عمومی

مبارزه با تورم؟ بله، می توانید قیمت ها را افزایش دهید. اما همین است نه همه

مبارزه با تورم؟ بله، می توانید قیمت ها را افزایش دهید. اما همین است
نه همه

برخی از اقتصاددانان می گویند تورم در ایالات متحده به اوج خود رسیده است، اما این احتمالاً برای صاحبان مشاغل در همه جا که هنوز فشار قیمت های فزاینده و همچنان بالا. آن‌ها همچنان به روش‌های خلاقانه‌ای متوسل می‌شوند تا هزینه‌های بالاتر را کاهش دهند.

در اینجا، چهار کارآفرین در چهار صنعت بسیار متفاوت، بزرگترین‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. هزینه‌های تورمی و نحوه مقابله با آن‌ها.

قیمت‌های پیاده‌روی–و نداشتن مایو 

در زیرنشینان ساحل شرقی ایستگاه پن ، یک رستوران زنجیره ای سریع و معمولی با دفتر مرکزی در سینسیناتی، که دارای ۳۱۷ مکان حق امتیاز (که یکی از آنها متعلق به شرکت است)، هزینه همه چیز از محصولات گندم گرفته تا مرغ افزایش یافته است. کریگ داناوی، مدیر عامل این زنجیره، می‌گوید بیشترین افزایش در محصولات مبتنی بر روغن مانند سس مایونز و روغن سویا است که این زنجیره برای سیب‌زمینی‌های سرخ کرده خود استفاده می‌کند. هزینه این محصولات به طور کلی بین ۸ تا ۲۲ درصد افزایش یافته است. یک محصول مبتنی بر نفت که داناوی از تعیین آن خودداری کرد، سال به سال ۴۲ درصد (۳۵ دلار در هر مورد به بیش از ۴۹ دلار در هر مورد) افزایش یافت.

حتی با قیمت افزایش می‌یابد، داناوی می‌گوید که کسب‌وکار تا حدودی دچار فرسایش حاشیه‌ای شده است، اما او پیش‌بینی می‌کند که شرکت بتواند آن را تحمل کند – به شرطی که تورم به تدریج طی شش تا ۱۸ ماه آینده کاهش یابد. داناوی در مورد حفظ محصولات ممتاز کسب و کار قاطعانه است. /a>; او می گوید که کاهش کیفیت به نام حاشیه بهتر، در درازمدت به شرکت آسیب می رساند. در حال حاضر او می‌گوید که مشتریان از قیمت‌ها شکایت نکرده‌اند، و این به آنها کمک می‌کند که افزایش‌های مشابهی را هم از سوی رقبا و هم از فروشگاه‌های مواد غذایی مشاهده کرده‌اند.

محدود کردن موجودی برای حفظ جریان نقدینگی.

- مبارزه با تورم؟ بله، می توانید قیمت ها را افزایش دهید. اما همین است
نه همه

با میانگین ۲۵ درصد بیشتر هزینه‌های حمل و نقل سالانه، جای تعجب نیست که چرا جیک بولاک – یکی از بنیانگذاران Cann، برند تونیک اجتماعی حشیش مستقر در لس‌آنجلس – بر روی عدم اطمینان اقتصادی تمرکز لیزری دارد. بین تاخیرهای همه گیر و کمبود نیروی کار – و اکنون افزایش نرخ بهره که سرمایه گذاری در تجهیزات و امکانات جدید را گرانتر کرده است – هزینه ها افزایش یافته است. اما افزایش قیمت ها برای تطبیق با هزینه های بالاتر، کاری است که بولاک از انجام آن بیزار بوده است. برای Cann برای رقابت با نوشیدنی‌های جایگزین، مانند آبجو دستی، او باید قیمت تونیک‌های اجتماعی را رقابتی نگه دارد. در حال حاضر، نقطه شیرین این برند حدود ۲۴ دلار برای یک بسته شش گانه است.

به همین دلیل، حفظ آن برای Can در اولویت است. تا آنجا که ممکن است پول نقد در دسترس باشد – و این بدان معنی است که موجودی کمتری در دسترس است. بولاک می گوید: «لاغرتر دویدن به ما امکان می دهد باند فرودگاه خود را گسترش دهیم. ما خوش شانس بوده ایم که پول جمع آوری کنیم، اما امروز، در بازار سرمایه چالش برانگیزتری قرار داریم و مطمئن نیستیم که جذب سرمایه بزرگ بعدی ما از کجا تامین شود. Cann در ماه فوریه سری A 27 میلیون دلاری را اعلام کرد.

علاوه بر کاهش عرضه، Cann قیمت‌گذاری استانداردی را در سراسر بازارها ارائه کرده است. در واقع باعث افزایش قیمت ها در برخی مناطق شده است. از آنجایی که این برند تونیک خود را یک محصول درجه یک می‌داند، بولاک می‌گوید که تقاضا به‌ویژه تحت تأثیر تورم قرار نگرفته است – که به شرکت کمک کرده است تا در استخدام و حفظ کارمندان سرمایه‌گذاری کند، به‌ویژه در بخش‌های فروش و زنجیره تامین. بولاک می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم راهی که می‌توانید از این دوره‌های عدم اطمینان عبور کنید، با تکیه بر تیمتان است. /p>

- مبارزه با تورم؟ بله، می توانید قیمت ها را افزایش دهید. اما همین است
نه همه

در اوایل سال ۲۰۲۲، مراقبت از موی آلودیا به یک نقطه عطف عمده خرده‌فروشی رسید و به قفسه‌های Target رسید و در فهرست آمازون قرار گرفت. اما امسال، بنیانگذار و مدیرعامل اصفهان چمبرز-هریس نیز شاهد تعدادی افزایش هزینه بود که تهدیدی برای کاهش چشمگیر حاشیه سود او بود. تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​یا روغن و عطر MCT – دو ماده تشکیل دهنده در بسیاری از محصولات مراقبت از موی آلودیا – در طول سال جاری چندین برابر قیمت آن افزایش یافت. قیمت دو محصول، ماسک حالت دهنده عمیق تغذیه کننده و هیدراته و روغن مو و پوست سر سالم و تغذیه کننده، به میزان ۱٫۲۰ دلار در هر واحد افزایش یافت. Chambers-Harris در حالی که شرکت Bowie، مستقر در مریلند خود را برای توسعه خرده‌فروشی آماده می‌کرد، تصمیم گرفت روی درب‌های با کیفیت بالاتر سرمایه‌گذاری کند که هزینه‌ها را حدود ۵۵ سنت در هر واحد افزایش داد. از آنجایی که درپوش‌ها از چین تهیه می‌شوند و به همین دلیل آنها را ارزان‌تر از جایگزین‌های ساخت داخل می‌کند، همچنین زمان سفارش طولانی‌تری دارند.

Alodia Hair Care نیز قیمت ها را افزایش داده است — بین ۵۰ سنت تا ۱ دلار به ازای هر مورد – عمدتاً برای محصولاتی که از طریق کانال تجارت الکترونیک خود برند ارائه می‌شوند و نه در شرکای خرده‌فروشی آن. به این دلایل، چمبرز-هریس در راه هایی سرمایه گذاری کرده است که بتواند مشتریان را در وب سایت برند جذب کند، مانند ارائه یک “برنامه VIP” که تخفیف های ویژه و یک سیستم امتیاز برای خریداران مکرر ارائه می دهد. در حال حاضر، این برند حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از فروش خود را از طریق شرکای خرده‌فروشی و بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از خریدهای مستقیم به مصرف‌کننده دریافت می‌کند.

کاهش بازاریابی غیر ضروری تاکتیک ها

- مبارزه با تورم؟ بله، می توانید قیمت ها را افزایش دهید. اما همین است
نه همه

زیرا اکثر کسب و کار Unique Snacks توسط توزیع کنندگان انجام می شود، افزایش قیمت ها به آسانی به روز رسانی یک وب سایت نیست. کسب و کار باید افزایش قیمت را به توزیع کنندگان خود پیشنهاد دهد، که ابتدا باید تغییرات را بپذیرند. اسپانوت می گوید: این فرآیندی است که می تواند چهار تا پنج ماه طول بکشد. زمانی که ما در نهایت اولین افزایش قیمت خود را [پذیرفت] دریافت کردیم، هزینه‌های ما آنقدر بالا رفت که مجبور شدیم یک افزایش دیگر انجام دهیم.»

این شرکت نیز مجبور به کاهش است. به ویژه، خروجی بازاریابی رسانه های اجتماعی و حمایت های مالی خود را کاهش داد. Unique Snacks تأثیر کمی از این تغییر دیده است، اما Spannuth اعتراف می‌کند که اندازه‌گیری دقیقاً میزان فروش آن کانال‌ها قبلاً دشوار است. او می‌گوید: «این درس واقعاً خوبی برای یادگیری آنچه در واقع برای کسب‌وکار ضروری است بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی