عمومی

چرا کسب و کارهای کوچک از تورم سود می برند؟ قانون کاهش

چرا کسب و کارهای کوچک از تورم سود می برند؟
قانون کاهش

تولیدکنندگان انرژی پاک و شرکت‌های بازسازی خانه‌های سبز در صورت تبدیل شدن به قانون، از قانون کاهش تورم که هفته گذشته در سنا تصویب شد، دستاوردهای بزرگی خواهند داشت.

در قسمت تولید عمده فروشی، یک تخمین فرض می‌کند تا سال ۲۰۳۰ شاهد بیش از دو برابر شدن تولید “انرژی پاک” در مقیاس کاربردی خواهیم بود، و به طور خاص بیش از سه برابر باد، خورشید و ذخیره سازی. اعتبار مالیاتی به مصرف‌کنندگان برای بازسازی سبز از اعتبار ۵۰۰ دلاری یک‌باره به اعتبار سالانه ۱۲۰۰ دلاری جهش می‌کند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد چندین ارتقا را در طول چندین سال انجام دهند و در هر نوبت اعتبار مالیاتی دریافت کنند. این اعتبارات به خرید این کالاها و خدمات یارانه می دهد و باید فروش بیشتری را برای شرکت هایی که آنها را ارائه می دهند، افزایش دهد. و به لطف مولفه سالانه، باید فروش را برای سال‌های آینده افزایش دهد.

“مالیات‌دهندگان می‌توانند به‌روزرسانی‌های کارآمد انرژی را در نظر بگیرند. وینسنت بارنز، معاون ارشد سیاست و تحقیق در اتحاد غیرانتفاعی صرفه جویی در انرژی در واشنگتن دی سی، به وال استریت ژورنالگفت >.

در مجموع، این اعتبارات مالیاتی بالغ بر ۱۴٫۵ میلیارد دلار برای آن کار است. این علاوه بر “تخفیف انرژی خانگی” است که هزینه پروژه های نصب مصرف کننده خاص مانند پمپ های حرارتی را کاهش می دهد. و اعتبار مالیاتی برای نصب بادی و خورشیدی وقتی در برخی مناطق کم درآمد یا در سرزمین‌های بومی آمریکا ساخته می‌شود، ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

در تمام این برنامه‌ها، یک نوآوری کلیدی در قانون کاهش تورم، اعتبارات قابل انتقال برای خرید مصرف کننده است: به جای اینکه مصرف کنندگان تمام قیمت را از قبل پرداخت کنند و سپس در هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود، اعتبار را مطالبه کنند، اکنون می توانند مبلغ را انتقال دهند. اعتبار به شرکت دیگری – مانند یک تولید کننده یا نصب کننده، یا یک شرکت تامین مالی که با آنها کار می کند – ایجاد یک تخفیف فوری که احتمالاً فروش را افزایش می دهد. با این حال، این انتقال تنها یک بار می تواند انجام شود، به این معنی که شرکتی که اعتبارات زیادی از مشتریان خود خریداری می کند، ممکن است با وام های زیادی و پول نقد کم به پایان برسد. بنابراین شرکت‌هایی که با پیش‌پرداخت در حین نقل و انتقال می‌فروشند، باید مطمئن شوند که تسهیلات اعتباری، روابط وام‌دهندگان و عملیات جریان نقدی مناسب را ایجاد کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی