عمومی

اکنون برای بهترین جوایز کسب و کار شرکت اقدام کنید

اکنون برای بهترین جوایز کسب و کار شرکت اقدام کنید

Inc. جوایز بهترین ها در کسب و کار برای سومین سال حتی گسترده تر بازگشته اند. بار دیگر، ما به دنبال تجلیل از شرکت‌هایی با هر اندازه و صنایعی هستیم که امسال تأثیر فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های خود و جامعه داشته‌اند. ما به دنبال کسب و کارهایی هستیم که هوشمند، استراتژیک و پیشرو در صنایع خود باشند. اما بیشتر از آن، ما می‌خواهیم شرکت‌هایی را پیدا کنیم که قلب دارند – و آن را به مردم و جوامع اطراف خود سرازیر می‌کنند.

برای فهرست سال ۲۰۲۲، شرکت حتی برندگان بهترین های کسب و کار را در زمینه ای از ۵۸ دسته جشن خواهد گرفت. و هر کسب‌وکاری که به‌طور خودکار وارد می‌شود، برای جایزه معتبر شرکت سال شرکت در نظر گرفته می‌شود.

از برندگان تجلیل خواهد شد. در شماره زمستان ۲۰۲۲ و به صورت آنلاین در Inc.com. علاوه بر انتخاب برگزیدگان در بیش از ۴۰ صنعت، ما همچنین به دنبال برندگان بر اساس اندازه شرکت، مرحله، درآمد، و منطقه خواهیم بود، و همچنین به یک برنده کلی تعالی عمومی اعطا خواهیم کرد. و حتماً برخی از دسته‌های جدید ما را در سال جاری بررسی کنید، که شامل تجارت الکترونیک، رویدادها و تجربی، مشاوره مدیریت، نرم افزار به عنوان یک سرویس، پایداری، و موارد دیگر.

برگزیدگان سال گذشته شامل استارتاپی با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی توسط تهیه گوشت از هوای رقیق؛ شرکتی که توسط یک بانکدار سابق تأسیس شده است که به کمک می کند تا مقرون به صرفه بسازید مسکن برای معلمان مدارس دولتی، یک غذا -پلتفرم سفارش که به رستوران‌ها راه حیاتی حیاتی در طول همه‌گیری داده است و شرکتی با برنامه‌ای بلندپروازانه برای اصلاح سیستم مراقبت‌های بهداشتی توسط ساخت داروهای مقرون به صرفه و ژنریک در اینجا در ایالات متحده. لیست بهترین‌های کسب‌وکار از سال ۲۰۲۱ را بررسی کنید تا درک بهتری از آنچه به دنبال آن هستیم داشته باشید. . لطفاً توجه داشته باشید: فقط شرکت‌های مستقل (غیرفرعی) مستقر در ایالات متحده واجد شرایط درخواست هستند.

Inc. تیم ویراستاران درخواست شما را بر اساس نوع تأثیر مثبت شرکت شما بر صنعت خود و همچنین راه‌های خاصی که به جامعه، محیط زیست یا جامعه در کل کمک کرده است، قضاوت خواهند کرد. می‌توانید نمونه‌ای از سوالات برنامه را از اینجا بارگیری کنید.

آماده ای به ما بگویید که چرا بهترین از بهترین ها هستید؟ شما تا ۱۹ آگوست فرصت دارید تا برای مهلت تعیین نرخ اولیه واجد شرایط شوید. امروز درخواست خود را ارسال کنید.

بهترین های شرکت های تجاری را بیشتر کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - اکنون برای بهترین جوایز کسب و کار شرکت اقدام کنیدمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی