عمومی

این بنیانگذار برادران وارنر را ترک کرد تا رامن را بفروشد. در حال حاضر او یک نقش اصلی در یک استارتاپ

این بنیانگذار برادران وارنر را ترک کرد تا رامن را بفروشد. در حال حاضر او یک
نقش اصلی در یک استارتاپ

چانگ جوان مطمئن نبود که باید شغل پردرآمد خود در برادران وارنر را رها کند و وارد کسب و کار رامن. برادر شوهرش هنری لیائو سه بار از او خواست تا با او شریک شود تا نودل رامن فوری تایوانی را در آمریکا بفروشد که چانگ سه بار رد کرده بود. سپس او به فکر دومی افتاد. چانگ ۴۴ ساله که در مینه‌سوتا از پدر و مادر تایوانی خود به دنیا آمد، در نهایت تصمیم گرفت از منطقه آسایش خود خارج شود و خودش باشد رئیس. در سال ۲۰۱۵، A-Sha USA در الحمرا، کالیفرنیا، با ایده تغییر به دنیا آمد. دیدگاه‌های مصرف‌کنندگان در مورد این هک غذای ارزان و بالا بردن بازی رامن. — همانطور که به Xintian Tina Wang گفته شد

من به مدت ۱۸ سال در لس آنجلس در محیط های شرکتی کار کردم و من واقعا از زندگی راحت لذت بردم. یک روز، برادر شوهرم هنری لیائو به من گفت که یک برند تاریخی نودل رامن در تایوان خریده است و می‌خواهد من شریک تجاری او باشم تا این رامن را به آمریکا بفروشم. من در آن زمان مشکوک بودم زیرا وقتی در ایالات متحده بزرگ شدم، نودل فوری بسیار ارزان است و سالم نیست. من خودم را در حال فروش نودل فنجانی نمی بینم. با این حال، هنری پیگیر است و من در نهایت با او به تایوان بازگشتم تا این نودل را امتحان کنم. از اینکه طعم خانگی دارد تعجب کردم، بنابراین او مرا متقاعد کرد که در حین کار تمام وقت در برادران وارنر برای او چند برنامه جانبی انجام دهم.

- این بنیانگذار برادران وارنر را ترک کرد تا رامن را بفروشد. در حال حاضر او یک
نقش اصلی در یک استارتاپ

من چیزی در مورد تجارت مواد غذایی. من نمی دانستم: توزیع کننده چیست و دلال چیست. فقط خودم رفتم داخل و گفتم: من این رشته خوشمزه را دارم. بنابراین در ابتدا بسیار سخت بود، مثل اینکه من واقعاً مطمئن نبودم که چگونه محصولاتم را در قفسه قرار دهم. سپس از خودم پرسیدم: کجا خرید می کنم و معمولاً کجا می روم. در سال ۲۰۰۹، من به مغازه های چای حبابی رفتم و شروع به فروش رامن فوری خود در آنجا کردم. گاهی اوقات مردم به من گوش می‌دهند، اما بیشتر اوقات مردم فکر می‌کنند که من مضحک و دیوانه هستم.

این برای من یک مبارزه بود. در آن زمان، چون آخر هفته ها و عصرها کار زیاد بود و نمی توانم با خانواده ام وقت بگذارم. من فقط نمی دانم می توانیم این کار را انجام دهیم یا نه، زیرا هر دوی ما در مورد تجارت مواد غذایی نمی دانیم. اما هنری به من گفت هر کاری که ما انجام می دهیم با دیگران متفاوت است. لازم نیست برای انجام کارهای نوآورانه تلاش زیادی کنیم، زیرا ذهنیت ما در حال حاضر بسیار متفاوت است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما به تلاش خود ادامه دادیم.

و سپس در مقطعی، من شهامت این را پیدا کردم که با سوپرمارکت ها صحبت کنم. به یاد آوردم که مسئول Costco به من گفت: “آیا می فهمی در حال حاضر به من چه می گویی؟ حتی اگر بگویم بله، فقط برای اینکه شما محصولات کافی برای ورود به هر یک از فروشگاه های ما دریافت کنید، باید بیایید. حدود ۵ میلیون دلار است. آیا شما ۵ میلیون دلار برای تولید محصول دارید؟” من انتظار این را نداشتم، بنابراین با شریک تجاری خود تماس گرفتم و او به من گفت که این کار را انجام دهم. ظرف شش ماه، ما در Costco در سطح ملی راه اندازی کردیم.

- این بنیانگذار برادران وارنر را ترک کرد تا رامن را بفروشد. در حال حاضر او یک
نقش اصلی در یک استارتاپ

این یک “استراتژی.” من از کلمه “استراتژی” در گیومه استفاده می کنم زیرا استراتژی نداشتیم. ما فقط یک باور داریم. ما معتقدیم محصولات ما خوب هستند و معتقدیم که مردم آن را دوست خواهند داشت. من قبلاً در سراسر کشور پرواز می کردم تا درباره فرصت های مشارکت صحبت کنم. . من از کالیفرنیا به نیویورک می‌رفتم تا نودل را برایشان بپزم و سپس برمی‌گشتم. در مقطعی متوجه شدم که می‌خواهم رئیس خودم باشم، بنابراین در سال ۲۰۱۵ کارم را رها کردم و A-Sha Foods USA را تأسیس کردم.

کلمه “A-Sha” در تایوانی به معنای معتبر و انحصاری است. هدف برندسازی ما همین است: آوردن نودل فوری سالم و با طعم خانگی برای همه. با ورود به بازار مواد غذایی، همه برای جلب توجه می جنگند. A-Sha مفتخر است که با چندین برند تأثیرگذار شریک است. ما در حال حاضر با BT21، گروهی از شخصیت‌های انیمیشنی که توسط گروه K-pop BTS و LINE-FRIENDS ایجاد شده‌اند، همکاری می‌کنیم تا محصولی را در اکتبر عرضه کنیم. در روز ولنتاین امسال، ما از فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه ایده گرفتیم تا نسخه محدود ۵۵۰ دلاری خود را “Crazy Rich Ramen” بسازیم، شامل خاویار، رشته فرنگی با چاقو، و تکه های طلا. همچنین، دانکن رابینسون، بازیکن بسکتبال میامی هیت از ما خواست برای او نودل بفرستیم، زیرا او از دوران کالج طرفدار بوده است. بنابراین ما از او دعوت کردیم تا سخنگوی ما در سال ۲۰۲۰ باشد و او در دو سال گذشته شریک شگفت انگیز ما بوده است.

برگرفته از یک دستور غذای ۱۰۰ ساله، ما واقعاً می خواهیم درک مردم را تغییر دهیم. آن نودل فوری غذای ارزانی نیست. و شروع به تولید مواد غذایی سالم تر، کم سدیم و مهربان تر برای بدن خود کنیم. اکنون رامن ما در تمام ۵۰ ایالت، کانادا، مکزیک، اروپا، چین و سنگاپور به فروش می رسد. کارمندان ما هر روز در دفتر برای ناهار رامن ما را می خورند و از آن سیر نمی شوند.

من عاشق تجارت غذا هستم. خیلی تاثیرگذاره مردم محصولات ما را برای تغذیه خانواده خود می خرند. همه چیز به من انگیزه می‌دهد و احساس نمی‌کنم کارم است. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به رهبران کسب‌وکار ارائه دهم این است که سخت کار کنند و هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر به معنای ریسک کردن باشد.

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این بنیانگذار برادران وارنر را ترک کرد تا رامن را بفروشد. در حال حاضر او یک
نقش اصلی در یک استارتاپمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی