عمومی

راه اندازی کسب و کار در دوران رکود یا بازار نزولی یک ریسکی که باید بپذیرید

راه اندازی کسب و کار در دوران رکود یا بازار نزولی یک
ریسکی که باید بپذیرید

۲۰۰۸ بدترین رکودی که تاکنون در Arizona دیده شده بود

و البته، درب گاراژم را راه اندازی کردم %D9%85%D8%A7%D9%87%20%D9%82%D8%A8%D9%84.%20

ما از قبل بدهکار بودیم، هر کاری که می‌توانستیم برای زنده ماندن انجام دادیم – از کارکردن تا تعمیر کامیون‌ها تا مدیریت مشتریان عصبانی – و خدا را شکر که از پسش برآمدیم!

بنابراین، با نزدیک شدن به رکود، شما واقعاً باید درک کنید که خود را درگیر چه چیزی کرده اید.

شانس شما چیست؟ چگونه می توانید برنده شوید و سهم بازار را نسبت به رقبای خود بدست آورید؟

خب، اجازه دهید مطالعه ای را که اخیراً به آن برخورد کردم با شما به اشتراک بگذارم. وقتی آن را خواندم، ذهنم را به هم ریخت…

از بنیاد کافمن آمد، و این آنچه آنها %D8%AF%D8%B1%20%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%DA%A9%D8%B4%D9%81%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF:%C2%A0

“…بیش از نیمی از شرکت‌های موجود در فهرست ۵۰۰ فورچون در سال ۲۰۰۹ در طول رکود یا بازار نزولی راه‌اندازی شدند، همراه با نزدیک به نیمی از شرکت‌های موجود در فهرست شرکت‌های آمریکایی که سریع‌ترین رشد را در سال ۲۰۰۸ داشتند.”

آیا این یک اتفاق بود؟ جواب منفی. آنها همچنین شرکت هایی را که سه دهه پیش تأسیس شده بودند، تجزیه و تحلیل کردند:

“در سال ۱۹۸۵، برای ۳۷۲ [شامل ۵۰۰] شرکتی که گزارش دادند. در تاریخ تاسیس، ۲۶ درصد در دوران رکود و ۴۱ درصد در دوران نزولی تاسیس شدند. بنابراین، دو سوم از شرکت ها در دوران رکود یا بازار نزولی شروع به کار کردند. در سال ۲۰۰۸، هر یک از ۵۰۰ شرکت برتر تاریخ تاسیس را گزارش کردند – – فقط ۱۷ درصد در دوران رکود تاسیس شدند، در حالی که ۳۱ درصد در بحبوحه بازار نزولی شروع شدند.”

در به عبارت دیگر، شانس آنقدرها هم که فکر می کنید وحشتناک نیست. سوال این است که چگونه آن را به کار می اندازید؟

۱٫ مخالفان را نادیده بگیرید (از جمله آنهایی که در سرتان هستند).

در طول سال‌ها، همه آن را شنیده‌ام: “مالیات است” فصل کریسمس در راه است. افسردگی اینجاست. ما وارد رکود می شویم.” همچنین افراد زیادی وجود دارند که می‌گویند، “من نمی‌توانم از بازارم پول دربیاورم.”

ببینید، من نمی گویم که همه آنها اشتباه می کنند. اما من در یک رکود پول درآورده ام. من در طول COVID-19 درآمد کسب کرده‌ام. من در اقتصادهای خوب و بد درآمد کسب کرده ام.

چالش ها را بپذیرید، اما اجازه ندهید مخالفان – به ویژه منتقد درونی شما – مانع شما شوند. از کار سخت روی کسب و کار خود

۲٫ وقتی شرایط سخت می شود، سختی ها بازاریابی می شوند.

بازاریابی چیزی است که مشتریان را به کسب و کار شما می آورد. شما باید بازاریابی و فروش را بدون توجه به هر چیزی ادامه دهید. با این حال، من کارآفرینانی را دیده‌ام که در زمان‌های بد هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش می‌دهند – این مانند شلیک به پای خود درست زمانی است که شروع به خونریزی می‌کنید! در واقع، اگر بتوانید رقبای خود را در حالی که رنج می برند و هزینه ها را کاهش می دهند از بازار خارج کنید، احتمالاً بخش بزرگ تری از کیک به دست خواهید آورد.

اگر بازاریابی شما خیلی گران است، به کانال یا استراتژی ارزان‌تری بروید. همچنین گزینه های رایگان زیادی وجود دارد، خواه رسانه های اجتماعی باشد یا SEO.

در رکود سال ۲۰۰۸، یکی از کانال های مورد علاقه من Craigslist بود. ممکن است برخی از افراد از Craiglist متنفر باشند، اما من قطعاً سهم خود را از سرنخ های خوب در آنجا به دست آورده ام.

برای انتخاب پلت فرم بازاریابی مناسب، پیدا کنید. جایی که مشتریان شما آنلاین هستند و مستقیماً برای آنها بازاریابی کنید. این حالت آفلاین هم هست.

۳٫ مشتریان «ضد رکود» را پیدا کنید.

در بدون B.S. Marketing To The Affluentدن کندی توضیح می‌دهد که چگونه به باشگاه‌های قایق‌رانی و فرودگاه‌های خصوصی می‌رود و برای افراد مرفه تبلیغ می‌کند، جایی که میانگین بلیط آن ۱۰۰ برابر بیشتر است.

استراتژی کندی چگونه به شما مرتبط است؟ در دوران رکود، بهترین مشتری شما کسی است که توانایی خرید محصولات یا خدمات شما را داشته باشد. من توصیه می‌کنم در جایی که بلیت ۱۰۰ برابر بالاتر است، به دنبال افراد با رفاه باشید.

اکنون، اگر در حال خواندن این مطلب هستید و فکر می کنید، “خب، هیچ یک از مشتریان من جت شخصی ندارند”، این نقطه. نکته این است که مشتریان مختلف دارای ویژگی های جمعیتی و روانشناختی متفاوتی هستند و شما باید به هر بخش از مشتریان به طور متفاوتی بفروشید. این امر به ویژه هنگامی که به ثروتمندان می فروشید بسیار مهم است. مت بیلدر، سازنده خانه های لوکس، نوشت:

“…مهم است که علاوه بر روشی که آن را تبلیغ می کنید، انحصار را در طراحی محصول خود در نظر بگیرید. برای بازاریابی یک محصول به عنوان یک محصول لوکس، ابتدا باید آن را با مواد کمیاب، ویژگی های خاص یا سطح بالای سفارشی سازی شخصی متمایز کنید.”

۴٫ همه این کارها را به تنهایی انجام ندهید.

در حالی که پایین نگه داشتن هزینه ها مهم است، در اسرع وقت استخدام کنید. شما نمی توانید همه این کارها را انجام دهید. اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید، به کمک نیاز دارید.

چه کسی را ابتدا باید استخدام کنید به دو چیز بستگی دارد: ۱) در چه چیزی خوب هستید و ۲) چه چیزی را دارید. خوب نیستی و به طور کلی، این چهار نفر اولی هستند که باید استخدام کنید: 

  • یک شماره ۲ عالی برای کمک به شما در اجرای ایده هایتان.

  • یک دستیار برای کمک به مدیریت برنامه و برنامه وظایف کم ارزش و حواس پرتی را به عهده بگیرید، به عنوان مثال. وظایف

  • یک حسابدار/حسابدار برای کمک به صرفه جویی در هزینه ، که به ویژه در زمان های بد کلیدی است.

  • یک فروشنده برای کمک به شما $$$!

اگر به نکات بیشتری نیاز دارید، در اینجا یک مقاله عالی از کارکنان شرکت. برو یه لگد بزن 🙂 

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی