عمومی

چرا مخفیانه کدهای لباس را دوست دارید؟

چرا مخفیانه کدهای لباس را دوست دارید؟

وقتی کارمندان شروع به بحث و جدل با یکدیگر در مورد لباس اداری مناسب می کنند، می تواند به اتهام آزار و اذیت و احساسات بد منفجر شود. پستی در Reddit بگیرید که در آن زنی که تاپ با «بندهای نازک» پوشیده بود، مردی را به او رساند و به او گفت که بپوشد – اما او پابرهنه است. او پاسخ می دهد که اگر در دفتر شروع به پوشیدن کفش کند، شانه هایش را می پوشاند . کاربر Reddit Longjumping_Draw_864 می نویسد: “اگر مجبور باشم در محل کار انگشتان مودار او را تماشا کنم، او می تواند با دیدن شانه های من مقابله کند.”

آیا موافقید که در حین سرگردانی در محل کار، همه باید کفش به پا داشته باشند؟ در هواپیما چطور؟

یک مهماندار ناشناس پرواز دلتا به نیویورک تایمز گفت که مسافرانی که بدون کفش سوار می شوند. بهتر است بدون کفش راه بروید تا تجربه نویسنده در یافتن پای یک زن در کنار گوش او در پرواز به پاریس.

اگر این بحث به اندازه کافی شما را آزار می دهد، وقت آن است که چیزی را بپذیرید: تو پنهانی لباس پوشیدن را دوست داری.

کد لباس چیست؟

یک کد لباس خوب نوشته شده در واقع یک هدیه است این به همه درک روشنی از آنچه باید انتظار داشته باشد می دهد. دانستن انتظارات باید باعث شود همه احساس راحتی کنند.

در مورد شانه‌های برهنه و انگشتان پا، این گفتگو نیازی نداشت. یک کد لباس کاملاً نوشته شده که مشخص می‌کند آیا کارمندان باید شانه‌های خود را بپوشانند یا کفش بپوشند، درگیری را متوقف می‌کند.

کدهای لباس باعث می‌شود مردم احساس راحتی می کنند – آنها می دانند که باید چه انتظاری داشته باشند. به این فکر کنید که وقتی نامزدهای شغلی قبل از ورود به مصاحبه کد لباس شرکت را به آنها می گویید چقدر راحت می شوند. کدهای لباس فقط مربوط به کفش و شانه نیست. آنها در مورد این هستند که اطمینان حاصل کنند همه در یک صفحه هستند.

کدهای لباس ذاتاً جنسیت گرا نیستند.

“کدهای لباس پایه ای برای تمام احساسات دختران است لین میکل براون در بازاندیشی مدارس می نویسد: عینیت یافته، جنسی، ناشنیده، به عنوان شهروندان درجه دوم توسط بزرگسالان دارای اقتدار رفتار می شود. کد لباس می تواند این گونه باشد، اما لزومی ندارد.

ممکن است شبیه کدهای لباس باشد. زنان را بیشتر از مردان تحت تأثیر قرار می دهد، اما این به این دلیل است که زنان نسبت به مردان لباس های متفاوتی انتخاب می کنند. زمانی که در محیط اداری کار می کردم، هرگز مردی را ندیدم که تاپ تاپ داشته باشد، اما بسیاری از زنان ترجیح می دهند با پوشیدن آنها، قوانین لباس را زیر پا بگذارند. هنگام کار در یک محیط انبار، همه در تابستان شلوارک می پوشیدند، اما تنها شورت فوق العاده کوتاه یک زن بود.

It می تواند احساس کند که زنان در حال گرفتن انتهای کوتاه هستند، اما اگر کد لباس به طور یکسان برای همه اعمال شود، جنسیت گرایی نیست.

اگر خط مشی شما این است که همه باید شانه های خود را بپوشانند، پس همه این کار را انجام می دهند. اگر خط مشی شما این است که تاپ تاپ قابل قبول است، وقتی کارمندی آن را می پوشد شکایت نکنید. سیاستی مبنی بر منع لباس های خیلی تنگ نداشته باشید و سپس آن را فقط در مورد زنان دارای اضافه وزن اجرا کنید.

خط مشی منع لباس زیر که محدودیت ها را نشان می دهد اشتباه است. بند سوتین و شلوار جین افتاده که Fruit of the Looms را به نمایش می گذارد. فقط آن را به همان اندازه اجرا کنید.

به یاد داشته باشید، هدف این است که همه راحت باشند زیرا می دانند چگونه برای مراسم لباس مناسب بپوشند.

نحوه لباس پوشیدن شما پیامی را ارسال می کند.

حتی بلندترین مخالفان کد لباس نیز احتمالاً این پیام را ندارند. با لباس عروس در عروسی حاضر شوید – مگر اینکه آنها در واقع عروس باشند. خانم منرز اشاره می کند:

چرا حتی گران قیمت ترین وکلای خود را به گونه ای تفسیر می کنند که گرانقیمت ترین وکلای خود را به عنوان قاضی برای افراد مشهور تفسیر می کنند؟ ، و هیئت منصفه احساس می کنند که فردی که از قوانین لباس سرپیچی می کند نیز ممکن است قادر به سرپیچی از قانون باشد.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید کد لباسی را انتخاب کنید که نشان دهنده آنچه برای کسب و کار شما می خواهید باشد. ممکن است فوق العاده معمولی باشد، یا می تواند کت و شلوار کامل باشد. زمانی که با مشتریان و لباس های تجاری ملاقات نمی کنید، ممکن است عادی باشد. خوب است.

اما هر چیزی که انتخاب کنید پیامی ارسال می کند. کد لباس نهایی، البته، لباس فرم است. یونیفرم ها به مردم کمک می کند تا کارکنان را در فضاهای عمومی شناسایی کنند. همچنین می‌تواند استرس کارمندانی را که نیازی به داشتن یک لباس تجاری مناسب ندارند، کاهش دهد: آنها پیراهن چوگان مارک شرکت را می‌پوشند و همه چیز خوب است.

لباس بپوشید. کدها کار را آسان‌تر می‌کنند.

آسانترین زمان برای ایجاد کد لباس قبل از داشتن کارمند است. ممکن است تصور کنید که همه لباس‌های مناسب می‌پوشند، اما اولین باری که شخصی با لباس حمام ظاهر می‌شود، ممکن است ناخوشایند باشد. املای آن از قبل یک محبت است. برای شما، مشتریان و کارمندانتان.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی