عمومی

5 راه برای جلوگیری از خرابکاری کلمات شما موفقیت

۵ راه برای جلوگیری از خرابکاری کلمات شما
موفقیت

موفقیت اغلب نصیب کسانی می شود که می دانند چه بگویند الف>، چه زمانی آن را بگوییم و چگونه بگوییم. و آنهایی که استعداد دارند و به طور مؤثر ارتباط برقرار نمی کنند، اغلب هرگز از به کار بستن پتانسیل خود رضایت نمی گیرند.

در مشغله های زندگی و کار، گاهی اوقات می توانیم تأثیر کلمات خود را فراموش کنیم. گفتن چند کلمه عجولانه می تواند یک رابطه یا یک فرصت را خراب کند. بنابراین ممکن است چند کلمه ناگفته باقی بماند. گاهی اوقات اطرافیان شما نیاز دارند که به وضوح صحبت های شما را در مورد موضع خود در مورد برخی مسائل یا احساس شما در مورد آنها بشنوند. قطعه گم شده ای که موفقیت را در روابط، شغل یا تلاش های کارآفرینی شما مستحکم می کند، ممکن است درست زیر بینی شما باشد! من پنج ایده ساده دارم که این هفته در مورد کلماتی که از دهان شما بیرون می آیند با شما به اشتراک می گذارم:

۱٫ یاد بگیرید چه زمانی ساکت باشید.

بعضی از ما بیشتر از دیگران تمایل به صحبت کردن داریم، اما کسانی که بیشترین موفقیت را پیدا می کنند اغلب کسانی هستند که بدانید چه زمانی ساکت باشید. ممکن است در حال حاضر موقعیتی در زندگی شما وجود داشته باشد که مانع از آن شود و صحبت کردن بیشتر کمکی به آن نکند. از سکوت نترسید گاهی اوقات بهترین پاسخ های زندگی زمانی ظاهر می شوند که آنقدر ساکت باشیم که بتوانیم گوش کنیم.

۲٫ به خود فرصت فکر کردن بدهید.

همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم، “قبل از صحبت کردن فکر کن”. این را به عنوان یادآوری در نظر بگیرید که همیشه عاقلانه است که تأثیری را که کلمات شما پس از بیان آنها خواهند داشت در نظر بگیرید. قبل از اینکه دهان خود را باز کنید، بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنچه باید بگویید را در نظر بگیرید. حتی زمانی که در حال مکالمه هستید و باید فوراً پاسخ دهید، ابتدا چند ثانیه به افکار خود را جمع آوری کنید. شما متفکرتر خواهید بود و احتمالاً نسبت به آنچه می گویید احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد. اگر به زمان بیشتری برای فکر کردن در مورد نحوه پاسخگویی نیاز دارید، به سادگی بگویید: “اجازه دهید کمی فکر کنم.”

۳٫ از زمزمه کردن و شکایت کردن خودداری کنید.

اگر روی موارد منفی تمرکز کنیم، همیشه می‌توانیم چیزی برای شکایت پیدا کنیم. تصمیم بگیرید که قدر نعمت ها را بدانید در هر موقعیتی و از هدر دادن کلمات خود در شکایت و زمزمه کردن خودداری کنید. در عوض، بپرسید: «چه راه‌حلی به من کمک می‌کند چالش‌هایی را که می‌بینم از آنها شکایت می‌کنم حذف کنم؟» شکایات انرژی شما و افراد اطرافتان را تخلیه می کند. از کلمات خود برای تجدید انرژی استفاده کنید، آن را خالی نکنید.

۴٫ یک چیز خوب به من بگو!

در دهه ۷۰، چاکا خان یک آهنگ بد بو داشت که اولین موفقیت او شد، Tell Me Something Good. وقتی از رادیو می شنوم هنوز دوست دارم آن را بخوانم.

چهارده سال پیش، من یک خبرنامه نوشتم و از شما خواستم که هر روز از خود و دیگران بپرسید، “بهترین اتفاقی که اخیراً برای شما افتاده چیست؟” آیا هنوز مرتباً این سؤال را از خود می‌پرسید؟ عادت به اعتراف به چیزهای خوب داشته باشید به طوری که مکالمه خود را خارج از تعادل و صرفاً بر روی واقعیت های منفی که ممکن است با آن روبرو شوید متمرکز نکنید.

۵٫ اهداف خود را بیان کنید.

یکی از رایج‌ترین دلایلی که بسیاری از مردم هرگز رسیدن به اهدافشان این است که آنها واقعا باور ندارند که می توانند. آنها نه تنها آن را باور نمی کنند، بلکه در مورد شانس موفقیت خود به صورت منفی صحبت می کنند. گاهی اوقات باید به روش خود صحبت کنید تا همه چیزهایی که برای شما ممکن است را باور کنید. در مورد بینش خود مثبت صحبت کنید برای زندگی شما. “من با انجام XYZ به هدف خود خواهم رسید…” حتی اگر می‌شنوید که شک‌هایتان در سرتان می‌چرخند («تو نمی‌توانی این کار را انجام دهی!» «فکر می‌کنی کی هستی؟!»)، از بیان آن‌ها خودداری کن. در نهایت افکار شما به کلمات شما می رسد.

این مقاله در آوریل ۲۰۰۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس از جاکوب لوند/Shutterstock

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - 5 راه برای جلوگیری از خرابکاری کلمات شما
موفقیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی