عمومی

ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و قیمت لحظه ای

ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و
قیمت لحظه ای

Man City - ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و
قیمت لحظه ای

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City)

نمودار لحظه ای ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City)

تیم فوتبال منچستر سیتی فن توکن خود به نام CITY را که یکی از آخرین نسخه های فن توکن‌های در صنعت ورزش بوده، راه‌اندازی کرده است. این باشگاه فوتبال انگلیسی فن توکن مذکور را با مشارکت Socios.com ایجاد کرد؛ اپلیکیشنی که روی بلاک چین چیلیز ساخته شده است.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ دوره‌ای سرشار از اتفاقات هیجان‌انگیز بوده است. ابتدا لیونل مسی باشگاه دوران کودکی خود، بارسلونا را در انتقالی شوکه‌کننده به باشگاه فوتبال پاریس-سن ژرمن (PSG) ترک کرد. اکنون نیز رونالدو پس از مدت زیادی که به‌شدت به منچستر سیتی پیوند خورده بود، به منچستر یونایتد پیوست.

ارز دیجیتال منچستر سیتی چیست؟

این ارز دیجیتال یک فن توکن است که Socios.com ایجاد کرده است. این پلتفرم توکن‌های بسیاری برای انواع ورزش‌ها از جمله فوتبال، UFC، اتومبیل‌رانی و غیره راه‌اندازی کرده است. فن توکن‌ها نشان‌دهنده اثبات مالکیت هستند و اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که عمدتاً حول محور تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌ها هستند.

فن توکن منچستر سیتی یک توکن حاکمیتی است که به افرادی که آن را در اختیار دارند، این حق را می‌دهد تا بتوانند به تصمیم‌های باشگاه، مانند تصمیم‌گیری درباره طراحی لباس فوتبالیست‌ها، انتخاب آهنگ جشن‌ها، یا تصمیم‌گیری در مورد طراحی اتوبوس تیم و غیره رأی دهند. همچنین خریداران این توکن‌ها می‌توانند از جوایز VIP، تخفیف‌های مختلف و سود زمانی که قیمت توکن براساس عملکرد تیم افزایش می‌یابد، بهره‌مند شوند.

بنیان‌گذار فن توکن CITY چه کسی است؟

باشگاه فوتبال منچستر سیتی در مارس ۲۰۲۱ شراکت خود را با Socios.com اعلام کرد و تصمیم گرفت فن توکن CITY را راه‌اندازی کند. پی اس جی، یکی از تیم‌های پیشرو فوتبال اروپا، که در ژانویه ۲۰۲۰ فن توکن‌های خود را ایجاد کرد، در موفقیت و پیدایش این پروژه نقشی اساسی داشت.

Socios.com مانند همه فن توکن‌های دیگر، بنیان‌گذار فن توکن‌های CITY هم محسوب می‌شود. هیچ حمایتی از هیچ کشوری برای این توکن که تنها برای هواداران باشگاه صادر شده است، وجود ندارد.

Man City 01 - ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و
قیمت لحظه ای

ارز دیجیتال منچستر سیتی چگونه کار می‌کند؟

فن توکن منچستر سیتی یک توکن کاربردی است که به هواداران منچستر سیتی با استفاده از برنامه و خدمات Socios، سهمی نمادین از نفوذ بر تصمیم‌گیری‌های باشگاهی را می‌دهد. این توکن به‌منزله یک کلید عضویت عمل می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برای پاداش‌های مختلف، جوایز و موارد دیگر رقابت کنند.

افرادی که توکن‌های CITY را در اختیار دارند، می‌توانند به‌کمک قرارداد هوشمند در نظرسنجی‌های مختلف منتشرشده توسط منچستر سیتی رأی دهند. منچستر سیتی به‌صورت قراردادی موظف است براساس نتایج نظرسنجی عمل کند. خریداران توکن می‌توانند با پلتفرم Socios همچنین رأی‌دادن در نظرسنجی‌ها، رقابت در مسابقه‌ها و آزمون‌ها و ارتباط برقرارکردن با کاربران و مواردی از این قبیل تعامل داشته باشند. جوایزی که از تعامل با این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  • بلیت‌های مسابقه
  • جوایز انحصاری
  • پیشنهادهای بازگشت نقدی از فروشگاه‌های آنلاین رسمی
  • ارزهای دیجیتال رایگان
  • NFT های مخصوص باشگاه
  • استفاده از توکن‌های CITY برای بازخرید کالاها و خدمات VIP
  • استفاده از CITY برای دریافت NFT
  • دریافت کلکسیون‌های خالص
  • Gamified Utility (NFT برای بازی‌های مبتنی بر بلاک چین)
  • دسترسی VIP به استادیوم‌ها

نمای کلی جامعه فن توکن منچستر سیتی

Chiliz، Socios و منچستر سیتی به تلاش‌های خود برای ترویج و محبوبیت توکن‌های CITY در استراتژی بازاریابی دیجیتال باشگاه، استراتژی مشارکت جهانی طرفداران و پروژه‌های تجارت الکترونیک ادامه خواهند داد. استراتژی‌های رشد جامعه فعلی برای توکن منچستر سیتی عبارت‌اند از:

  • ادامه توسعه نظرسنجی‌های رأی‌گیری حکومتی برای دارندگان توکن
  • ارتباط مداوم با جامعه در شبکه‌های اجتماعی
  • انتشار مقالات مربوط به توکن CITY به‌کمک رسانه‌های مختلف
  • Staking CITY برای خرید NFT های انحصاری منچستر سیتی
  • استفاده از بازیکنان منچستر سیتی به‌منظور تبلیغ نماد CITY
  • بازاریابی متقابل با پایگاه‌های داده موجود مانند کلوپ‌های هواداران در سراسر جهان
  • راه‌اندازی تبلیغات منظم برای برنده‌شدن بلیت‌های مسابقه، پیراهن‌های امضاشده و جوایز انحصاری برای دارندگان توکن
  • پشتیبانی از زبان‌های بیشتر در پلتفرم Socios
  • میزبانی رویدادهای مرتبط با افراد مشهور در فوتبال

Man City 02 - ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و
قیمت لحظه ای

چشم‌انداز ارز دیجیتال منچستر سیتی

Socio.com که فن توکن CITY را ایجاد کرده است، چشم‌انداز روشنی برای این توکن‌ها و طرفداران ورزش دارد. Socio در این مورد می‌گوید:

«ما معتقدیم هر طرفدار حق دارد صدای خود را در هر کجای دنیا که هست به گوش باشگاه مورد علاقه خود برساند. شما با فن توکن‌های CITY می‌توانید بر تیم خود تأثیر بگذارید، به جوایز VIP و کالاهای انحصاری دسترسی پیدا کنید و به یک جامعه جهانی از طرفداران بپیوندید».

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارز دیجیتال منچستر سیتی

تصمیم‌گیری درباره فعالیت‌های باشگاه

خریداران توکن‌های CITY واجد شرایط رأی‌دادن درباره تصمیم‌های باشگاه مانند رنگ لباس‌های فوتبالیست‌ها و طرح‌های اتوبوس تیم خواهند بود. شاید در آینده، خریداران به‌کمک این توکن‌ها بتوانند بر تصمیم‌های بزرگی مانند نقل و انتقال بازیکن یا انتصاب یک مدیر جدید تأثیر بگذارند.

افزایش تعداد طرفداران جهانی

توکن CITY فرصتی برای هر هوادار در جهان است تا بخشی از منچستر سیتی باشد و پایگاه جهانی هواداران را به سطح بالایی افزایش دهد.

ارز دیجیتال رایگان برای هر طرفدار CITY

هر طرفدار این توکن واجد شرایط دریافت ارزهای دیجیتال CITY رایگان خواهد بود.

مجموع عرضه در گردش توکن‌های CITY چقدر است؟

در حال حاضر مجموع عرضه در گردش این توکن‌ها ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ توکن بوده که از این میان ۴.۳۱۴.۴۵۸ توکن در گردش هستند. در ابتدا حدود ۲,۰۰۰,۰۰۰ توکن میان هواداران باشگاه توزیع شد. توکن‌های باقی‌مانده در اختیار منچستر سیتی است و می‌توان آن‌ها را با شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و بایننس لانچپول (Binance lunchpool) و همچنین خرید مستقیم از صرافی‌ها به دست آورد.

چگونه از فن توکن منچستر سیتی استفاده کنیم؟

مانند دیگر فن توکن‌ها، توکن منچستر سیتی نیز کاربردهای گسترده‌ای دارد. از این توکن‌ها می‌توان در باشگاه‌های ورزشی، کلوپ‌های طرفداران موسیقی و سایر سازمان‌ها استفاده کرد. همچنین آن‌ها نقش مهمی در برقراری تعامل باشگاه با هواداران خود دارند.

مزایا و معایب فن توکن‌های CITY

این توکن‌ها نیز مانند همه فن توکن‌ها، مزایای و معایبی دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

مزایا

  • این توکن‌ها به دارندگان خود این فرصت را می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌های مهم درباره باشگاه نقش داشته باشند.
  • خریداران این فن توکن‌ها می‌توانند به‌راحتی به جوایز VIP دسترسی داشته باشند.
  • با این توکن‌ها طرفداران می‌توانند در بازی‌ها و رویدادهای ویژه تحت حمایت باشگاه شرکت کنند.
  • همه دارندگان توکن‌های CITY می‌توانند در مدیریت یک باشگاه فوتبال بزرگ مانند منچستر سیتی حق رأی داشته باشند.
  • موفقیت باشگاه منچستر سیتی بر قیمت این توکن‌ها تأثیر مثبت دارد.

 

معایب

  • توکن‌های CITY به‌دلیل نوسانات بالا یک سرمایه‌گذاری خطرناک محسوب می‌شوند.
  • اگر باشگاه از نظر ورزشی و مدیریتی شکست بخورد، توکن CITY ممکن است به‌سرعت ارزش خود را از دست بدهد.
  • فشارهای نظارتی روی فن توکن‌ها ممکن است بر قیمت توکن CITY تأثیر منفی بگذارد.

Man City 03 - ارز دیجیتال منچستر سیتی (Man City) چیست؟ به همراه نمودار و
قیمت لحظه ای

چگونه فن توکن‌های CITY را بخریم؟

ارز دیجیتال سیتی را می‌توان از برخی صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کرد؛ با این حال پیش از معامله، باید مطمئن شوید صرافی مورد نظر مطمئن باشد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم Socio، ارزهای دیجیتال CHZ را خریداری کرده و آن‌ها را با توکن‌های CITY تعویض کنید.

فن توکن‌های CITY در کدام صرافی‌ها فهرست شده‌اند؟

ارز دیجیتال منچستر سیتی در برخی صرافی‌های ارزهای دیجیتال معتبر نیز فهرست شده است. برخی از این صرافی‌ها عبارت‌اند از:

  • Binance
  • OKX
  • COM
  • MEXC
  • Bybit

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال منچستر سیتی

در ۳ سپتامبر ۲۰۲۱، فن توکن منچستر سیتی با قیمت ۲۱٫۵۱ دلار معامله می‌شد، اما بعدها قیمت این توکن تحت تأثیر عوامل مختلف روند نزولی گرفت. اینکه آیا توکن منچستر سیتی در آینده نزدیک به ۱۰۰ دلار خواهد رسید یا نه، به عوامل فراوانی بستگی دارد.

منچستر سیتی نه‌تنها در انگلیس بلکه در کل جهان یک باشگاه فوتبال بزرگ است. این خبر خوبی برای خریداران توکن CITY است. آن‌ها می‌توانند هر بار که منچستر سیتی یک خبر خوب منتشر می‌شود، انتظار افزایش قیمت را داشته باشند.

همچنین معتبرترین جام در فوتبال باشگاهی لیگ قهرمانان است. تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، چلسی و چند تیم دیگر سال‌ها بر این مسابقات تسلط داشتند.

با این حال از آنجا که پپ گواردیولا قهرمان لیگ برتر شد، منچستر سیتی را نیز می‌توان یکی از محبوب‌ترین‌ها در نظر گرفت؛ زیرا سال گذشته به فینال رسید؛ جایی که چلسی آن‌ها را شکست داد و جام را به دست آورد. یک برد در عرصه لیگ قهرمانان ممکن است توکن CITY را به بالاترین سطح تاریخ برساند.

فن توکن‌ها روز به روز در حال افزایش هستند. Socios.com در حال حاضر ۴۲ فن توکن دارد و قرار است تعداد زیادی از آن‌ها در ماه‌های آینده معرفی شوند. خریداران توکن CITY می‌توانند انتظار افزایش چشمگیر علاقه طرفداران باشگاه‌های ورزشی به فن توکن‌ها را داشته باشند؛ زیرا دنیای ورزش شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است.

 

تأثیر انتقال کریستیانو رونالدو بر فن توکن‌های CITY

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و مهاجم سابق یوونتوس است که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش خالص دارد؛ زیرا این فوق ستاره نمادین ۳۶ ساله همچنان به رکوردشکنی در دنیای فوتبال ادامه می‌دهد. او به‌تازگی رکورد جهانی بیشترین گل را در صحنه بین‌المللی فوتبال شکسته است.

درواقع با توجه به کارنامه درخشان رونالدو، به‌جرئت می‌توان گفت او یک معامله بزرگ در دنیای فوتبال محسوب می‌شود و هر خبری مرتبط با او تأثیر زیادی در صنعت ورزش دارد. زمانی که شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی منتشر شد، همین اتفاق درباره فن توکن‌های CITY افتاد. این توکن با ۲۰ درصد افزایش در هفته آخر آگوست ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت تاریخ یعنی قیمت ۲۷٫۶۵ دلار رسید.

با این حال کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به باشگاه گذشته خود، منچستر یونایتد بپیوندد. از آن زمان قیمت توکن CITY به‌شدت کاهش یافت.

تأثیر موفقیت‌های تیم منچستر سیتی بر فن توکن‌های CITY

منچستر سیتی یک باشگاه فوتبال انگلیسی به شمار می‌آید که تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است. در ۱۰ سال گذشته نیز این رقابت‌ها، ۱۰ بار در جمع چهار تیم برتر قرار گرفته است.

سرنوشت باشگاه زمانی تغییر کرد که مدیر باتجربه فوتبال، پپ گواردیولا، در سال ۲۰۱۶ هدایت این تیم را بر عهده گرفت. از آن زمان، او این باشگاه انگلیسی را به اوج خود رساند. سبک مدیریت پپ بسیار خلاق، سخت‌کوشانه، زیرک و ظریف تعریف شده است؛ شبیه شیوه‌ای که در دوران فوتبالش بازی می‌کرد.

قرارداد او با منچستر سیتی که در سال ۲۰۱۶ انجام شد، برای هواداران سیتی بسیار ارزشمند بود. این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت، اما سال بعد، منچستر سیتی با رهبری گواردیولا قهرمان لیگ برتر شد. پس از این مرحله جام‌های زیادی به دست آمد و اکنون این باشگاه یک باشگاه غول پیکر در انگلیس و در کل دنیای فوتبال است.

این لیست عظیم از موفقیت‌ها خبر خوبی برای خریداران توکن‌های CITY است؛ زیرا هر حرکت مهم باشگاه فوتبال بر قیمت این توکن‌ها تأثیر زیادی دارد.

آیا فن توکن منچستر سیتی می‌تواند موفقیت توکن پاریس سن ژرمن (PSG) را به دست آورد؟

انتقال مسی از بارسلونا به پاریس سن ژرمن در سال ۲۰۲۱ تمام دنیای فوتبال را شوکه کرد. برنده ۶ توپ طلا در اقدامی بحث‌برانگیز به پی اس جی پیوست و سبب شد قیمت توکن‌های PSG به‌شدت افزایش پیدا کند. در طول یک هفته نیز چندین بار به بالاترین سطح تاریخ خود رسید.

در آن زمان توکن PSG در یک جهش ناگهانی ۳۰۰ درصد + رشد کرد و در عرض ۲۴ ساعت به ۵۵٫۳۱ دلار رسید. توکن‌های PSG اکنون می‌توانند معیاری برای سایر تیم‌های ورزشی که فن توکن‌های خود را راه‌اندازی کرده‌اند یا قصد دارند راه‌اندازی کنند، در نظر گرفته شوند.

هر خبر مهمی که به باشگاه پیوند می‌خورد، می‌تواند قیمت یک فن توکن را افزایش یا کاهش دهد و مانند هر ارز دیجیتال دیگری، این پتانسیل را دارد که به دارایی تبدیل شود. یک تیم ورزشی می‌تواند با فن توکن‌ها پایگاه هواداران خود را کنترل کرده و در طولانی‌مدت درآمد بیشتری کسب کند.

باشگاه فوتبال منچستر سیتی یک باشگاه شناخته شده است و برخی از میلیاردرهای عرب از آن حمایت می‌کنند. این امر خریدهای بزرگ در این باشگاه را رقم می‌زند، مانند خرید جک گریلیش که با قراردادی شش ساله به مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند امضا شد. این نقل و انتقالات بزرگ می‌توانند قیمت ارز دیجیتال منچستر سیتی را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهند.

آیا ارز دیجیتال منچستر سیتی سرمایه‌گذاری خوبی است؟

به‌طورکلی ارز دیجیتال منچستر سیتی یک فن توکن مانند دیگر مجموعه فن توکن‌هاست. درباره فن توکن‌ها نکات قابل‌توجه و ملاحظات فراوانی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

فن توکن به‌طور ویژه برای سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که می‌خواهند از تیم‌های فوتبال مورد علاقه خود حمایت کنند. همه آن‌ها باشگاه‌های فوتبال درجه یک هستند که دستاوردهای بی‌شماری در اروپا دارند. قیمت فن توکن‌ها هم تحت تأثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال و هم تحت تأثیر اخبار مرتبط با باشگاه تغییر می‌کند و ارزش آن‌ها با دستاوردهایی که تیم فوتبال باشگاه مورد نظر به دست می‌آورد، افزایش می‌یابد.

همچنین اگر باشگاه مورد نظر عملکرد خوبی نداشته باشد، ارزش توکن نیز سقوط می‌کند؛ درنتیجه قبل از سرمایه‌گذاری روی فن توکن‌ها باید این عوامل را در نظر بگیرید.

پرسش‌های متداول

این ارز یک فن توکن است که Socios.com ایجاد کرده است. فن توکن منچستر سیتی به‌عنوان یک توکن حاکمیتی عمل می‌کند که به افرادی که این توکن را در اختیار دارند، حق رأی می‌دهد تا بتوانند درباره تصمیم‌های باشگاه، مانند تصمیم‌گیری درباره طراحی لباس فوتبالیست‌ها، انتخاب آهنگ جشن‌ها یا تصمیم‌گیری در مورد طراحی اتوبوس تیم و غیره رأی دهند.

ارز دیجیتال سیتی را می‌توان از برخی صرافی‌های ارزهای دیجیتال خریداری کرد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم Socio، ارزهای دیجیتال CHZ را خریداری کرده و آن‌ها را با توکن‌های CITY تعویض کنید.

در حال حاضر مجموع عرضه در گردش این توکن‌ها ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ توکن است. در ابتدا حدود ۲,۰۰۰,۰۰۰ از این توکن میان هواداران باشگاه توزیع شد و در حال حاضر نیز ۴.۳۱۴.۴۵۸ توکن در گردش هستند.

فن توکن منچستر سیتی یک توکن کاربردی است که به هواداران منچستر سیتی با استفاده از برنامه و خدمات Socios، سهمی نمادین از نفوذ بر تصمیم‌های باشگاهی را می‌دهد. این توکن به‌منزله یک کلید عضویت عمل می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برای پاداش‌های مختلف، جوایز و موارد دیگر رقابت کنند.

به این مقاله امتیاز دهید


(۱۸۲ رای)

۴.۴

منبع : khanesarmaye.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی