خبر

بیت‌کوین ریزش جدیدی را تجربه می‌کند؟

بیت‌کوین ریزش جدیدی را تجربه می‌کند؟

370314 416 - بیت‌کوین ریزش جدیدی را تجربه می‌کند؟

اقتصاد۲۴– بیت‌کوین حوالی مرز ۲۳ هزار دلار آرام گرفته است. بعد اینکه تلاش رهبر بازار ارز دیجیتال برای عبور از کانال ۲۴ هزار دلار نافرجام ماند، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر نوسان محدودی را تجربه کرده است و درقیاس با جمعه شاهد کاهش نیم‌درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. توقف روند صعودی بازار ارز دیجیتال درست بعد اعلام خبر فروش ۷۵ درصد از بیت‌کوین‌های شرکت تسلا اتفاق افتاده است و حالا برخی تحلیلگران از احتمال ملاقات بیت‌کوین با ارقام زیر ۱۰ هزار دلار صحبت می‌کنند. علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم نیز طی شبانه‌روز گذشته رفت‌وبرگشت‌های محدودی داشته و قیمت دوج‌کوین، کاردانو و ترون حدود یک درصد کاهش پیدا کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۲ هزار و ۸۱۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز شنبه اول مرداد بدون تغییر محسوس نسبت به دیروز حوالی مرز ۲۳ هزار دلار قرار داشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز ۲۲ هزار و ۸۱۰ دلار بود و درقیاس با جمعه ۱۴۰ دلار کاهش داشت. این رقم افت نیم‌درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد و طبق نمودار بیت‌کوین، بیشترین و کمترین ارزش این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته به‌ترتیب ۲۳ هزار و ۶۷۰ دلار و ۲۲ هزار و ۶۲۰ دلار بوده است. البته در بازه هفتگی هنوز بازدهی بیت‌کوین مثبت است و حدود ۱۰ درصد برآورد می‌شود. چون شنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار معامله می‌شد. با در نظرگرفتن قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین، فاصله این ارز دیجیتال با قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال به حدود ۶۷ درصد رسیده است. همچنین با احتساب حجم ۴۳۵ میلیارد دلاری بیت‌کوین، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار حدود ۴۰ درصد محاسبه می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۷۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه اول مرداد هزار و ۵۷۰ دلار بود. این عدد افزایش محدود و نیم‌درصدی اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌داد، چون صبح جمعه هر واحد اتریوم هزار و ۵۶۵ دلار خرید و فروش می‌شد. طی این مدت بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۶۴۰ دلار و کمترین سطح آن هزار و ۵۲۵ دلار به‌ثبت رسیده است. با وجود نوسان محدود اتریوم در ۴ ساعت قبلی، بازدهی این ارز دیجیتال در قیاس با هفته قبل حدود ۳۰ درصد به‌ثبت رسیده. چون شنبه قبلی برای خرید اتریوم باید حدود هزار و ۲۰۰ دلار پرداخت می‌شد. حالا اترویم در فاصله ۶۷ درصدی با بیشترین قیمت تاریخی خود قرار دارد. محدوده‌ای که با ثبت رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار در آبان پارسال به‌ثبت رسیده است. حجم ۱۹۰ میلیارد دلاری اتریوم نیز معادل سهم ۱۷.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار جهانی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ + جدول


قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای دوج‌کوین صبح امروز شنبه اول مرداد یک درصد نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد، ترون و کاردانو همین روند را پشت سر گذاشتند و شیبا بدون تغییر قیمت معامله شد. قیمت لحظه‌ای دوج‌کوین درحالی امروز ۰.۰۶۸ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال را ۰.۰۶۹ دلار معامله می‌کردند. البته قیمت دوج‌کوین که الان با سهم ۰.۸ درصدی از کل بازار، دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، در قیاس با هفته قبل حدود ۹ درصد بالا آمده است. قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۴۹۴ دلار به ۰.۴۸۹ دلار تقلیل پیدا کرده و بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را باید منفی یک درصد درنظر بگیریم. قیمت ترون نیز که دیروز ۰.۰۶۸ دلار بود امروز به ۰.۰۶۷ دلار رسید، اما قیمت شیبا در این مدت روی عدد ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند تا نسبت به جمعه تغییری نداشته باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار

۲۲ هزار و ۹۵۰ دلار

۲۲ هزار و ۸۱۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۱۵ دلار

هزار و ۵۶۵ دلار

هزار و ۵۷۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۳۹ دلار

۰.۴۹۴ دلار

۰.۴۸۹ دلار

ترون

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار

منبع: فرارو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی