عمومی

آدام گرانت درباره سلامت روان با شاهزاده هری صحبت می کند: «بدن شما بدون ذهن شما نمی توان کار کرد

آدام گرانت درباره سلامت روان با شاهزاده هری صحبت می کند: «بدن شما
بدون ذهن شما نمی توان کار کرد

همه آمادگی ذهنی خود را در اولویت قرار نمی دهند. اما شاهزاده هری معتقد است که آنها باید: “ما همگی در درون ما عظمتی دارند.” رویال در ویدئویی برای استارت آپ سلامتی BetterUp که این هفته منتشر شد، می گوید. “آمادگی ذهنی به ما کمک می کند قفل آن را باز کنیم.”

در این ویدئو، دوک ساسکس با روانشناس سازمانی آدام گرانت، کلوئی کیم، قهرمان المپیک اسنوبورد، و یکی از اعضای BetterUp برای بحث در مورد راه های ایجاد و حفظ انعطاف پذیری. BetterUp یک شرکت مربیگری رهبری مستقر در سانفرانسیسکو است که خانواده سلطنتی سال گذشته به عنوان افسر ارشد تاثیر.

اکثر مردم می دانند که اگر از بدن خود مراقبت نکنند، در اوج عملکرد خود عمل نمی کنند. گرانت، که همچنین عضو هیئت علمی BetterUp است، می‌گوید، اما همین آگاهی به آمادگی ذهنی نیز تعمیم نمی‌یابد. او توضیح می دهد: «اگر روی آمادگی ذهنی سرمایه گذاری نکنیم، عملکرد را نمی توان پایدار کرد. “بدن شما نمی تواند بدون ذهن شما کار کند.”

ممکن است برای افراد دشوار باشد که بفهمند چگونه به طور مداوم اوج عملکرد ذهنی خود را حفظ کنند. به تنهایی، اما راه هایی وجود دارد که کارفرمایان و سازمان ها می توانند به آنها کمک کنند. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد:

۱٫ عادی کردن رفتار

به‌طور فزاینده‌ای خوب است که در مورد رفاه و آمادگی ذهنی در محل کار صحبت کنید، و این به رفع هرگونه انگی در اطراف کمک کرده است. موضوع در سال های اخیر اما هنوز برای بسیاری نسبتاً جدید است. به گفته Jacinta Jiménez از BetterUp، که معاون نوآوری مربی در استارتاپ است و همچنین یک روانشناس است، رهبران تیم باید گفتگو در مورد آمادگی ذهنی با تیم خود را در اولویت قرار دهند. او توصیه می کند که رهبران سازمانی با اختصاص یک جلسه تیمی به بحث در مورد اهمیت آمادگی ذهنی و چگونگی کمک به حفظ عملکرد شروع کنند. انجام این کار می تواند به دیگران کمک کند هنگام باز کردن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

۲٫ ایجاد یک استراتژی

بعد از اینکه تیم ها شروع به عادی سازی صحبت در مورد سلامتی در محل کار کردند، مرحله بعدی ساخت تکنیک های مختلف برای تقویت آمادگی ذهنی است. درون تیم این تا حد زیادی به نیازهای یک تیم و آنچه که در یک فرد طنین انداز می شود بستگی دارد: می تواند یادداشت برداری، تمرین تمرکز حواس پنج دقیقه قبل از شروع جلسه، یا گذراندن وقت در طبیعت با یک همکار باشد. جیمنز می‌گوید: «روش‌های منحصربه‌فرد زیادی برای ایجاد آمادگی ذهنی وجود دارد، و بنابراین داشتن گروهی از رفتارهای منحصربه‌فرد خود که می‌خواهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند، تفاوت بزرگی در خرید تیم ایجاد می‌کند.

۳٫ فقط صحبت نکنید

برای داشتن معتبرترین تجربه، جیمنز می گوید که رهبران تیم باید توصیه های خود را دنبال کنند و دریافت کنند. شخصی با تیم های خود یک رهبر که خودش رفتار را مدل می‌کند (مانند به اشتراک گذاشتن هر نتیجه‌ای که در هنگام ثبت خاطرات متوجه شده‌اند) می‌تواند به اعضای تیم کمک کند تا رفتارهای مشابه را امتحان کنند.

و اگر تیم‌ها بتوانند فرهنگی را القا کنند که برای صحبت در مورد سلامتی در سازمانشان باز باشد، می‌تواند تفاوتی در آنچه که از هم جدا می‌شود ایجاد کند. یک شرکت خوب از یک شرکت عالی گرانت می‌گوید: «اگر بتوانیم روال‌های فردی، فرهنگ‌های سازمانی و هنجارهای تیمی را طراحی کنیم که از فرسودگی و بی‌حالی جلوگیری کند، حفظ عملکرد بسیار آسان‌تر خواهد بود. “من نمی توانم اهمیت این را که یک رهبر یا مدیر می گوید “من به سلامتی شما بیشتر از نتایج شما اهمیت می دهم” اغراق کنم. “

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی