عمومی

5 کاری که استارت‌آپ‌ها باید انجام دهند تا از انجماد سرمایه جان سالم به در ببرند، با توجه به Midas List VC

۵ کاری که استارت‌آپ‌ها باید انجام دهند تا از انجماد سرمایه جان سالم به در ببرند،
با توجه به Midas List VC

S&P 500 — کاهش ۲۰٫۶ درصدی از ابتدای سال تا ۳۰ ژوئن — بدترین نیمه اول خود را از ۱۹۰ سال تاکنون تجربه کرد. . این امر باعث از بین رفتن ۹ تریلیون دلار در بازار سهام ثروت و قیمت‌هایی را که VC حاضر است برای داشتن یک سهام در یک شرکت خصوصی بپردازد کاهش داد – برای مثال، ارزش‌گذاری Klarna ممکن است ۸۷ درصد کاهش یابد، به Bloomberg.

چنین افتی در بازار سهام ارزش‌گذاری‌ها VC‌ها را ترسناک می‌کند، زیرا اشتهای سرمایه‌گذاران را برای عرضه های عمومی اولیه. عدم وجود IPO به این معنی است که VCها یک راه کلیدی برای کسب سود در شرط‌های راه‌اندازی پرخطر خود را از دست می‌دهند.

رهبران کسب‌وکار باید در این مورد چه کاری انجام دهند. ? برای پاسخ، به گوردون ریتر، بنیانگذار و شریک عمومی Emergence Capital Partners مراجعه کردم، که  Forbes را ساخت. فهرست میداس چهار بار.

در یک مصاحبه ژوئن ۲۰۲۲٫ Ritter – که شرکتش از شرکت‌های موفقی مانند Salesforce، Zoom Video، و Veeva Systems حمایت کرده است – پنج توصیه برای استارت‌آپ‌های امروزی به اشتراک گذاشت.

۱٫ در برابر ترس از دست دادن (FOMO) مقاومت کنید.

وقتی FOMO در قلب سرمایه گذاران بیداد می کند، آنها شرکت های سبد سهام خود را به سمتی سوق می دهند. درآمد خود را به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش دهید تا بتوانند قبل از بسته شدن پنجره IPO به عمومی تبدیل شوند.

مدیرعامل برای مقاومت در برابر این صدای آژیر تلاش می کنند زیرا فوراً وعده ثروت هنگفت را می دهد. همانطور که حباب FOMO گسترش می یابد، “اگر یک شرکت از ۱ به ۳ یا ۴ در ۶ ماه افزایش یابد و نگران ریسک کردن، ایجاد محصولات جدید، [یا یافتن راهی برای سودآوری] نباشد، می تواند سالانه ۱۰۰ برابر تکرار شود. ریتر به من گفت: «ارزیابی درآمد و افزایش دورهای A، B و C آن همه در یک سال.” انفجار چنین شرکت هایی در معرض خطر هستند. برای جلوگیری از این سرنوشت، Emergence شرکت‌های نمونه کار خود را تشویق می‌کند تا زمانی که محصولاتی را تولید نکرده‌اند که مشتریان ارزش بیشتری نسبت به محصولات رقیب دارند، پدال را به سمت فلز فشار ندهند.

۲٫ تا زمانی که محصول شما ارزشی غیرقابل مقاومت به مشتریان ندهد، سریع رشد نکنید.

همانطور که در مقیاس‌سازی استارت‌آپ خود، رهبران کسب‌وکار نباید به دنبال رشد سه رقمی باشند تا زمانی که مرحله دوم مقیاس‌سازی را تکمیل کنند: ساخت یک مدل کسب‌وکار مقیاس‌پذیر.

Zoom Video از این رویکرد پیروی می کند. همانطور که ریتر گفت، “همانطور که اریک یوان، بنیانگذار و مدیر عامل زوم در اجلاس مدیرعامل ما در می ۲۰۲۲ گفت: “همه به من گفتند که دیوانه هستم. جهان به راه حل جدیدی برای ویدئو کنفرانس نیاز ندارد. یکی از سرمایه گذاران گفت که برای هر چیزی برای من چک خواهد نوشت. به جز آن.’ [یوان] حدود دو سال از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱/۱۲ طول کشید تا کد زوم را بازسازی کند، زیرا او می‌خواست بهترین محصول را در صنعت ارائه کند.”

آیا شما چنین رهبر هستید؟ ریتر به دنبال بنیان‌گذارانی می‌گردد که «غرور نشان نمی‌دهند. بر قابلیت دفاع از کسب‌وکار خود تمرکز می‌کنند، خندقی می‌سازند، و اقتصاد واحد خود را در یک راستا قرار می‌دهند».

۳٫ نیروی فروش خود را تقویت کنید.

در طول یک رکود اقتصادی، مشتریان به دنبال این هستند که پول کمتری را برای کالاها و خدماتی که ضروری می‌دانند خرج کنند.

در اینجا نحوه تغییر رفتار مشتری نرم افزار کسب و کار در طول رکود آمده است. همانطور که ریتر توضیح داد، “در طول بخش FOMO از چرخه اقتصادی، کاربران نهایی شرکت ها تشویق می شوند از هر نرم افزاری که دوست دارند استفاده کنند. زمانی که حباب می ترکد، شرکت ها سعی می کنند هزینه ها را کاهش دهند و عملیات را با صرف صرف ضروری ترین ابزارهای نرم افزاری کارآمدتر کنند. “

اگر این اتفاق در بازار شما می افتد، او به شما توصیه می کند که نیروی فروش خود را تقویت کنید تا بتواند آنچه را که او می نامد را متقاعد کند. خریداران منطقی” — مانند مدیر ارشد فناوری یک شرکت — که محصول استارتاپ شما باید در بین سه تا پنج محصول برتری باشد که مدیر ارشد فناوری در طول رکود به خرید آن ادامه می دهد.

۴٫ پایگاه مشتری خود را متنوع کنید.

اگر مشتریان شما عمدتاً مشاغل کوچک هستند، رکود اقتصادی می‌تواند جریان درآمد شما را آسیب‌پذیر کند.

چطور؟ ریتر خاطرنشان کرد، استارت‌آپ‌های دره سیلیکون که توسط Y-Combinator، شتاب‌دهنده معروف استارت‌آپ پشتیبانی می‌شوند، تشویق می‌شوند تا محصولات یکدیگر را بخرند تا به رشد سریع خود کمک کنند. هنگامی که سرمایه VC منجمد می شود، آن استارت آپ ها ممکن است خرید خود را متوقف کنند.

برای جلوگیری از این مشکل، ریتر از استارت آپ ها می خواهد که به “فروشگاه های بالا بروند” – – برای متقاعد کردن شرکت‌های بزرگ و سودآور برای خرید محصولاتشان وقت بگذارید.

۵٫ پروژه‌های حیوانات خانگی را قطع کنید و روی خلق آینده تمرکز کنید.

یک رکود اقتصادی نیز باید باعث شود رهبران کسب‌وکار پروژه‌هایی را که برنده شده‌اند کاهش دهند. به طور معناداری در موفقیت مشتریان کمک نمی کند.

برای این منظور، ریتر به شرکت ها توصیه می کند پروژه های تحقیق و توسعه را با هدف اصلاحات جزئی محصول حذف کنند. روی محصولات جدید جسورانه‌ای سرمایه‌گذاری کنید که مشتریان آن‌ها را ارزشمندتر بدانند.

رکود اغلب می‌تواند منجر به ریسک‌پذیری بیشتر از دوران رونق شود. همانطور که در آوریل ۲۰۲۱ نوشتمالف>، در عمق بحران مالی ۲۰۰۸٫ تاد مک کینون Salesforce را ترک کرد تا Okta، سرویس ابری مدیریت هویت را که اکنون یک شرکت عمومی تقریباً ۱۵ میلیارد دلاری است، راه اندازی کند.

این پنج مورد هستند. همه چیز می‌تواند شانس شرکت شما را برای بقای رکود بهبود بخشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی