عمومی

چگونه بازار کشاورزان را برای ارائه غذای محلی متحول کردم به میزهای آشپزخانه در همه جا

چگونه بازار کشاورزان را برای ارائه غذای محلی متحول کردم
به میزهای آشپزخانه در همه جا

یک بچه مزرعه دار نسل چهارم ایندیانا، نیک کارتر، ۳۹ ساله، در انتظار پیوستن به کسب و کار خانوادگی بزرگ شد. اما زمانی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ در دبیرستان بود، می دانست که این گزینه مناسبی نیست. بحران مزرعه در دهه قبل، غرب میانه را ویران کرده بود، و در حالی که کارترها از توقیف املاک طفره رفتند، سقوط قیمت گراز خانواده را از کشاورزی به عنوان یک شرکت تجاری خارج کرد. در عوض، نیک به کالج رفت. بیست سال بعد، در سال ۲۰۱۷، او بازار واگن را در ایندیاناپولیس تأسیس کرد تا با فروش مستقیم به مزارع کوچک، به بقای خود کمک کند. مصرف کنندگان محلی آنلاین اکنون گرازهای کارترها بازگشته اند و مزرعه خانوادگی دوباره به کار خود بازگشته است – بدون اتکا به قراردادی از اسمیتفیلد فودز. در طول مسیر، نیک ممکن است یک شکست بحرانی در زنجیره تامین مواد غذایی را برطرف کرده باشد. — همانطور که به علی دونالدسون گفته شد

مزارع کوچک خانوادگی به دلایلی در حال نابودی هستند. یکی از بزرگترین آنها این است که آنها در مقیاسی نیستند که به شما اجازه دهد با کشت سویا و ذرت درآمد کسب کنید. یادم می آید که در دفتر مشاور راهنمایی دبیرستانم در شهری خواب آلود در وسط ایندیانا نشسته بودم و پیام این بود: از این جهنم برو بیرون. این روشی وحشتناک برای نگاه کردن به جهان است.

ما یک بازار آنلاین کشاورزان هستیم که غذاهای محلی را به درب ورودی مشتریانمان تحویل می دهد. انتخاب ما بسیار زیاد است – از لبنیات، تخم مرغ، گوشت و محصولات فصلی گرفته تا سس ها، چاشنی ها و شمع های موم زنبور عسل. بیش از ۱۸۰۰ کشاورز و تولید کننده مواد غذایی به آن ملحق شده اند. در کوچکترین بازارهایمان ۲۰ تا ۳۰ کشاورز داریم. در بازارهای پرچمدار ما، حدود ۲۰۰ است.

مشکل بزرگی که ما می‌خواستیم حل کنیم این بود که دسترسی به بازار. افرادی که می خواهند گوشت گاو و گوشت خوک پرورش یافته در مرتع مزرعه من را بخرند چه کسانی هستند؟ چگونه آن را به آن افراد برسانیم؟ این همان چیزی است که افزایش یک زنجیره تامین غذای محلی را دشوار می کند. ما هم فناوری تجارت الکترونیک و هم سیستم های تدارکات را ایجاد کردیم.

زمانی که این شرکت را راه اندازی کردم، به یاد دارم که گفتم، “من می توانم به شما نمی گویم چرا و چگونه، اما زنجیره تامین مواد غذایی ما از بین می رود. وقتی این اتفاق بیفتد، ما آماده خواهیم بود.”

ما مثل امواج روی آبگیر رشد کردیم. ما در ۱۸ ماه از شش شهر به ۳۲ شهر رسیدیم. در عرض یک سال، از شش نفری که دور یک میز کارت کوچک در دفتر من نشسته بودند، به ۵۷ و شش لایه سلسله مراتب سازمانی رسیدیم. از نظر فرهنگی، این سخت است.

مراکز تکمیل ما از سیستم قفسه بندی پالت استفاده می کنند. حدود دو هفته پس از قرنطینه، ما هر قطعه قفسه‌ای موجود در شرق می‌سی‌سی‌پی را خریده بودیم. ما تمام بسته های یخ مورد نیاز خود را داشتیم، اما نتوانستیم آنها را منجمد کنیم، بنابراین با رستوران ها تماس می گرفتیم و می پرسیدیم: “آیا فریزر شما هنوز به برق وصل است؟” ما رستوران‌های زیادی داشتیم که به بازار واگن ملحق شدند زیرا نمی‌توانستند غذا بخورند. یکی از کارهایی که آنها می‌توانستند انجام دهند این بود که از آشپزخانه‌هایشان برای درست کردن وعده‌های غذایی – لازانیا، ماک و پنیر، سوپ – استفاده کنند، آنها را فریز کنند، آنها را در مارکت واگن فهرست کنند و آنها را بخشی از بودجه خواربارفروشی دیگران کنند.

<. div class="standardText" readability="35">

می دانستیم که فرصت بزرگی داریم، اما برای افزایش مقیاس به سرمایه نیاز داشتیم. شرکتی در شیکاگو به نام Hyde Park Venture Partners روی ما شرط بندی کرده و در نوامبر ۲۰۲۰ سرمایه گذاری کرده است. تا به امروز، ما ۱۱ میلیون دلار جمع آوری کرده ایم.

ما هیچ هزینه ای از تولیدکنندگان دریافت نمی کنیم و حدود ۲۵ درصد از درآمد را دریافت می کنیم. آنها قیمت های خود را تعیین می کنند و از هر دلار ۷۵ سنت دریافت می کنند. اگر به طور عمده به یک فروشگاه مواد غذایی یا یک رستوران می فروختید، تقریباً ۵۰ ¢ دلار هستید. تولیدکنندگان ما نیز در تحقق این امر نقش دارند – به این ترتیب ما می‌توانیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم. از هر کشاورز ۱۵ تا ۲۰ دقیقه وقت می گیریم. دستورالعمل‌های خاصی به آنها داده می‌شود که اقلامی را که فروخته‌اند باید در کجای مرکز تکمیل ما قرار دهند، بنابراین سفارش‌ها برای ما جمع‌آوری می‌شوند و در زمان ما صرفه‌جویی می‌کنند. در یک پنجره دو ساعته، ده‌ها هزار مورد داریم که در سفارش‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

ما به آن باز نمی‌گردیم. جایی که قبل از همه گیری بودیم مردم راحتی تجارت الکترونیک را دوست دارند. این عادت همچنان ادامه دارد.

بیشتر کاوش کنید Inc. 5000 شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه بازار کشاورزان را برای ارائه غذای محلی متحول کردم
به میزهای آشپزخانه در همه جامستطیلحتما بخوانید : چگونه افراد را از راه درست اخراج کنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی