عمومی

جف بزوس می گوید این مهم ترین کیفیت برای آن است موفقیت دانشمندان آزمونی ابداع کرده اند که به شما می گویند اگر دارید آی تی

جف بزوس می گوید این مهم ترین کیفیت برای آن است
موفقیت دانشمندان آزمونی ابداع کرده اند که به شما می گویند اگر دارید
آی تی

وقتی بنیانگذار آمازون جف بزوس چند سال پیش در دفاتر Basecamp توقف کرد، شخصی از او سوالی پرسید که تقریباً هر کارآفرینی که دوست دارد پاسخ آن را بداند: چه چیزی بیشتر است. کیفیت مهمی که هنگام تلاش برای استخدام سوپراستارها به دنبال آن هستید ؟

شاید فکر کنید بزوس در مورد دستاوردهای شگفت انگیز، اعتبار درخشان یا توانایی رهبری غیرقابل انکار صحبت می کند. اما شما اشتباه می کنید. چیزی که گاهی اوقات ثروتمندترین فرد جهان واقعاً بر آن تاکید می کرد این بود که او دوست دارد افرادی را استخدام کند که اشتباه می کنند. بسیار.

تواضع فکری شما را باهوش تر و موفق تر می کند.

بزوس “مشاهده کرد که باهوش‌ترین افراد دائماً در حال تجدید نظر در درک خود هستند و مشکلی را که فکر می‌کردند بازنگری می‌کنند. آنها برای دیدگاه‌های جدید، اطلاعات جدید، ایده‌های جدید، تضادها، و چالش‌های پیش روی شیوه تفکر خود باز هستند.”

باز بودن در برابر ایده های جدید به معنای تمایل به کنار گذاشتن ایده های قدیمی و زیر سوال بردن باورهای تثبیت شده خود در پرتو ایده های جدید است. شواهد و مدارک. باهوش تر شدن یعنی اعتراف به اینکه قبلاً احمق بوده اید. این ویژگی فروتنی فکری نامیده می شود و این فقط بزوس نیست که معتقد است این بستر هوش بالا و تفکر با کیفیت است.

تحقیق نشان می دهد فروتنی فکری به شما کمک می کند سریعتر بیاموزید، شواهد را منصفانه تر بسنجید، کنجکاو، با دیدگاه های مخالف با دیگران گفتگو کنید، و در نهایت خودتان و جهان را بهتر درک کنید. باز بودن نسبت به اشتباه کردن، از قضا، باعث می‌شود بیشتر اوقات حق با شما باشد.

چقدر از نظر فکری متواضع هستید؟

همه اینها نشان می دهد که فروتنی فکری فقط یک ویژگی مهم برای میلیاردرها نیست (و کسانی که امیدوارند برای آنها کار کنید). اساساً، هر کاری که در زندگی می‌خواهید انجام دهید، اگر در مورد دیدگاه‌های تازه، شواهد متناقض و خطاهای فکری خود ذهنی باز داشته باشید، به احتمال زیاد در آن موفق خواهید شد.

اقداماتی وجود دارد که می توانید برای دیدگاه متواضع تری از نظر فکری ایجاد کنید، اما اولین قدم برای توسعه این ویژگی یا هر ویژگی دیگر، درک نقاط قوت و ضعف خود است. تا چه حد از نظر فکری فروتن هستید و چگونه می توانید نگرش بازتری نسبت به ایده های جدید ایجاد کنید؟

به راحتی، علم می تواند به پاسخ به این سؤالات کمک کند. محققان تعدادی مقیاس علمی معتبر برای آزمایش فروتنی فکری ایجاد کرده‌اند، و مرکز علمی عالی دانشگاه برکلی اخیراً آنها را در

نکته، نکات خوب، این نیست که به خودتان تبریک بگویید یا خودتان را به خاطر کارهایتان سرکوب کنید. سطح فروتنی فکری در عوض، استفاده از آزمون به عنوان ابزاری برای پیشنهاد راه هایی است که می توانید کمی بیشتر کیفیت را پرورش دهید. You می توانید آن را اینجا ببرید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی