عمومی

آنچه بنیانگذاران باید به جای تأمین مالی به آن توجه کنند

آنچه بنیانگذاران باید به جای تأمین مالی به آن توجه کنند

در سال ۲۰۲۱، استارت‌آپ‌های ایالات متحده سطوح رکوردی را افزایش دادند–۳۳۰ میلیارد دلار بودجه، تقریبا دو برابر ۱۶۷ میلیارد دلار جمع آوری شده در سال ۲۰۲۰٫ در حالی که بودجه بیش از حد می تواند نوآوری را تسریع کند، به طور موقت می تواند منجر به نوآوری شود. کاهش و اتکای بیش از حد به منابع مالی به جای جریان های نقدی. با توجه به کاهش سرعت فعلی، مهم است که چیزی را تکرار کنیم که تیم ما برای سال‌ها گفته است: بودجه یک وسیله است، نه یک هدف. در اینجا این است که به جای آن باید روی چه چیزی وسواس داشت.

برای رسیدن به تناسب محصول با بازار با وسواس برنامه ریزی کنید.

هنگامی که یک شرکت راه اندازی می کنید، برنامه شما اقیانوسی باز است و اگر برنامه ریزی پیش رو نداشته باشید، زمان را هدر خواهید داد. . با شکست اکثریت قریب به اتفاق استارتاپ ها، بهترین شانس بقا به بنیانگذارانی می رسد که قبل از هر چیز وسواسی روی دستیابی به تناسب محصول با بازار تمرکز کنید. بهترین معیار این است که مشتریان با کیف پول یا زمان خود به شرکت شما رای می دهند. اما برای رسیدن به آن چه کاری باید انجام دهید؟

پاسخ برای هر شرکتی متفاوت است، اما یک وجه مشترک این است که بنیانگذاران اگر آنها با وسواس شکاف بین جایی که اکنون هستند و آنچه برای رسیدن به تناسب محصول با بازار نیاز دارند را شناسایی نمی کنند، شانسی ندارند. در Wilbur Labs، ما هر ساله چندین شرکت راه اندازی می کنیم و این را به صورت دست اول می بینیم. ما آموخته ایم که شروع با یک مشکل روشن و کار کردن به عقب برای حل آن بهترین راه برای تناسب محصول با بازار است. برای فاز ۱، ما ساده ترین راه حل ممکن را با صحبت با مشتریان واقعی و کارشناسان صنعت شناسایی می کنیم. سپس با شناسایی تمام جریان های کاری مورد نیاز برای رسیدن به آنجا، به عقب کار می کنیم. ما زمان زیادی را در این مرحله صرف می‌کنیم و تا حد امکان خاص هستیم، بنابراین ارزیابی بسیار واضحی برای تمام قطعات مورد نیاز برای رسیدن به فاز ۱ داریم که مشکل واقعی مشتری را حل می‌کند.

پس از شناسایی شکاف‌ها، روی اجرا تمرکز می‌کنیم. با این حال، چیزی به نام یک برنامه کامل وجود ندارد. ما همچنان به بازبینی مسیر تناسب محصول با بازار ادامه می‌دهیم و تنظیمات لازم را انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کرده‌ایم.

در یافتن افراد بزرگ وسواس داریم.

هنگامی که بنیانگذاران تشنه جذب سرمایه به تناسب محصول با بازار رسیدند، تمایل دارند به یک جایزه نگاه کنند: یک سری A. در حالی که ممکن است در این مرحله به دنبال کمک مالی باشید، به جای رقابت برای جمع آوری پول نقد بیشتر، اجازه دهید ابتدا سرنخی برای وسواس در مورد افراد و استخدام باشد. نکته کلیدی این است که خود را از مشاغل مختلف اخراج کنید و یک تیم در سطح جهانی بسازید. استخدام کاندیداهای برتر یک شغل تمام وقت است و اگر اکثریت نباشد، باید مقدار قابل توجهی از وقت شما را بگیرد.

این واقعیت است: بهترین افراد لزوماً به دنبال شغل نیستند – ۷۰% از نیروی کار جهانی تخمین زده شده است که نامزدهای منفعل (غیر فعال) هستند و در حال حاضر شاغل هستند. ارسال یک شغل آنلاین و انتظار برای نامزدهای ورودی، بهترین ها را جذب نمی کند.

وقتی به دنبال افراد بزرگ می گردید، تلاش خود را به بهترین منابع اختصاص دهید. ابتدا از هر مشاور، مشاور، مربی یا شریکی برای معرفی بخواهید زیرا آنها کسب و کار شما را می شناسند و اغلب خود نامزدهای برجسته ای هستند.

ثانیاً، شبکه هایی مانند کارفرمایان گذشته خود را (با فرض اینکه با ظرافت ترک کرده اید)، دانشگاه خود یا هر گروه مرتبطی که به آنها تعلق دارید کاوش کنید. . خارج از ارجاعات و شبکه های شما، جستجوهای هدفمند در لینکدین بهترین گزینه برای شماست.

یک دور جمع آوری کمک مالی نمی تواند کمبود استعداد را جبران کند. . زمان و توجه کمیاب شما بهتر است صرف جذب نیرو شود.

در مسیر سودآوری وسواس داشته باشید.

جمع آوری سرمایه سریالی نیست جایگزینی برای ایجاد درآمد و سود.

اگر مشتریان با کیف پول یا وقت خود رای نمی دهند – در اقتصاد واحد سالم – تامین مالی راه حلی نیست. همه بنیان‌گذاران مسیر سختی را طی می‌کنند که رشد و سودآوری را متعادل می‌کنند، اما یک مسیر روشن برای جریان نقدی مثبت همیشه باید پایان بازی باشد.

بله، برخی از شرکت‌ها در زمینه سخت‌افزار، خودرو و نوآوری‌های صنعتی اغلب نیاز به سرمایه زیادی دارند و در ابتدا نمی‌توانند بدون سرمایه‌گذار درآمد ایجاد کنند. . و بله، برخی از شرکت‌ها به درستی رشد کاربر را در اولویت قرار می‌دهند و بعداً نگران کسب درآمد هستند، بنابراین در این بین به بودجه نیاز دارند. با این حال، بهترین این کسب‌وکارها با پشتکار به دنبال سودآوری (در نهایت) هستند و روی پای خود بایستند.

به جای وسواس در مورد دور بعدی بودجه، روی مسیر سودآوری تمرکز کنید. سپس، جمع آوری کمک مالی یک گزینه خواهد بود، نه یک راه نجات.

اولویت بندی مجدد.

زمان شما محدود است و هیچ چیز قدرتمندتر از اولویت های روشن نیست. بر تناسب محصول با بازار، افراد و سودآوری وسواس فکر کنید – نه جذب سرمایه. اگرچه منابع مالی منبع سوختی برای شرکت‌های باورنکردنی است، اما همانطور که سرفصل‌های فعلی همچنان نشان می‌دهند، هیچ معیار یا تضمینی برای موفقیت نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی