عمومی

کسب و کار خود را با موفقیت در طول یک دوره طولانی رهبری کنید بحران شخصی

کسب و کار خود را با موفقیت در طول یک دوره طولانی رهبری کنید
بحران شخصی

من نمی‌خواهم آن را شکر کنم. هفته گذشته برای من هفته بسیار بدی بود.

علاوه بر مشکلات روزمره کاری عادی، زندگی شخصی من تغییر غیرمنتظره ای پیدا کرد. همسرم در زمین تنیس ریخت، مچ دستش شکست و به دو عمل جراحی پشت سر هم از نوع “اکنون باید انجام شود” نیاز داشت.

این خودخواهانه است که به این فکر کنم که بدبختی و درد او چگونه بر زندگی روزمره من تأثیر می گذارد. اما این نیز یک واقعیت است، و در آن واقعیتی اجتناب ناپذیر.

واقعیت این است که وقتی او به زمین رفت، کار دیگری به من سپرده شد، و این کار بسیار بیشتر بود. مهم، بسیار دشوارتر، و بسیار وقت گیرتر از چیزی که قبلا داشتم. این اساساً اداره ۲۴ ساعته یک خانواده با سه فرزند است، که دو نفر از آنها در نقطه تلاش بالایی برای تصمیم گیری در مورد دانشگاه هستند که چهار سال آینده زندگی و شاید آینده آنها را تعیین می کند.

من هیچ چیزی در مورد آن نمی دانم. من نمی توانم کاری را که انجام می دهم انجام دهم، مگر اینکه او همان کاری را که انجام می دهد انجام دهد. در کل می توانست خیلی بدتر باشد، اما چیزی نبود. و این نقطه نظر من است.

زمان طولانی مدت یواشکی

همه ما تصادفاتی داریم. همه ما با شرایط پیش‌بینی‌نشده‌ای مواجه می‌شویم که – در پس ذهنمان – در ابتدا مانند یک دست انداز در جاده به نظر می‌رسند. اما پس از آن سفر به مراقبت های اورژانسی تبدیل به یک سفر به اورژانس می شود که یک روز می کشد، سپس در روز بعد خونریزی می کند و ناگهان با هفته ای مواجه می شوید که کاملاً از کار خارج شده اید.

این یک معامله بزرگ برای هر کسی است. اما زمانی که شما در یک موقعیت رهبری هستید، به خصوص در یک استارتاپ، می تواند عظیم باشد. مسئولیت های روزانه اداره یک شرکت یا تیم در حال رشد می تواند بسیار زیاد باشد، حتی با وجود تمام ۲۴ ساعت کار در روز. هنگامی که ساعات کاری در دسترس شما ناگهان به صفر می رسد، اغلب با لیستی از انتخاب های سخت در مورد اینکه چه کاری انجام نمی شود و چه مقدار پول از دست می رود، مواجه می شوید.

شما امیدوارید که این فقط یک هفته باشد، نه یک ماه، یا سه – زیرا ممکن است این اتفاق نیز بیفتد.

برنامه ریزی برای غیرقابل برنامه ریزی وجود ندارد

من یک برنامه ریز عالی هستم، اما می دانم که حتی بهترین برنامه ها هم از ضربه زدن به دهان جان سالم به در نمی برند. در نقطه‌ای، ریاضی به من می‌گوید که شرایط و رویدادها می‌توانند آن زمان کوتاه را افزایش دهند و به غیرقابل برنامه‌ریزی منجر شوند – سناریویی که آنقدر دور از ذهن بود که برنامه‌ریزی برای آن ممکن نبود.

شما طرح‌های اضطراری، طرح‌های جانشینی، و طرح‌های پشتیبان دارید. اما حتی با کسانی که در محل هستند، هیچ کس به شما نمی گوید که چگونه در یک بحران شخصی که ظاهراً پایانی ندارد، عبور کنید.

من به اندازه کافی بزرگ شده ام و به اندازه کافی پیشگام بوده ام که چندین بحران شخصی برایم پیش آمده است. از هیچ، یا بر من یا افراد نزدیکم تأثیر می گذارد. در برخی مواقع واکنش ضعیفی از خود نشان داده‌ام و در برخی مواقع عاقلانه واکنش نشان داده‌ام.

اینها هستند. تفاوت بین این دو رویکرد.

طرح اضطراری خود را فعال کنید

اگر برنامه اضطراری شخصی برای کسب و کار یا حتی زندگی کاری خود ندارید، اکنون این کار را انجام دهید. منتظر نمانید تا زمانی که به آن نیاز دارید. و اگر برنامه ای دارید، زودتر آن را فعال کنید. منتظر بدتر شدن وضعیت نباشید تا زمانی که “احساس مناسبی به شما دست دهد” برای شکستن شیشه و پرتاب سوئیچ.

به‌عنوان رهبر، ما این ترجیح درونی داریم که همه چیزهای زشت، ناعادلانه و وحشتناکی را که می‌توانند برای ما اتفاق بیفتند یا می‌کنند کم اهمیت جلوه دهیم – زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، اگر این کار را نمی‌کردیم، دیوانه می‌شدیم. بنابراین ما جلسات را از هر جایی که بحران به سرمان می‌آورد، می‌گیریم، حتی اگر اتاق بیمارستان باشد، زیرا این کار شدنی است.

تعداد بسیار کمی از مردم می گویند: “کار من مهمتر از سلامتی یا خانواده ام است”، اما من به این تعادل نیز می پردازم. وقتی عمق تأثیر یک بحران شخصی را دست کم می گیرید، توجه خود را به اولویت اصلی خود نمی کنید، مهم نیست که در هر زمان مشخص چه اولویتی دارید.

در عوض، تا جایی که می توانید عرشه خود را پاک کنید. همیشه می‌توانید ریتم خود را بعداً دوباره انتخاب کنید. اما در حال حاضر، انتظار داشته باشید که در جای دیگری به شما نیاز دارید.

از کمک بخواهید و آن را دریافت کنید

اگر با افرادی کار می کنید که در هنگام بروز بحران انگشت خود را برای کمک به شما بلند نمی کنند، مشکلات بزرگ تری نسبت به دور بودن از آن دارید. کسب و کار برای مدتی همین امر در مورد افرادی که در زندگی شخصی خود با آنها احاطه دارید نیز صادق است.

اکنون زمان آن است که از آن افراد کمک بخواهید می دانم، رهبران از درخواست کمک متنفرند، این مانند نشانه ضعف است. اما بیایید صادق باشیم، بحران شخصی یک حالت ضعف است. آنچه را که در جریان است بپذیرید و مستقیماً از افرادی که می توانند به شما کمک کنند کمک بخواهید.

و زمانی که افراد فعالانه به شما کمک کنند. به آنها کمک کنید، چه پیشنهاد برگزاری یک جلسه یا پیشنهاد ارائه یک غذای خانگی، اجازه ندهید که غرور مانع شود. آن را بگیرید. از آنها تشکر کنید. بعداً آنها را برگردانید.

دو بار از فهرست اولویت های خود را مرور کنید

هنگامی که گرد و غبار فوری کمی فروکش کرد، وقت آن است که از لیست اولویت ها یا لیست وظایف یا برنامه خود یا هر سه بازدید کنید و برش هایی را انجام دهید. دو دسته وجود دارد که باید همه چیز را در آن قرار دهید.

  1. چیزی که بعداً انجام می‌شود: در واقع، ممکن است همه چیز را وارد این لیست کنید. با یک «اورژانس شخصی، بعداً با شما تماس خواهم گرفت»، جلسات را لغو کنید. کارها و ضرب‌الاجل‌ها را حداقل چند روز بعد تغییر دهید، به افرادی که تحت تأثیر آن وظایف و مهلت‌ها قرار می‌گیرند، اطلاع دهید.

  2. آنچه انجام نمی شود: این جارو مهم تر است. سعی نکنید خودتان را متقاعد کنید که می توانید در دو هفته بعد از آن دو هفته کار ارزشمندی را برای دو هفته آینده انجام دهید. هر چیزی را که می توانید با برش زندگی کنید، ببرید. و به من نگویید چیزی وجود ندارد که بتوانید آن را قطع کنید. وجود دارد.

پول را خرج کنید

پول مشکلات شما را حل نمی کند، اما می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. اگر صندوق اضطراری دارید، اکنون زمان آن است که از آن استفاده کنید. اگر ندارید، ممکن است مجبور شوید بدهی اضطراری کنید.

من ثروتمند نیستم و از آن دسته افرادی نیستم که به راحتی پول خرج کنم. فقط این را بدانید ۱) پیمایش یک بحران شخصی، ۲) اداره یک کسب و کار، و ۳) محافظه کار بودن در مورد هزینه های خود. شما می توانید دو مورد از آن را در هر زمان انجام دهید. انجام هر سه غیرممکن است.

من نمی گویم مثل اینکه فردایی وجود ندارد خرج کنید، فقط می گویم از باز کردن اجتناب نکنید کیف پول شما در خطر بدتر کردن بحران شخصی است.

تاثیر را کاهش دهید

خوب، بنابراین اکنون شما برای برنامه ریزی برای موارد غیرقابل برنامه ریزی اقداماتی را انجام داده اید. به آن بچسبیم.

یکی از چیزهایی که شما را عاقل نگه می‌دارد این است که مطمئن شوید همه تعهدات خود را در حال حاضر انجام می‌دهید. لیست اولویت ها و لیست وظایف را کاهش دهید و ضرب الاجل های جدید خود را تعیین کنید. در واقع، اگر تصمیمات درستی در مورد کارهایی که باید انجام شوند و انجام نمی‌دهید گرفته باشید، و اگر برای کارهایی که هنوز باید انجام شوند حاضر شوید، همچنان قابل اعتماد، قابل اعتماد و امیدوارانه حاضر خواهید بود.

و این به هر حال ۹۰٪ از چیزی است که یک رهبر به آن نمره می دهد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی