عمومی

در اینجا یک تصمیم منابع انسانی است که هرگز نباید از آن کپی کنید از شهرت خود محافظت کنید

در اینجا یک تصمیم منابع انسانی است که هرگز نباید از آن کپی کنید
از شهرت خود محافظت کنید

چه اتفاقی برای کلمه “انسان” در منابع انسانی افتاد؟

اخراج شدن هرگز آسان نیست، اما اگر به شیوه ای ناشیانه یا بی احساس رفتار شود بدتر است. در روندی نامطلوب، برندها اکنون خبرهای بد را با Zaarch=”o_blank” href=”https://www.inc.com/suzanne-lucas/shopify-does-something-no-business-should-ever-do-fire-via-email.html?_ga=2.141025722.924091420.1661780291-852165″ =”_blank”>ایمیل، متن، یا blog post.

سازمان‌های جهانی مانند Shopify، Coinbase، P&O، و رابینهود علیرغم خطر واکنش روانی و آسیب به شهرت، این اقدامات بالینی را اتخاذ کرده‌اند.

به‌علاوه، آنها اولین طلایی را فراموش کرده‌اند. قانون افزونگی–pr شأن کارمند را حفظ کنید.

در حالی که ممکن است دلیل تعدیل کار موجه باشد و هدف مصلحت اجرا قابل درک باشد، مشکل در فرآیند است. . روش ارتباطی با رهبری دلسوزانه و نجابت در تضاد است. در هسته خود، رهبری تنبل است – و اشتباه است.

با وجدان اجتماعی رو به رشد امروزی، تعداد کمی از کسب و کارها می توانند از عهده عدم حساسیت فاحش برآیند. علاوه بر این، شلیک دسته جمعی دارای سه پیامد تجاری و رفتاری است که دست کم گرفته شده است

۱٫ اثر سرایت.

با افزایش مثال‌ها، کسب‌وکارها ممکن است احساس کنند زوم کردن قابل قبول است و رفتار عادی‌سازی می‌کند. هرچه پوشش رسانه ای بیشتر باشد، ایده سریعتر اکسیژن می یابد. مانند یک تبلیغ یا شعار سیاسی، هرچه بیشتر آن را بشنوید، احساس مثبت و منفی کمتری نسبت به آن دارید. روانشناسان آن را اثر مواجهه صرف می‌نامند.

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک، وقتی رویه‌های ضعیف مرتبط با افراد را در شرکت‌های بزرگ‌تر مشاهده می‌کنید، مراقب خود باشید.

از گله پیروی نکنید حتی اگر پیروی از آن اغوا کننده به نظر می رسد. شرکت‌های زیادی را دیده‌ام که فکر می‌کنند از پیامدهای نامطلوب رفتار ضعیف فرار کرده‌اند، اما همیشه هزینه‌ای برای پرداخت وجود دارد.

۲٫ واکنش روان‌شناختی.

تفاوت‌های تعبیری فراوان است، مانند “خروج تدریجی”، “بازنشستگی پیش از موعد” یا در نظر گرفتن گزینه‌ها. به همین موضوع خلاصه می شود. عبارت “شما اخراج شدید” به لطف The Apprentice بخشی از فرهنگ عامه تلویزیونی است، اما باعث تحقیر و شرم عمیق می شود. در حالی که از دست دادن شغل شما ممکن است در بازارهای دشوار غافلگیر کننده نباشد، اما همچنان یک شوک است.

به عنوان یک مشاور شهرت، دانشمند رفتار، و مشاور هیئت مدیره، به نظر من رهبرانی که در مورد این سیاست‌ها تصمیم می‌گیرند، هوش هیجانی ندارند. مانند طلاق، همدردی با یک موقعیت تا زمانی که به آستان شما نرسد دشوار است. در طول سه دهه زندگی حرفه‌ای‌ام، زمانی که موقعیت‌های اضافی به وجود می‌آمد، معمولاً فیلمنامه‌ای توخالی به من می‌دادند تا برای کارمندان حیرت‌زده بخوانم. این یک تجربه تلخ برای هر دو طرف بود.

اثرات آن را دست کم نگیرید. مطالعه‌ای روی کارگران آواره سوئدی نشان داد که افزایش خطر مرگ پس از از دست دادن شغل وجود دارد. . خطر مرگ و میر در میان مردان ۴۴ درصد افزایش یافت که چهار سال طول کشید، با افزایش دو برابری خودکشی در مردان و زنان.

۳٫ خطر شهرت

کسب و کارها آسیب شهرت ناشی از یک استراتژی ارتباط غیرشخصی را که صرفاً یک فرهنگ معاملاتی کوتاه مدت را نشان می دهد، کاهش می دهند. یکی از مدیران P&O سرکشی کرد. هیچ کلمه ای وجود ندارد که بتواند وضعیت را بهتر کند.» در حالی که درست است، می توانید ضربه را کاهش دهید. مدیر عامل Robinhood حداقل به سهم خود تصدیق کرد: “به عنوان مدیر عامل، باک با من می ایستد.”

کارکنان جابجا شده معمولاً در مورد تجربیات مازاد بر کار بحث می کنند و یادداشت ها را با همکاران، مشتریان و تامین کنندگان مقایسه می کنند. این یک پاسخ پیش فرض است. شرکت‌ها ممکن است فکر کنند که NDA از آنها محافظت می‌کند، اما طبیعت انسانی در مضیقه به مرزهای قانونی اهمیت چندانی نمی‌دهد. تجربه خروج برای مدت طولانی در حافظه باقی می ماند. این یک لحظه تعیین کننده زندگی و تأثیر قابل توجهی بر نام تجاری است.

در جستجوی کارایی افزونگی، یک موسس یا صاحب کسب و کار می تواند آنها را کاهش دهد. خطر شهرت از چند جهت آنها می توانند کاری را که کارآفرینان به بهترین شکل انجام می دهند انجام دهند – تجربه را شخصی کنند.

رهبران باید به سادگی به روش قدیمی، کارهای اضافی را پردازش کنند. رو در رو.

راهی بهتر

PricewaterhouseCoopers (PwC) اخیرا ۷۲۲ رهبر ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد و متوجه شد که نیمی از آنها قصد کاهش تعداد کارکنان را دارند. با توجه به این مسیر، توصیه من به مشاغلی که استراتژی افزونگی بالینی را در نظر می گیرند در سه کلمه خلاصه می شود: این کار را نکنید.

انتقال را هموار کنید.

آماده ساختن کارکنان برای آنچه در پیش است، ساده، بی‌هزینه، اما شهرت‌ساز نادیده گرفته شده است. بسیاری از شرکت‌ها خدمات جایگزینی را توصیه می‌کنند که راهنمایی‌های مربیگری مفیدی را انجام می‌دهند.

مهربانی‌های ساده را انجام دهید.

وقتی به مدیرانی توصیه می‌کنم که موقعیت خود را از دست می‌دهند یا تیم‌ها را کوچک می‌کنند، مدیرانی که می‌درخشند کسانی هستند که دلسوزی نشان می‌دهند. آنها به آنها اجازه دادند بدون وسایل داخل یک کیسه پلاستیکی سیاه از در خارج شوند. پس از آن، آنها به طور منظم با کارمند آواره تماس می گیرند تا بررسی کنند. آنها از نظر روانی به انتقال کمک می کنند.

از انتقاد طولانی مدت جلوگیری کنید.

یکی از ساده‌ترین اقداماتی که هر رهبر می‌تواند انجام دهد حفظ احترام برای کارمند در حال خروج است. من به طور مداوم دریافته ام که وقتی کسی می رود، به خاطر اعمال نادرست قبلی سرزنش می شود. این امر در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارند، اعتبار آنها را خدشه دار می کند.

درازمدت فکر کنید.

شهرت حرفه‌ای خود، تأثیر آن بر فرهنگ را در نظر بگیرید و در صورت لزوم از مشاوره مستقل استفاده کنید.

اگر نوبت شما فرا رسد، امیدوارم پیام شرکت با شفقت به شما منتقل شود. نشان دهنده یک سازمان انسان محور و مشارکت شما در آن است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی