونه یک علامت LED را برنامه ریزی می کنید؟

در برخی موارد می توانید علامت LED خود را با استفاده از رایانه، لپ تاپ، تبلت، تلفن هوشمند و کنترل از راه دور با صفحه کلید برنامه ریزی کنید. برنامه نویسی به آسانی نصب یا دانلود نرم افزار، انتخاب پیام، فونت، تصویر، انیمیشن، روشنایی، رنگ و تعداد خطوط و ذخیره تنظیمات است. با برد مناسب، می‌توانید تغییرات خود را از راه دور نیز انجام دهید.

هزینه تابلو LED چقدر است؟

قیمت به اندازه تابلوی LED و اینکه آیا یک برد آماده یا سفارشی می خرید بستگی دارد. قیمت می تواند از چند صد دلار شروع شود و تا هزاران دلار برسد. باز هم، این بستگی به بسیاری از گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف دارد که اکنون با بردهای LED موجود است.

در هنگام خرید بعدی خود به چه نکاتی توجه کنید. علامت LED پیمایش

هدف یک تابلو LED این است که کسب و کار شما را با پیامی خوانا به نمایش بگذارد. در اینجا برخی از ویژگی‌هایی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید تا این امکان را فراهم کنید.

اندازه: علائم LED می‌توانند بسیار بزرگ شوند، بنابراین مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که برای جایی که در آن قرار دارد ایده‌آل است. بدون حواس‌پرتی نصب می‌شود.

تعداد خطوط: اکنون می‌توانید چندین خط روی یک علامت LED داشته باشید. با این حال، بیشتر همیشه بهتر نیست زیرا اطلاعات زیاد می تواند مشتریان شما را گیج کند.

چند رنگ: گزینه های رنگ به شما اجازه می دهد برای جلب توجه مشتریان خود خلاق تر باشید.

نرم افزار استفاده آسان: هر چه استفاده از نرم افزار روی تابلوی شما آسان تر باشد، توانایی بیشتری خواهید داشت. برای سفارشی‌سازی و تغییر پیام‌های خود بدون کمک متخصص.

علامت دو طرفه: داشتن تابلوی دوطرفه، نصب‌های فضای باز/جاده‌ای را که افراد در هر دو جهت رفت و آمد می‌کنند بهینه می‌کند. .

وضوح زیر و بم/متن: زیر و بمی کوچکتر وضوح و همچنین محدوده دید بیشتری را ارائه می دهد، آنها می توانند ۱۵، ۲۰ باشند، ۲۵ یا ۳۰ میلی‌متر.

عملکرد زمان روشن/خاموش: این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که در صورت بسته بودن کسب‌وکارتان، علامت را خاموش کنید.

قابلیت فضای باز: اگر تابلو یک نصب در فضای باز است، باید اطمینان حاصل کنید که می تواند در برابر عناصری مانند باران و برف مقاومت کند.

چیزی که باید به خاطر بسپارید وقتی نصب تابلوی LED پیمایشی برای این است که همیشه آخرین اطلاعات در مورد محصولات، خدمات یا تبلیغات خود را داشته باشید. داشتن اطلاعاتی که دیگر مرتبط نیستند، اگر مشتریان شما برای پرس و جو در مورد اینکه علامت چه چیزی را نشان می دهد مراجعه کنند، آنها را از خود دور می کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی