عمومی

همانطور که آدام نویمان از WeWork 350 میلیون دلار جمع آوری می کند، زن بنیانگذاران فول می گویند

همانطور که آدام نویمان از WeWork 350 میلیون دلار جمع آوری می کند، زن
بنیانگذاران فول می گویند

موسس WeWork آدام نویمان، که افزایش سرمایه گذاری مخاطره آمیز و سقوط متعاقب آن در کتاب ها و فیلم، ۳۵۰ میلیون دلار برای یک شرکت جدید املاک و مستغلات، از شرکت سرمایه گذاری برجسته سیلیکون ولی، اندرسن هوروویتز، جمع آوری کرد. این معامله ای است که ابروهای زیادی را برانگیخته است. اما بنیانگذاران زن به طور خاص، در یک کلام، خشمگین هستند.

شرکت‌ها که تنها توسط زنان در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، تنها ۲٫۳ درصد از کل سرمایه سرمایه گذاری شده در استارت آپ های شرکت های VC را به خود اختصاص داد. علیرغم اینکه سال ها زنان در سیلیکون ولی علیه تعصبات مطابق با الگو صحبت می کردند و حتی صندوق های خود را با تمرکز بر زنان تأسیس می کردند، این درصد کاهش چندانی نداشته است. در همین حال، یکی دیگر از بنیانگذاران مرد سفید پوست – یکی با رپ واقعا بد – با ارزش میلیارد دلاری حتی قبل از راه اندازی شرکتش تاج گذاری می شود.

آماندا گوتز، موسس شرکت مکمل‌های CBD House of Wise، یکی از بسیاری از بنیان‌گذاران زنی است که در توییتر این حرف‌های مزخرف را مطرح کرده است.

آنها جنسیت گرایی ذاتی در این معاملات بزرگ را صدا می کنند. امی نلسون، بنیانگذار Riveter فضاهای کار مشترک:

اما آنها در این موقعیت نیز به طنز می‌افتند. سارا ماوسکوپف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بازار مراقبت از کودک وینی در سانفرانسیسکو، می نویسد:

یک استارتاپ-کارمند تبدیل شد. -سرمایه گذار، با این حال، تعجب نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی