عمومی

ابتدا بیانیه مطبوعاتی را بنویسید

ابتدا بیانیه مطبوعاتی را بنویسید

آیا تا به حال چیزی را که می‌خواستید تصور کرده‌اید که بعد به واقعیت تبدیل شود؟

به عنوان مربی برای بنیانگذاران و کارآفرینان در سراسر صنایع خلاق، به قدرت تجسم خلاق. به هر حال، هر سریال نتفلیکس که شما را سرگرم می کند، هر اثر هنری بزرگی که شما را الهام می بخشد، و هر کتابی که با شما در سطح انسانی ارتباط برقرار می کند، با توانایی یک تهیه کننده، هنرمند یا نویسنده برای سکونت کامل در واقعیتی که هنوز وجود نداشت، شروع شد. .

برای هنرمندان، یکی از راه‌های ساده برای به وجود آوردن یک خلاقیت جدید و آزمایش دوام آن، طرح یا طرح کلی است. برای کارآفرینانی که به دنبال ارائه یک محصول، ویژگی، خدمات یا ایده تجاری جدید هستند، یک بیانیه مطبوعاتی می تواند به همان خوبی کار کند.

گاوین هی، کارآفرین سریالی، بنیانگذار Content Kings، که اولین کسب و کار خود را به قیمت ۱۵ میلیون دلار فروخت، یک بیانیه مطبوعاتی کامل برای هر معامله ای که او به دنبال ضربه زدن به آن است. او می‌گوید: «این تجسم خلاقانه به من کمک می‌کند تا اهداف دور را در کانون توجه قرار دهم. “نوشتن نسخه نه تنها نیازهای آینده یک رابطه نوپا را مشخص می کند، بلکه باعث می شود معامله روی میز در همان مرحله بسیار واقعی تر به نظر برسد.”

این فرآیند نوآوری که “عقب کار کردن” نامیده می شود، شامل نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی قبل از شروع به توسعه هر چیزی است که می خواهید راه اندازی کنید. آمازون معروف از این روش “عقب کار” استفاده می کند، که با تصور تیم آماده برای ارسال محصول شروع می شود. اولین قدم آنها تهیه پیش‌نویس یک بیانیه مطبوعاتی است که در آن در دسترس بودن محصول را اعلام می‌کند. مخاطبان این بیانیه مطبوعاتی مشتریان محصول هستند.

با این تکنیک، تیم های محصول بر روی کار معکوس تمرکز می کنند تا بنویسند داستان موفقیت محصولشان قبل از شروع کار روی آن. فکر پشت این فرآیند توسعه این است که اگر تیم‌ها نتوانند داستان قانع‌کننده‌ای درباره محصول بگویند، احتمالاً برای عموم مردم آنقدر پیچیده است.

“عنوان مهمی که می خواهید بفرستید چیست؟ چه کسانی آن را ارائه می دهند؟ چگونه آن را محقق خواهید کرد؟ چرا تصمیم به انجام آن گرفتید؟ اینها همه سؤالاتی هستند که سام بارکرافت، مؤسس استودیوی بارکرافت، می‌خواست در بسیاری از بیانیه‌های مطبوعاتی “تخیلی” که برای کسب و کار خود نوشت و اخیراً به قیمت ۳۰٫۱ میلیون دلار به Future PLC فروخت، پاسخ دهد.

“نام محصول چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ می‌توانید آن را به زبان ساده توضیح دهید؟ محدوده پروژه چیست و چگونه کار می‌کند؟ کار جدید شما چیست؟ محصول یا خدمات به کاربران کمک می‌کند بهتر، سریع‌تر یا کارآمدتر انجام دهند؟ چگونه آنها را موفق‌تر می‌کند؟» از بارکرافت می پرسد.

Simone Pennant بنیانگذار مجموعه تلویزیونی است که در سال ۲۰۲۰ برنامه توسعه رهبری را برای حمایت از ۱۰۰ رهبر آینده راه اندازی کرد. در رسانه‌هایی با پیشینه‌های قومی سیاه‌پوست، آسیایی یا اقلیت‌ها. او دریافته است که نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی برای هر پروژه جاه‌طلبانه جدید به تمرکز ذهنش بر روی آنچه می‌خواهد پروژه دقیقاً به آن دست یابد، متمرکز می‌کند و اغلب، به شکلی جادویی، ایده‌های جدیدی را به وجود می‌آورد.

Pennant پیشنهاد می‌کند همیشه حداقل یک نقل قول از شخصی که در موفقیت پروژه دخیل است را درج کنید که بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه این پروژه تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و چرا آنها تصمیم گرفتند درگیر شوند.

“من همچنین سعی می‌کنم چالش‌هایی را که برای دستیابی به نوع موفقیتی که برای هر پروژه جدید تصور می‌کنیم پیش‌بینی کنم.” “چه چیزی می تواند مانع شود؟ چگونه با ذینفعان مختلف همکاری خواهیم کرد؟ من همیشه در بیانیه مطبوعاتی خیالی خود به موانعی که بر آنها غلبه کرده ایم اشاره می کنم.”

این مهم است که پیش نویس های اولیه خود را به تیم ببرید و بازخورد دریافت کنید. این کار را تکرار کنید تا به یک بیانیه مطبوعاتی برسید که قانع کننده است و برای ذینفعان و کاربران نهایی قابل درک است.

یکی از مشتریان من که یک گرافیست با استعداد است، با ارسال یک بیانیه مطبوعاتی خیالی برای من غافلگیر کرد. به سطح بعدی. او یک ماکت از داستان در یک مجله تجاری ساخته بود. آنقدر واقعی به نظر می رسید که من فریب خوردم و فکر می کردم ساخت مشترک جاه طلبانه او سفارش داده شده است. در قلب تجسم خلاقانه درگیر در نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی خیالی، ایجاد داستانی است که کاملاً به آن اعتقاد دارید.

اسکن کردن. فعالیت مغز ما می‌توانیم ببینیم که افکار همان دستورالعمل‌های ذهنی اعمال را تولید می‌کنند. تصویرسازی ذهنی بر بسیاری از فرآیندهای شناختی از کنترل حرکتی، توجه، ادراک و برنامه ریزی تا حافظه تأثیر می گذارد. و مشخص شده است که تمرین‌های ذهنی می‌توانند انگیزه را افزایش دهند، اعتماد به نفس را افزایش دهند و عملکرد حرکتی، عملکرد شناختی و عزت نفس را بهبود بخشند. بیانیه مطبوعاتی خیالی که در شروع پروژه می نویسید نه تنها ایده را آزمایش می کند، بلکه ممکن است به تحقق آن کمک کند. پیش نویس خود را ذخیره کنید. می‌توانید در آینده‌ای نه چندان دور آن را به صورت واقعی ارسال کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی