عمومی

برندها در حال حاضر میلیون ها نفر در متاورس به دست می آورند. اینجاست آنچه صاحبان مشاغل باید بدانند.

برندها در حال حاضر میلیون ها نفر در متاورس به دست می آورند. اینجاست
آنچه صاحبان مشاغل باید بدانند.

اگر هنوز در مورد متاوره شک دارید، مطمئناً تنها نیستید. بر اساس نظرسنجی اخیر، ۵۵ درصد از بزرگسالان سالانه درآمدهای بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار گفته اند که به این مفهوم علاقه مند یا هیجان زده نیستند، در حالی که ۳۷ درصد گفته اند که در درجه اول نگران آن هستند. فقط ۶ درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که در مورد متاورژن هیجان زده هستند.

این اعداد ممکن است دلگرم کننده به نظر نرسند، اما مهم است که به یاد داشته باشید که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های متاورس موجود در حال حاضر، Roblox، به طور میانگین بیش از ۵۴ میلیون کاربر روزانه دارد که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها Gen-Z یا جوان‌تر هستند. این کاربران در مجموع بیش از ۱ میلیارد دلار را برای اقلام دیجیتالی مانند لباس‌ها یا لوازم جانبی طراحی‌شده برای پوشیدن آواتارهای بازیکن هزینه کرده‌اند.

کودکان و جوانان امروزه سواد فوق العاده ای در رسانه های اجتماعی و فناوری دارند و علاقه خود را به فراجهان آشکار کرده اند. وینی برک، مدیر ارشد مشارکت های جهانی در Roblox می گوید. در «حالت خالق» این پلتفرم، بازیکنان می‌توانند از «بلوک‌های» دیجیتالی شبیه لگو برای ساختن جهان‌های مجازی از ابتدا استفاده کنند و سپس آن دنیاها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند یا با دوستان خود به محیط‌های دیگر بپرند. بیش از ۳۰ میلیون از این دنیای مجازی تا کنون ایجاد شده است.

علاوه بر خلق دنیاها، جوانان علاقه زیادی به شخصی سازی ظاهر مجازی خود نیز نشان می دهند. به گفته نها سینگ، مدیر عامل Obsess، یک شرکت نیویورک که به ساخت و طراحی مجازی می پردازد، حدود ۲۰ درصد از کاربران Roblox حداقل یک اکسسوری یا مد در آواتار خود را به طور روزانه تغییر می دهند. دنیاها در متاورژن. سینگ افزود که نظرسنجی اخیر Obsess نشان داد که تقریباً سه چهارم Gen-Zers یک آیتم دیجیتالی برای آواتار خود در یک بازی ویدیویی خریداری کرده‌اند.

در دسامبر ۲۰۲۱، برند پوشاک Forever 21 Shop City، یک زمین بازی مجازی در Roblox که در آن کاربران می توانند با راه اندازی نمایشگرها، ایجاد کیوسک ها و انتخاب طرح ها، لباس های مجازی بخرند و فروشگاه های خود را انتخاب کنند. برای مشخص کردن. وینی پارک، مدیر عامل Forever 21 می‌گوید که کلید جذب مشتریان جوان‌تر، ایجاد حضور در فضاهایی است که قبلاً در آن زندگی می‌کنند و سپس ابزارهایی برای ابراز وجود در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

«ما واقعاً سعی می‌کنیم بر روی صمیمیت‌تر شدن با مخاطبان هدف Gen-Z یا افراد ۹ تا ۲۲ ساله تمرکز کنیم. “من فکر می کنم بسیار مهم است که نام تجاری در جایی که جمعیت شناسی در Roblox وجود دارد وجود داشته باشد.”

در حالی که پارک می گوید که هدف اصلی آزمایش متاورس این شرکت، ایجاد حضور برای برند در فضاهایی بود که قبلاً توسط Gen-Z ساکن شده بود، همچنین به افزایش فروش کمک کرد: در تجربه Shop City، Forever 21 یک کلاه حبوبات سیاه مجازی ایجاد کرد که بسیار محبوب شد. این شرکت تصمیم گرفت آن را به صورت فیزیکی تولید و در فروشگاه های خود به فروش برساند. به گفته پارک، این اقلام مجازی با بیش از ۱٫۵ میلیون کلاه فروخته شده، یکی از پرفروش‌ترین اقلام شرکت در تمام دوران‌ها، دیجیتال یا فیزیکی است.

یک دلیل دیگر برای اینکه خودتان متاورس را امتحان کنید: Gen-Z برای اصالت بسیار ارزش قائل است. اگر جوانان احساس کنند که تنها هدف از تجربه متاورس شما این است که چیزهایی را به آنها بفروشید، ممکن است به برند خود آسیب بزنید. پارک می گوید که برندها باید از متاورس در درجه اول به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری به برند استفاده کنند که به نوبه خود می تواند منجر به فروش شود.

اما برندها چگونه می توانند کاربرانی را که قبلاً به برند وفادار نیستند به تجربیات مجازی خود هدایت کنند؟ برک می‌گوید که Roblox روی پیاده‌سازی نتایج جستجوی حمایت‌شده و یک سیستم توصیه‌ای کار می‌کند که به برندها اجازه می‌دهد تا به طور مؤثرتری به جمعیت‌شناسی مورد نظر خود دست یابند.

به گفته پارک، کارآفرینانی که علاقه مند هستند اما در مورد متاورس شک دارند، باید Roblox را در تلفن های خود دانلود کرده و آزمایش کنند. “فکر می‌کنم باید مستقیماً آن را تجربه کنید تا بروید، “خوب، من پارامترهای کاری را که می‌توانم در اینجا انجام دهم، می‌دانم، و این چیزی است که فکر می‌کنم می‌خواهم انجام دهم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی