عمومی

مشکل بزرگ کیت کوین؟ برآورده کردن تقاضا

مشکل بزرگ کیت کوین؟ برآورده کردن تقاضا

بیش از یک دهه پس از تأسیس همنام خود مارک لباس کودکان، کیت کوین هنوز در تلاش بود تا در دنیای مد نامی برای خود دست و پا کند. بنابراین، در سال ۲۰۱۸، او کاری را انجام داد که اخیراً بسیاری در این بخش انجام داده اند و روی مستقیم به مصرف کننده. چرخش به یک استراتژی که واسطه را از بین برد، شرکت مستقر در سیاتل او را به یک برند مذهبی تبدیل کرد، تا حدی به لطف تمایل مادران به اشتراک گذاری عکس های زیبا در رسانه های اجتماعی. چاپ‌های کوین از حیوانات جنگل و مواد گیاه‌شناسی روی همه چیز، از لحاف گرفته تا لحاف، تقاضای بالایی دارد که برخی از محصولات چندین برابر قیمت خرده‌فروشی در بازارهای ثانویه که توسط مادران اداره می‌شوند، به دست می‌آیند. اکنون، این شرکت با یک چالش جدید سرگرم کننده روبرو است: چگونه مشتریان جدیدی را به دست آورید وقتی وفاداران به برند محصولات شما را به محض رها کردن آنها می‌خرند؟ — همانطور که به گراهام وینفری گفته شد

من به موسسه مد طراحی و تجارت در لس آنجلس رفتم تا شرکت خودم را راه اندازی کردم، اما فارغ التحصیل نشدم. واقعاً گران بود، بنابراین یک سال رفتم و کلاس‌هایی را انتخاب کردم که فکر می‌کردم در اداره کسب‌وکارم به من کمک کنند. یکی از چیزهایی که در FIDM یاد گرفتم این است که لباس های نوزاد نسبت به لباس های زنانه حساسیت کمتری نسبت به اقتصاد دارند. مردم همیشه در حال خرید هدایای کودک هستند، حتی زمانی که اقتصاد به نوبه خود می رسد. این باعث شد که من در سرتاسر جهان به دنبال تولیدکنندگان باشم.

در نهایت برخی از کارخانه های خانوادگی را در هند پیدا کردم و در سال ۲۰۰۶ من شروع به فروش لباس‌های کودک پنبه‌ای ارگانیک در Craigslist کرد. مجله سیاتل کمی روی من نوشت و بیش از آنچه فکر می کردم توجهم را جلب کرد، بنابراین خیلی سریع از کریگزلیست به بوتیک های تخصصی رفتم. طرح ها معمولاً بر اساس روندها نیستند. من از طراحی داخلی بسیار الهام می گیرم. اغلب مبتنی بر طبیعت است و مطمئناً حداکثری است. ما تعداد زیادی چاپ انجام می دهیم.

من توزیع بین المللی داشتم و به Nordstrom و Target و در Zulily می فروختم، اما به عنوان یک برند ما هرگز واقعاً شکست نخوردیم. ما سال خوبی را سپری می‌کردیم و سپس یک تامین‌کننده ارسال نمی‌کرد. و اگر مجموعه پاییز را به موقع ارسال نکنید و همه آن را لغو کنند، احتمالاً ۴۰ درصد از سال شما است. تعداد زیادی کنسلی و هزاران بار تاخیر وجود داشت. مشکل بزرگ دیگر دریافت نکردن به موقع نمونه های ما بود، بنابراین نمی توانستیم آنها را پیش فروش کنیم یا به نمایشگاه ها ببریم. این فقط یکی پس از دیگری بود.

در ده‌ها سال اول، ما واقعاً مشکل داشتیم. عمده فروشی ۷۰ درصد از درآمد ما را تشکیل می داد، اما من با تمام هزینه ها، خطرات و چالش های اضافی که با نام تجاری همه کانالی همراه بود تمام شده بودم. من چهار مجموعه بزرگ در سال انجام می‌دادم، بنابراین شما چهار شرط بزرگ می‌کنید، و حتی نمی‌دانستم که آیا هر کدام در خرده‌فروش فروخته می‌شود یا خیر. علاوه بر این، ارتباط من با مشتری قطع شد زیرا همه چیز در مورد خرده فروش بود.

بنابراین، در سال ۲۰۱۸، تصمیم گرفتم برای خلاص شدن از شر تجارت عمده فروشی و فروش فقط در وب سایت ما. تا آن زمان، ما یک لباس بدن را به قیمت ۱۱ دلار به یک خرده فروش می فروختیم و آنها آن را به قیمت ۲۲ دلار می فروختند. ما آن حاشیه عمده فروشی را گرفتیم و آن را به مصرف کننده پس دادیم. ما مجموعه پاییز ۲۰۱۸ را به صورت آنلاین قرار دادیم و در چند روز اول بیشتر از آنچه در کل فروش عمده فروشی داشت، فروخت.

به جای اینکه سالانه چهار مجموعه انجام دهیم، اکنون ۵۰ تا ۷۰ مجموعه را انجام می دهیم. هر مجموعه صدها مجموعه دارد. از اقلام، و سفارش خرید خودش است – و شرط کوچک خودش. بنابراین به جای انجام چهار سپرده بزرگ، ۵۰ شرط کوچک می گذاریم و می توانیم شانس بیشتری داشته باشیم. ما می‌توانیم خلاق‌تر باشیم.

امروز، ما از یک مدل فروش فلش استفاده می‌کنیم. هنگامی که ما یک مجموعه را در فیس بوک اعلام می کنیم، ممکن است ۱۵۰۰ نظر وجود داشته باشد. اکثر آنها مادری هستند که دیگری را تگ می کنند. ما تقریباً تمام آگاهی خود را به صورت آنلاین از طریق فیس بوک و اینستاگرام دریافت می کنیم. مشتریان ما بسیار اجتماعی هستند. والدین عاشق نمایش تصاویر نوزادان خود هستند. این فقط بخشی از کاری است که شما به‌عنوان والدین انجام می‌دهید.

در هر صورت، چالش ما در حال حاضر این است که چگونه چیزهای جدیدی به دست آوریم. مشتریان زمانی که مشتریان فعلی ما در حال بلعیدن تمام موجودی هستند. بسیاری از آن در یک ساعت اول فروخته می شوند، بنابراین ما هنوز با پیش بینی و پیش بینی مشکل داریم. به طور کامل بوت استرپ بودن نیز سخت بوده است. اگر قرار بود در آینده شریک سرمایه گذاری بپذیریم، آنها باید از ما در انجام کاری که به بهترین شکل انجام می دهیم حمایت کنند. در حال حاضر، ما به مشتری خود علاقه مند خواهیم بود.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - مشکل بزرگ کیت کوین؟ برآورده کردن تقاضا<87vg.%20/span>مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی