عمومی

آرلان همیلتون: آنچه برای ساخت یک صندوق سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری لازم است، و بنیانگذاران چگونه باید آن را مطرح کنند

آرلان همیلتون: آنچه برای ساخت یک صندوق سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری لازم است،
و بنیانگذاران چگونه باید آن را مطرح کنند

به‌عنوان یکی از اولین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر که اولویت‌بندی کارآفرینان رنگین پوست و بنیانگذاران LGBTQ+، مستقر در لس آنجلس Capital Backstage اختصاص داده شده است به حداقل رساندن اختلاف بودجه در فناوری از سال ۲۰۱۵٫ ایجاد صندوق از پایه – در ابتدا در حالی که بی خانمان بود – آرلان همیلتون اکنون بیش از ۲۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده و در ۲۰۰ شرکت نوپا سرمایه‌گذاری کرده است.

همیلتون با تنشیا کار سردبیر All Hats نشست تا درباره سفر تجاری خود در Inc. Founders House در طول هفته فناوری سیاه.

تصمیماتی که اخیراً برای رشد کسب و کار خود گرفته اید چیست؟
حدود دو ماه پیش، احساس کردم که برای رشد و پایداری، باید اکثریت تیم را که شریک نبودند، رها کنم. ما ۱۲ نفر داشتیم و ۹ نفر را رها کردیم.

و برای کسانی که نمی‌دانند سرمایه‌گذاری چگونه کار می‌کند، وقتی شما یک پیشنهاد را بالا می‌برید. صندوق، درصد کمی، ۱ تا ۲ درصد، از کل دارایی های تحت مدیریت خود را به صورت سالانه دریافت می کنید. می توانید آن را روی سربار خود خرج کنید. ما بیش از ۲۰ میلیون دلار از خاک جمع آوری کرده ایم، اما این یکباره نبود. بنابراین کافی نبود و هرگز برای پرداخت هزینه عملیات کافی نبود. هر سال، وقتی بزرگ شدیم، حدود یک سوم نیازهای عملیات را از حساب بانکی خود وارد می‌کردم.

بنابراین، من گفت، نه تنها اکنون سخت است، بلکه فقط سخت‌تر هم خواهد شد – می‌توانم به خودم و دیگران دروغ بگویم و بگویم اگر به مسیری که می‌رویم ادامه دهیم، خوب می‌شویم، یا می تواند سه ماه به مردم مهلت دهد. و ما می‌توانیم برای همه شغل جدیدی پیدا کنیم، کاری که ما انجام دادیم.

چند چیزهایی است که شما آرزو دارید. بنیانگذاران از گفتن یا انجام دادن خودداری می‌کنند؟
من فکر می‌کنم قطعاً بسیاری از بنیان‌گذاران نمی‌دانند چه چیزی را می‌خواهند و زمان مناسبی برای صحبت کردن با آن را نمی‌دانند. سرمایه گذار همچنین، آنها قبل از اینکه “شات خود را شلیک کنند” تحقیقات کافی انجام نمی دهند. لطفاً دیگر به سراغ من نروید و به من بگویید که شرکت بعدی YouTube، فیس بوک، اوبر، مک دونالد را دارید، زیرا این باعث می شود به نظر برسید که در واقعیت چیزی که شرکت شما واقعاً هست یا چیست، ریشه ندارید. این یک شرکت بزرگ است. می‌توانید به من بگویید که یکی از آن‌ها را دارید، اما نه همه آن‌ها. من می خواهم تو یک رویاپرداز باشی. من می خواهم با تو رویا ببینم. اگر خیلی عملی بودم به اینجا نمی رسیدم. اما شما باید آن را با حقایق، معیارها و تحقیقات ریشه‌یابی کنید.

برخی از باورهای غلط سرمایه‌گذاران چیست؟ در مورد وجوه تحت رهبری زنان سیاه پوست دارید؟از آنجایی که زنان سیاه پوست چنین مراقبی در زندگی هستند، متوجه شده ام که برخی از سرمایه گذاران نهادی فکر می کنند که ما صرفاً برای یک سازمان غیرانتفاعی اینجا آمده ایم، فقط برای خیر و صلاح قلبمان. اما ما را باید جدی گرفت. من خودم را یک سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز می‌دانم، و این هنوز یک تجارت انتفاعی است. ما در حال تلاش برای پس گرفتن مقداری پول هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی