عمومی

مالکوم گلدول می گوید کار از راه دور برای کارمندان مضر است – و بسیاری از مردم به شدت از او عصبانی هستند

مالکوم گلدول می گوید کار از راه دور برای کارمندان مضر است – و
بسیاری از مردم به شدت از او عصبانی هستند

مالکوم گلدول هفته گذشته اعلام کرد که کار از راه دور بد است – برای جامعه، برای شرکت ها و برای افرادی که این کار را انجام می دهند. او در یک مصاحبه برای پادکست Diary of توضیح داد: “به نفع شما نیست که در خانه کار کنید.” یک مدیر عامل. “من می دانم که آمدن به دفتر کار سختی است. اما اگر فقط با لباس خواب در اتاق خواب خود نشسته اید، آیا این همان زندگی کاری است که می خواهید داشته باشید؟”

افرادی که از خانه کار می‌کنند، احساس نمی‌کنند با شرکت‌هایشان مرتبط هستند یا بخشی از یک تیم هستند. “اگر ما احساس نمی کنیم که بخشی از چیزی مهم هستیم، چه فایده ای دارد؟ اگر این فقط یک چک حقوق است، پس زندگی خود را به چه چیزی کاهش داده اید؟”

پاسخ منفی به نظرات گلدول سریع و قوی بود و از جهات مختلف می آمد. وقتی در نظر بگیرید که ۷۷ درصد از کارمندان می گویند که می خواهند از خانه کار کنند، تعجب آور نیست. . در واقع منتقدان یک نکته دارند. مالکوم گلدول نویسنده و متفکری درخشان و شگفت‌انگیز است، اما آنچه او درباره کار از راه دور می‌گوید بسیار اشتباه است.

۱٫ این باعث می‌شود گلدول به‌شدت ریاکارانه به نظر برسد.

“هشتناک” کلمه‌ای نیست که من اغلب استفاده می‌کنم، به‌ویژه در عنوانی مانند آن نیست. در بالا، اما من نمی‌دانم چگونه آن را بیان کنم، وقتی گلادول پیوسته از این ایده که خود او ممکن است مجبور شود در یک دفتر کار کند. او بارها گفته و نوشته است – که بیشتر کارهایش را خودش انجام می دهد یا در آپارتمانش یا در فهرست چرخشی از کافه ها. در واقع، زمانی که او Blink را منتشر کرد، کارکنان رستوران ساووی سوهو را که اکنون منقرض شده است، در قدردانی ها گنجاند. او توضیح داد: «من بخش بزرگی از کتابم را آنجا نوشتم. او یکی از کارکنان The New Yorker است، اما طبق یک ۲۰۰۸ New York Magazine، او به ندرت به آنجا می رود به دلیل بیزاری از Midtown. در عوض، ویراستاران او “او را با پیک‌هایی قرار می‌دهند تا مطالب راستی‌آزمایی‌اش را تحویل بگیرند،” به او اجازه می‌دهند تا در مرکز شهر راحت بماند.

۲٫ از امتیاز می‌چکد.

نظر او را در نظر بگیرید، “می‌دانم آمدن به دفتر کار سختی است.” این منعکس کننده یک دیدگاه واقعاً Gladwell محور از جهان است. شاید برای او چیزی جز یک دردسر نباشد – اگر تا به حال این کار را انجام دهد – سوار لکسوس خود و رانندگی به میدتاون یا سوار شدن به تاکسی، مترو، اتوبوس یا لیموزین شود. بسته به اینکه او کدام را انتخاب کند، ممکن است نیم ساعت یا بیشتر از زمان او طول بکشد.

اما اگر فرزند کوچکی در خانه داشته باشد چه؟ (گلادول بدون فرزند است، بنابراین ظاهراً دلیلی برای فکر کردن به این سناریو نداشت.) چه می‌شد. دو یا سه ساعت در هر راه طول کشید، ساعاتی که می‌توانستند کارکردن بیشتری صرف کنند؟ برای بسیاری از مردم، آمدن به دفتر بسیار بیشتر از یک دردسر است، چه گلدول متوجه شود یا نه.

۳٫ گلدول دیدگاه ساده‌ای نسبت به کار از راه دور دارد.

به‌عنوان یک نویسنده و روزنامه‌نگار ماهر، فکر می‌کنید گلدول تسلط خوبی خواهد داشت. از ظرافت و ظرافت، اما چنین توانایی برای دیدن نواحی خاکستری بین افراطی ها در نظرات او کاملاً وجود نداشت.

به عنوان مثال، چیزی است که او آن را “حقیقت روانشناختی اصلی” برای کارکنان می نامد. “ما می خواهیم شما احساس تعلق داشته باشید و احساس نیاز کنید و می خواهیم به تیم ما بپیوندید و اگر اینجا نیستید انجام این کار واقعاً سخت است.”

البته، اگر کارمندی به صورت تمام وقت از راه دور کار می کند، ممکن است سخت تر باشد که کارمندی احساس کند عضوی از یک تیم است. اما مطمئناً غیرممکن نیست، همانطور که بسیاری از کارمندان از راه دور، نه به ذکر شرکت های کاملاً از راه دور، می توانند تأیید کنند. و حضور فیزیکی در یک دفتر به طور خودکار تعامل ایجاد نمی کند. بسیاری از کارمندان در محل کار خود را رها کرده‌اند و اصلاً احساس نمی‌کنند بخشی از چیزی هستند.

۴٫ گلدول داده‌ها را در نظر نگرفته است.

اگر می‌داشت، شاید می‌دانست که نظرسنجی اخیر توسط Clockwise نشان می‌دهد که کارمندانی که بیشتر احساس می کنند درگیر شغل خود هستند، کسانی نیستند که پنج روز در هفته در دفتر کار کنید. آن‌ها کسانی هستند که یک یا دو روز در هفته می‌آیند و بقیه وقت خود را در خانه صرف کار می‌کنند. این بدان معناست که ترکیبی از کار در دفتر و بیشتر کار در خانه احتمالاً بهترین موقعیت برای ایجاد احساس در کارمندان است که بخشی از یک تیم هستند. اما به نظر می‌رسد گلدول حتی آن گزینه را در نظر نمی‌گیرد.

در طول مصاحبه، به نظر می‌رسد که او نتیجه‌گیری خود را از نمونه‌ای گرفته است. از یکی — شرکت کتاب های صوتی و پادکست پوشکین. او گفت که در پوشکین، کارمندانی که کمتر به دفتر می آمدند و آنهایی که از راه دور از سایر مکان های جغرافیایی استخدام می شدند، بیشترین احتمال را داشتند که این دفتر را ترک کنند. این او را به این نتیجه رساند که یک کارمند دورکار باید با یک عضو غیرتیم برابری کند.

او هیچ‌یک از موارد دیگر را توضیح نداد. عواملی که ممکن است بر ترک افراد تأثیر بگذارد، از بیزاری خودش از کار از راه دور – برای افرادی غیر از خودش – یا تصور خودش مبنی بر اینکه اگر در محل نیستید واقعاً عضو تیم نیستید. آخرین مورد می‌توانست به یک پیش‌گویی خودپرداخت تبدیل شود، احتمال دیگری که ظاهرا گلدول آن را در نظر نگرفته است.

حقیقت این است که که، بله، ممکن است سخت‌تر باشد که یک کارمند تمام وقت از راه دور احساس کند که بخشی از تیم شماست تا یک کارمند تمام وقت در محل. اما راه حل این نیست که مردم را مجبور کنیم کار از راه دور را کنار بگذارند. این یافتن راه هایی برای گرد هم آوردن همه است تا احساس کنند بخشی از گروهی هستند که برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند. این چیزی است که به نظر می رسد گلادول حتی تلاشی برای انجام آن نکرده است. اگر می‌خواهید رهبر و رئیس خوبی باشید، اشتباه مشابهی را مرتکب نشوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی