عمومی

بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

نشانه های لایت باکس که به عنوان کابینت نیز شناخته می شوند تابلوها می توانند ویترین فروشگاه ها، فضاهای تجاری، تابلوهای ساختمان، تابلوهای راهنمای و تابلوهای داخلی در نمایشگاه ها را روشن کنند. آنها روشی مقرون به صرفه برای جلب توجه به کسب و کار شما در داخل یا خارج از منزل هستند.

در حالی که کارهای سفارشی زیادی در این بخش وجود دارد، می توانید جعبه های لایت باکس آماده را نیز برای نمایش کسب و کار خود تهیه کنید. این جایگزین بسیار بهتری برای کسب و کارهای کوچک با بودجه بدون به خطر انداختن اثربخشی کلی ابزار است.



نشانه سبد چیست؟

یک علامت لایت باکس از ظرفی با چراغ‌هایی ساخته می‌شود که برای روشن کردن تابلوهای تجاری، متن، تبلیغات، هنر، عکاسی یا تبلیغات با روشن کردن یکنواخت آن از پشت طراحی شده‌اند. ظرف از یک قطعه نازک از مواد شفاف یا شفاف ساخته شده است تا نور از آن عبور کند تا کل تابلو را روشن کند.

بهترین علائم جعبه نور برای کسب و کار شما

لایت باکس هایی که آمازون ارائه می دهد آماده عرضه هستند و در اندازه ها و پیکربندی های مختلف ارائه می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان مناسب را پیدا کنید، لایت باکس را متصل کنید، محتوای خود را اضافه کنید و چراغ ها را روشن کنید.

 

نمایش لایت باکس LED Spolehli

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: به عنوان بهترین انتخاب، صفحه نمایش چراغ LED Spolehli دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی است که در آهنرباها برای نگهداری محتوای شما ساخته شده است. ، چراغ های LED و سوئیچ دیمر برای نام بردن برخی از ویژگی های آن. علاوه بر این، قاب دارای یک پانل راهنمای نور حکاکی شده با لیزر است تا با نور LED روشن لبه، روشنایی یکنواخت را ارائه دهد. نور ال ای دی با روشنایی ۶۵۰۰ لومن و دمای رنگ ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کیلوویت عرضه می شود، بنابراین برای چشم آسان است.

نمایش لایت باکس LED Spolehli

خرید در آمازون

 

HKSIGN A2 Hanging نمایش لایت باکس

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

دونده: > مفهوم سبد از HKSIGN برای نمایش پنجره طراحی شده است. می توانید این کادر را روی هم قرار دهید تا یک افکت آبشاری به صورت عمودی یا یک پانل عریض به صورت افقی ایجاد کنید. در ۱۶٫۴ اینچ X 23.4 اینچ، اندازه ایده آل برای نصب تک یا چندگانه است. این از اکریلیک ساخته شده است و دارای یک پنل جلویی مغناطیسی است که با چراغ های LED تغذیه می شود.

HKSIGN A2 Hanging Display Lightbox

خرید در آمازون

نشانه لایت باکس پوستر LED نقره ای E-Hangsam

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: لایت باکس E-Hangsam دارای یک قاب نقره ای ۲۴ اینچی X36 اینچی با طراحی جعبه پوشش مغناطیسی است که به شما امکان می دهد محتوای خود را به راحتی تغییر دهید. نور LED از طریق پانل راهنمای نور نقطه‌ای لیزری خود، روشنایی بدون سایه را برای روشنایی یکنواخت بدون هیچ نقطه داغی تولید می‌کند.

E-Hangsam Silver Poster علامت لایت باکس

خرید در آمازون

 

M&T LEDBox هوشمند را نمایش می دهد

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

نمایه یک اینچی LEDBox هوشمند نمایشگرهای M&T باریک است که برای برخی از نصب ها ضروری است. این قاب از آلومینیوم آنودایز شده و روکش اکریلیک مخصوص درمان شده با مکانیزم بارگیری از جلو برای تغییر محتوای شما ساخته شده است. نور LED از پانل‌های هدایت‌شده نوری از پیش تصفیه‌شده عبور می‌کند تا نور را به طور یکنواخت پخش کند.

نمایشگر LEDBox هوشمند M&T

خرید در آمازون

 

Spolehli Lightbox LED Lightbox

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

لیت باکس دوم از Spolehli کمی کوچکتر در ۲۴ اینچ x 36 است، اما همچنان همان ویژگی های عالی را دارد. قاب این دستگاه نقره ای با پروفیل آلومینیومی است و دارای قاب مغناطیسی است تا محتوای شما را در جای خود نگه دارد. آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا برای قاب و پانل PMMA تضمین می کند که هنگام استفاده از چراغ های LED تغییر شکل نمی دهد یا رنگ آن تغییر نمی کند.

Spolehli Lightbox LED Backlit Lightbox

خرید در آمازون

A3 Portr جعبه نور قاب پوستر LED اکریلیک

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

این نوع پیکربندی برای دفاتر املاک، عکاسان و حتی رستوران ها ایده آل است. قطعات بیشتر هر لایت باکس ۱۹٫۷ “X14.8” است، آنها از اکریلیک ساخته شده اند و با چراغ های LED با استفاده از ۱۲ ولت DC تغذیه می شوند، بنابراین تشنه انرژی نیستند. یک پانل مغناطیسی تصویر را در داخل نگه می‌دارد تا به سرعت جعبه را باز و بسته کند و همچنین سخت‌افزاری برای آویزان کردن جعبه‌ها دریافت می‌کنید.

جعبه نور قاب پوستر اکریلیک LED پرتره A3

خرید در آمازون

نشانه لایت باکس دو طرفه E-Hangsam A4

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

این طراحی دارای چهار لایت باکس نمایشگر پنجره معلق دو طرفه با ابعاد ۹٫۴۵ x 12.91 اینچ است. می توانید چندین تصویر را در جعبه ها قرار دهید و آنها را در پیکربندی های مختلف آویزان کنید. تابلوهای اکریلیک از چراغ‌های LED کارآمد و مقرون به صرفه با شدت نور ۵۰۰۰ LUX استفاده می‌کنند.

علامت لایت باکس دو طرفه E-Hangsam A4

خرید در آمازون

 

جعبه نورپردازی رایگان ایستاده حرفه ای M&T

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

If شما به دنبال جعبه روشنایی مستقل هستید، این واحد M&T انتخاب مناسبی است. این نمایشگر دو طرفه از یک لولا PVC در یک طرف و یک پوشش مغناطیسی با قاب های محکم در طرف دیگر برای تغییر سریع محتوای شما استفاده می کند. در ۲۷ اینچ ۷۷ اینچ به اندازه کافی بلند و باریک برای قرار گرفتن در پیاده رو یا فضای داخلی است.

جعبه نورآپ ایستاده حرفه ای M&T

خرید در آمازون

 

نشانه چراغ جعبه نور بیرونی گرد LED

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

از میخانه‌ها تا رستوران‌ها، سالن‌ها یا فروشگاه‌های خرده‌فروشی، این لایت‌باکس LED گرد، طرحی کلاسیک است. قطر آن ۲۰ اینچ و عمق آن کمی بیشتر از ۵ اینچ است. این یک لایت باکس دو طرفه، ضد آب، نورگیر با پانل های اکریلیک خلاء است. عمر چراغ LED 50000 ساعت است، بنابراین برای سال‌های آینده در دسترس خواهد بود.

نشانه چراغ جعبه نور گرد در فضای باز LED

خرید در آمازون

 

جعبه نور LED اکریلیک دیواری فوق نازک HKSIGN

svg%3E - بهترین نشانه های جعبه نور برای کسب و کار شما

با ابعاد ۲۴×۳۶ اینچ این جعبه نور اکریلیک ال‌ای‌دی دیواری، نشانه‌ای عالی برای نصب پنجره یا داخل ساختمان است. اکریلیک بسیار نازک درجه AAA تنها ۶ میلی متر ضخامت دارد و می توانید پانل را با استفاده از پیچ های دستی روشن و خاموش کنید. در مورد منبع نور، از نور SMD2835LED با روشنایی بالا با آداپتور برق ۱۲ ولت DC استفاده می‌کند.

HKSIGN Ultra-Thin LEDxed Wall Mounted

خرید در آمازون

 

هزینه تابلوی لایت باکس چقدر است؟

عوامل مختلف زیادی وجود دارد که قیمت یک لایت باکس را تعیین می کند، این امر به ویژه در مورد کارهای سفارشی صدق می کند. اندازه، متریال و پیچیدگی عوامل اصلی هزینه های کلی لایت باکس ها هستند. نصب همچنین در میزان پرداختی شما نقش دارد.

قیمت‌ها می‌تواند تا ۵۰۰ دلار برای لایت‌باکس‌های آماده و هزاران دلار برای کارهای سفارشی افزایش یابد. باز هم، از آنجایی که این بسیار برای هر کسب و کاری سفارشی شده است، تعیین قیمت برای هزینه آن بسیار سخت است.

هنگام خرید علامت لایت باکس به دنبال چه چیزی باشید

مزیت یک لایت باکس آماده مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده آن است. اما مهم نیست که چه نوع علامت لایت باکس را انتخاب می کنید، قبل از خرید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

نوع روشنایی: یک لایت باکس با نور LED تهیه کنید. این فناوری برق کمتری مصرف می کند، گرم نمی شود و به راحتی قابل تعویض است. لامپ های فلورسنت نیز جایگزین های خوبی هستند.

اندازه علامت: هنگامی که مکان مناسب را پیدا کردید، مطمئن شوید که هیچ بخش دیگری از کسب و کار شما را پوشش نمی دهد. در عین حال، باید دیده شود، بنابراین تعادل کلیدی است.

حروف: اگر نام کسب و کار خود را روشن می‌کنید، از فونت و متریال مناسب استفاده کنید تا بتواند برجسته باشید.

مواد:از فلزات گرفته تا شیشه و مواد مصنوعی مانند پلاستیک، گزینه‌های زیادی دارید. هنگام انتخاب مواد سنگین، ایمنی را در نظر بگیرید، به خصوص اگر علامت بالای افراد باشد.

منبع برق: یک منبع برق در نزدیکی لایت باکس خود پیدا کنید و مطمئن شوید که سیم برق برای هر کسی که از آنجا عبور می کند دور باشد.

نصب: در بیشتر موارد، تابلوهای سبد آماده نصب بسیار آسان اما اگر دستی ندارید، شخص مناسبی را برای نصب آن پیدا کنید.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. Plus, enjoy thousands of titles from Amazons video library with an Amazon Prime membership. Learn more and sign up for a free trial today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی