عمومی

با اینها از پرداخت بیش از حد برای توسعه نرم افزار خودداری کنید استراتژی ها

با اینها از پرداخت بیش از حد برای توسعه نرم افزار خودداری کنید
استراتژی ها

اکثر مشاغل دارای توسعه نرم افزار نیاز به صرف هزینه بیش از حد برای توسعه نرم افزار دارد. به جای ایجاد یک برنامه با بودجه، همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، در نهایت ده ها هزار دلار برای خدمات و فناوری هایی که احتمالاً حتی به آنها نیاز ندارند خرج می کنند.

دلایل ریشه ای بالقوه زیادی برای پرداخت بیش از حد وجود دارد، مانند استخدام افراد نامناسب یا صرفا قربانی شدن صنعتی با عرضه و تقاضای نامناسب. اما با وجود این متغیرهای همیشه حاضر، شما کنترل قابل توجهی بر نحوه انجام پروژه های توسعه نرم افزار خود دارید – به این معنی که می توانید این استراتژی ها را دنبال کنید تا از پرداخت بیش از حد برای آنها جلوگیری کنید.

شروع کنید یک طرح

همه چیز با یک طرح شروع می شود. اگر قصد دارید یک اپلیکیشن یا یک پلتفرم جدید بسازید، باید چیزی فراتر از یک تصور کلی از ظاهر آن پلتفرم داشته باشید. بسیاری از کارآفرینان تنها با یک مفهوم مبهم و انتزاعی وارد دنیای توسعه نرم افزار می شوند. آنها متوجه می‌شوند که می‌توانند بعداً، در اواسط توسعه، همه جزئیات را هش کنند.

اما این دو مشکل عمده را به همراه دارد. اول، به این معنی است که آنها نمی توانند پیشنهادات دقیق یا برآورد قیمت را جمع آوری کنند زیرا هنوز دقیقاً نمی دانند چه می خواهند. دوم، این بدان معناست که آنها در آینده بسیار بیشتر در معرض تسهیل خزش دامنه هستند، که می تواند به طور قابل توجهی قیمت نهایی پروژه را افزایش دهد.

Hire the Right. تیم

استخدام توسعه دهنده نرم افزار مناسب تفاوت بزرگی ایجاد می کند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید در اینجا بروید. مهم نیست که کدام مسیر را انتخاب می‌کنید، باید ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • چابکی. توسعه چابک. روش‌شناسی‌ها نسبت به روش‌های رقیب ناب‌تر، کارآمدتر و انعطاف‌پذیرتر هستند. یک توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را که در توسعه چابک تخصص دارد، در اولویت قرار دهید و مطمئن شوید که تیم به اندازه کافی پویا است تا در صورت لزوم همه چیز را تغییر دهد.
  • مهارت‌ها. همچنین باید مطمئن شوید که افراد در حال فعالیت هستند. این تیم به اندازه کافی ماهر و با تجربه هستند. آیا آنها با زبان برنامه نویسی که می خواهید استفاده کنید و نوع نرم افزاری که می خواهید بسازید دانش و آشنایی دارند؟
  • مدارک اعتباری/اثبات کار. مورد کلاهبرداری قرار نگیرید. اطمینان حاصل کنید که اعتبار توسعه دهنده نرم افزار خود را تأیید کرده اید. آیا آنها نمونه هایی از رمز عبور خود را برای نشان دادن تخصص خود دارند؟
  • ارتباطات. در تجربه من، اکثر اشکالات و تأخیرهای توسعه نرم افزار به دلیل ارتباط نادرست است. اگر توسعه‌دهنده نرم‌افزاری با عادات ارتباطی عالی پیدا کنید و از بهترین شیوه‌های ارتباطی پیروی کنید، تعداد ارتباطات اشتباهی که تجربه می‌کنید به شدت کاهش می‌یابد.
  • قیمت‌گذاری. در نهایت، قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید. برآوردهای پروژه را از چندین توسعه دهنده مختلف دریافت کنید تا مطمئن شوید ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید قیمت مناسبی دارد. به‌طور پیش‌فرض ارزان‌ترین گزینه را انتخاب نکنید، زیرا اغلب چیزی را که برای آن پول می‌پردازید دریافت می‌کنید، اما خرید کنید و آژانس‌ها و فریلنسرهایی را که عمداً هزینه‌های اضافی می‌دهند، حذف کنید.

مذاکره

قبل از پذیرش هرگونه ترتیبی، مذاکره را در نظر بگیرید. گاهی اوقات، تنها چیزی که برای دریافت قیمت کمتر نیاز است، یک درخواست مودبانه است. حتی در بدترین سناریو ممکن است بتوانید با انجام چند فداکاری و مصالحه، هزینه پروژه را کاهش دهید.

خزش محدوده محدود

من دیدم که سودآوری بسیاری از پروژه‌های توسعه نرم‌افزار فوراً به خطر می‌افتد به دلیل خزش دامنه. خزش دامنه اساساً زمانی است که دامنه پروژه به تدریج در طول پروژه افزایش می یابد. این اغلب برای کارآفرینان اتفاق می‌افتد، زیرا آنها مدام به ایده‌های جدید و مسیرهای جدید فکر می‌کنند.

هیچ اشکالی در انعطاف پذیر بودن وجود ندارد. قابل انطباق است، اما اگر به اضافه کردن نیازهای جدید ادامه دهید و نظر خود را در جهت اولیه تغییر دهید، توسعه دهندگان شما باید ساعت های بیشماری را برای پاسخگویی به این درخواست ها کار کنند. و اگر ساعتی شارژ می‌کنند، این به معنای صورت‌حساب بسیار بالاتری برای شما در پایان توافق است.

روش‌هایی برای جلوگیری از ارتباط نادرست ایجاد کنید

هزینه پروژه و مدت زمانی که برای تکمیل طول می کشد، هر دو تحت تأثیر سوء ارتباط قرار می گیرند. اگر چیزی را نادرست توضیح دهید، یا اگر توسعه‌دهنده درخواست شما را اشتباه تفسیر کند، ممکن است ده‌ها ساعت قابل پرداخت را بیهوده صرف انجام اشتباهات و سپس رفع آنها کنید.

به همین دلیل مهم است که اقداماتی را برای جلوگیری از ارتباط نادرست ایجاد کنید، مانند موارد زیر:

  • فعال باشید. قوی> جلوگیری از اشتباهات بسیار کارآمدتر از تلاش برای اصلاح آنها پس از آشکار شدن آنهاست. همیشه در ارتباط خود فعال باشید و سعی کنید مشکلات بالقوه را قبل از ایجاد آنها بشناسید.
  • سازماندهی خود را حفظ کنید. اگر شما تفنگ ساچمه ای را در اختیار آنها قرار دهید، توسعه دهنده شما نمی تواند نرم افزار شما را به طور موثر بسازد. انفجار اطلاعات درهم. همه چیز را منظم و منظم نگه دارید تا به راحتی قابل درک باشد.
  • ثابت بمانید. دلسرد نباشید. مهم است که در مورد آنچه می خواهید و چگونه آن را می خواهید ثابت قدم باشید. این بدان معنا نیست که نمی توانید نظر خود را تغییر دهید، اما به این معنی است که باید برای قاطعیت تلاش کنید.
  • به صورت دوره ای پایگاه را لمس کنید. اعتماد کنید، اما تأیید کنید. با برنامه‌نویس خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید همه دستورالعمل‌های شما واضح هستند، کار انجام شده را ارزیابی کنید و به طور فعال هرگونه مشکل احتمالی را تصدیق کنید.

از ابتدا تا انتها به پروژه خود بسیار توجه کنید و در بالای این مناطق بالقوه مشکل ساز بمانید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی